SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En natuurlijk ook epic fails:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leipe fans:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Falers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boze managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Falende managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sexy managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een heleboel idioten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.27/08 Saturday
13:05 Aston Villa 0-0 Wolverhampton Wanderers
13:30 Wigan Athletic 2-0 Queens Park Rangers
16:00 Blackburn Rovers 0-1 Everton
16:00 Chelsea 3-1 Norwich City
16:00 Swansea City 0-0 Sunderland
18:30 Liverpool 3-1 Bolton Wanderers
28/08 Sunday
14:00 Newcastle United 2-1 Fulham
14:30 Tottenham Hotspur 1-5 Manchester City
16:00 West Bromwich Albion - Stoke City
17:00 Manchester United - Arsenal![]()
Voor de OP
27/08 Saterday
28/08 Sunday
Wel even de spelfout er uit danquote:Op zondag 28 augustus 2011 17:52 schreef Nober het volgende:
Voor de OP
27/08 Saterday
28/08 Sunday
![]()
Staat er toch inquote:Op zondag 28 augustus 2011 17:53 schreef YazooW het volgende:
Zet dan meteen het nieuwe speelschema in de OP![]()
Sorry, ben dat gewend van de ManUtd forumsquote:
De Gea is in potentie wereldtop, Stekelenburg zal altijd sub-wereldtop blijven. Op een of andere manier vind ik Stekelenburg ook gewoon echt niet bij Man Utd passen.quote:Ten tweede: Waarom?Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|![]()
Het is eigenlijk blasfemie, maar ik vind het wel mooi staan.quote:
Nasri, wat een baas, meteen tig assists geven![]()
Wel kut dat ze het zo goed doen
Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|![]()
Nominatie voor de grootste onzin post dit weekend.quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:55 schreef Thas het volgende:
[..]
Sorry, ben dat gewend van de ManUtd forums
[..]
De Gea is in potentie wereldtop, Stekelenburg zal altijd sub-wereldtop blijven. Op een of andere manier vind ik Stekelenburg ook gewoon echt niet bij Man Utd passen.![]()
+1quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:00 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Nominatie voor de grootste onzin post dit weekend.![]()
Ik weet ook wel dat op Fok iedereen chauvinistisch vindt dat Stekelenburg absolute wereldtop is, mag hoorquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:00 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Nominatie voor de grootste onzin post dit weekend.
Nou op twitter is iemand er van overtuigd dat Vorm de eerste keuze moet zijn van Van Marwijk.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:03 schreef Thas het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat op Fok iedereen chauvinistisch vindt dat Stekelenburg absolute wereldtop is, mag hoor![]()
Vorm speelt absoluut geweldig de laatste 3 wedstrijden, dat is zeker, maar om hem nou meteen in de basis te zetten.. Als hij tot de winterstop zo speelt, dan ja.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:04 schreef Nober het volgende:
[..]
Nou op twitter is iemand er van overtuigd dat Vorm de eerste keuze moet zijn van Van Marwijk.Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|![]()
Het is dezelfde keeper als Sar. Dat jij hem geen wereldtop vind oké, maar ga niet zeggen dat hij niet bij United past.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:03 schreef Thas het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat op Fok iedereen chauvinistisch vindt dat Stekelenburg absolute wereldtop is, mag hoor![]()
Jij vind hem qua persoonlijkheid/uitstraling lijken op VDS? Dat kan, ik vind dat juist niet.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:06 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Het is dezelfde keeper als Sar. Dat jij hem geen wereldtop vind oké, maar ga niet zeggen dat hij niet bij United past.Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|![]()
Sterker nog trouwens, Vorm is over de eerste 3 wedstrijden de beste keeper van de Premier League geweest.Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|![]()
De internationale erkenning van van der Sar is ook pas gekomen bij ManU. Bij ons stond hij gelijk aan Kahn, Buffon, Casillas. Dus Steek heeft ook nog kans, maar Roma is geen goede keus me dunkt.![]()
Steek zou daar perfect groeien. Van der Sar had dat ook niet op zijn 28e.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:07 schreef Thas het volgende:
[..]
Jij vind hem qua persoonlijkheid/uitstraling lijken op VDS? Dat kan, ik vind dat juist niet.![]()
Achja, hij kan nog makkelijk 10-12 jaar meequote:Op zondag 28 augustus 2011 18:09 schreef jrk1990 het volgende:
De internationale erkenning van van der Sar is ook pas gekomen bij ManU. Bij ons stond hij gelijk aan Kahn, Buffon, Casillas. Dus Steek heeft ook nog kans, maar Roma is geen goede keus me dunkt.![]()
![]()
Hier ben ik het wel mee eens. Alleen vond ik toen al niet dat Van der Sar even goed was als Casillas/Buffon en ik vind nog steeds dat hij dat nooit heeft bereikt, wel na hun 2 absoluut de beste, met grote afstand op wat de nummer 4 dan ook mocht zijn.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:09 schreef jrk1990 het volgende:
De internationale erkenning van van der Sar is ook pas gekomen bij ManU. Bij ons stond hij gelijk aan Kahn, Buffon, Casillas. Dus Steek heeft ook nog kans, maar Roma is geen goede keus me dunkt.Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|![]()
Blessure tegen Udinese opgelopenquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:12 schreef Sasman het volgende:
Effe Man U - Arsenal vergeten. Maar waarom speelt Vermaelen niet?![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|![]()
quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:13 schreef Thas het volgende:
[..]En topkwaliteit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dan zit ik nog zonder de FA Cup bijvoorbeeld, trouwens tennis en golf interesseren me niet.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:13 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Gewoon Sport1 abbo nemen pauper![]()
Heerlijk trucje voor die voorzet.quote:Vertel dat maar aan m'n huisbaasquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Met die streams maak je Sport1 en Eredivisie Live dus gewoon kapot.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:13 schreef Thas het volgende:
[..]fijn dat Nederlandse commentaar is niet te harden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.![]()
Zolang SkySports het overleefd... sowieso Divisie Live geen eer aan te behalenquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Met die streams maak je Sport1 en Eredivisie Live dus gewoon kapot.![]()
![]()
Jawel joh, fucking Alfons Groenendijk als co-commentator. Als er één iemand commentaar mag hebben op het grote United dan is hij het wel, hij is immers trainer van FC Den Bosch.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:16 schreef alors het volgende:
[..]
fijn dat Nederlandse commentaar is niet te harden.![]()
Heeeeerlijke aanval, Cleverley had wel moeten scoren.Voor 5 minuten is hij leuk ja.quote:Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|![]()
Young, geef nou die fucking pass op Hernandez,let eens op!!!
Dan staat het gewoon 4-1 geen probleem..Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|![]()
Dit iddquote:Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Nee hoorquote:
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Beter wordt het 8-1 ofzo, dat zou echt zo heerlijk zijn![]()
Ik weet nu hoe PSV zich vorig jaar voelde tegen Feyenoord
<-hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.![]()
Je kunt ook zeggen dat RvP gewoon te kort komt, blijkt keer op keer op keer in de grote wedstrijden wanneer het van hem zou moeten komen. Hij is 28 maar je ziet hem niet.quote:![]()
Schandalig kutteam bedoel je. Hoe heeft Wenger het zover kunnen laten komenquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:29 schreef Yi-Long het volgende:
Schandalige wanprestatie door Arsenal.Echt waardeloos.
![]()
![]()
Fixedquote:Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Deze dag zal niet snel vergeten worden. Als ik nu speler was van Arsenal zou ik me shirt uit doen, Wenger bedanken en niet meer terug komen.
![]()
Ach, volgend jaar eindigt Arsenal gewoon 1e in de Championship, dat is ook een titel.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.![]()
6-1...
Het is maar goed dat Ryo niet mee doet, want die had uit schaamte meteen harakiri gepleegd na zo'n wedstrijd.![]()
en nog steeds geen Chamakh...
kut Wenger, van Persie komt ook te kort....The Older I Get, The Better I Was![]()
Chamakhquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:31 schreef LuieSurinamer het volgende:
kut Wenger, van Persie komt ook te kort....![]()
Die bakt er al helemaal niks van![]()
Van Persie!!
hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.![]()
quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:31 schreef LuieSurinamer het volgende:
kut Wenger, van Persie komt ook te kort....één van de weinige spelers met wat niveau
![]()
hij is wel meer een spits dan van persie.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:32 schreef Confetti het volgende:
[..]
Chamakh![]()
Die bakt er al helemaal niks van
6-2 trouwensThe Older I Get, The Better I Was![]()
Volgens mij staat Chamakh er wel inquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:31 schreef LuieSurinamer het volgende:
kut Wenger, van Persie komt ook te kort....![]()
topspits volgens de Sport1 mannenquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:32 schreef Confetti het volgende:
[..]
Chamakh![]()
Die bakt er al helemaal niks van!!!!!!!!!!!!!!!
know'm sayin?
word? word.![]()
Ik zie jou dit wel vaker typen, maar op basis waarvan constateer je dit. Op basis van zijn spel in Rotterdam? Dat Arshavin ruk speelt, OK, maar hij is niet de enigequote:Op zondag 28 augustus 2011 18:32 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Zit niet eens op de bank, maar Ryo is sowieso veel beter dan Arshavin.![]()
Slecht verdedigd jongens, dit moet beter. Maar ach, die jongen is nog maar 2019.Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|![]()
Hij staat goed en knalt de bal er van 3 meter in. Niets bijzonders. Verder niet gezien en een penalty verkloot.quote:![]()
Rot toch op trollquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
van Persie
Ga toch naar huis pauper![]()
Arshavin raakt ook al 2 jaar geen pepernoot...hier schreef kensei: haha komen
Op basis van zijn kwaliteiten (positionering, voorzetten, passing, dribbel, etc etc) Let maar op, Ryo gaat een hele HELE grote worden.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:34 schreef jrk1990 het volgende:
[..]
Ik zie jou dit wel vaker typen, maar op basis waarvan constateer je dit. Op basis van zijn spel in Rotterdam? Dat Arshavin ruk speelt, OK, maar hij is niet de enige![]()
en niet in de richting waar de gea al heen vielquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:35 schreef jrk1990 het volgende:
Als RvP de penalty nu met een dergelijke kracht had ingeschoten...hier schreef kensei: haha komen
Godver rood en penal gadver
blijkbaar bewijst hij het niet op de training.....quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:35 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Op basis van zijn kwaliteiten (positionering, voorzetten, passing, dribbel, etc etc) Let maar op, Ryo gaat een hele HELE grote worden.The Older I Get, The Better I Was![]()
Geen penal!
Dus? Alsof je iemand op 1 wedstrijd moet beoordelen. Van Persie is gewoon een wereldspeler.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:34 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Hij staat goed en knalt de bal er van 3 meter in. Niets bijzonders. Verder niet gezien en een penalty verkloot.![]()
Dit meen je echt?quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:35 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Op basis van zijn kwaliteiten (positionering, voorzetten, passing, dribbel, etc etc) Let maar op, Ryo gaat een hele HELE grote worden.
Terecht rood, vind het vreemd dat het niet direct rood is. Dit is gewoon doorgebroken speler, direct rood, maar goedÖzil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|![]()
Dat heeft hij op het WK bewezen jaquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:36 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dus? Alsof je iemand op 1 wedstrijd moet beoordelen. Van Persie is gewoon een wereldspeler.![]()
![]()
Rot op trollquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dat heeft hij op het WK bewezen ja![]()
net als webbquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja dat kan best, en dat zou ik leuk vinden. Ik heb hem alleen nooit bij Arsenal zien ballen en kan dus niet oordelen hoe hij daar speelt.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:35 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Op basis van zijn kwaliteiten (positionering, voorzetten, passing, dribbel, etc etc) Let maar op, Ryo gaat een hele HELE grote worden.![]()
Eindelijk mist die Rooney hemhier schreef kensei: haha komen
Alsof we die discussie weer moeten aanwakkeren.. Nee hij speelde geen top toernooi, maar de aanvoer en de mensen om zich heen waren ook niet echt in het voordeel van Van Persie. En zo zijn nog wel meerdere redenen waarom hij niet presteerde zoals hij kan, dat lag ook aan hem, maar zeker ook aan tactiek en medespelers. Daarnaast laat van Persie al jaren zien een topspeler te zijn, bij Arsenal en bij het Nederlands Elftal, wellicht het laatste WK dan niet meegeteld.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Chelsea zal nog gewoon afgedroogd worden door Barca, maar zoals United en City nu spelen zou dat idd goed mogelijk zijn.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:38 schreef Alxander het volgende:
Hopen in ieder geval dat United, City of Chelsea de parasiet Barcelona afmaakt in de CL.![]()
Spelers op één tournooi afrekenenquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:36 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
![]()
Die aanvaller had veel sneller gekund.. Het staat dan wel 6-2 maar dan nog. Beetje agressief blijven hoor.Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|![]()
NL elftal haalt de finale maar de mensen om van Persie heen waren niet goedquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:38 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Alsof we die discussie weer moeten aanwakkeren.. Nee hij speelde geen top toernooi, maar de aanvoer en de mensen om zich heen waren ook niet echt in het voordeel van Van Persie. En zo zijn nog wel meerdere redenen waarom hij niet presteerde zoals hij kan, dat lag ook aan hem, maar zeker ook aan tactiek en medespelers. Daarnaast laat van Persie al jaren zien een topspeler te zijn, bij Arsenal en bij het Nederlands Elftal, wellicht het laatste WK dan niet meegeteld.
Ja ok![]()
Kom op Szcesnyhier schreef kensei: haha komen
![]()
Of Real. Ik schat de clasicos nu gewoon 50-50 in.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:40 schreef jrk1990 het volgende:
[..]
Chelsea zal nog gewoon afgedroogd worden door Barca, maar zoals United en City nu spelen zou dat idd goed mogelijk zijn.Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|![]()
Geen idee waarom hij nu niet speelt (afgezien van het feit dat Wenger een idioot is...), maar wellicht dat ze Arshavin nog even willen laten spelen in de hoop dat hij het goed doet en ze hem kunnen lozen ofzo..quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:36 schreef LuieSurinamer het volgende:
[..]
blijkbaar bewijst hij het niet op de training.....
De engelse verslaggevers zeiden in de eerste helft nog wel dat Wenger Ryo als zo'n beetje het grootste talent in zijn selectie ziet, en dat hij ervan uitgaat dat hij dit seizoen toch wel veel aan spelen toe zal gaan komen...![]()
Waar zeg ik dat ze niet goed zijn? Ik zeg dat de manier waarop ze speelden niet in zijn voordeel was.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
NL elftal haalt de finale maar de mensen om van Persie heen waren niet goed
Ja ok![]()
Ja.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:41 schreef LWD-Godius het volgende:
Hoe heeft die Vorm het gedaan trouwens? Houdt ie een beetje stand daar?![]()
Messi is ook echt heeel slecht. Kijk maar naar het WKquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
NL elftal haalt de finale maar de mensen om van Persie heen waren niet goed
Ja ok![]()
![]()
quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:42 schreef franske19 het volgende:
Verschil Rooney en Van Persie (top spits en net niet spits).
The Older I Get, The Better I Was![]()
Beste keeper van de Premier League over de wedstrijden die tot nu toe gespeeld zijn, geen grap.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:41 schreef LWD-Godius het volgende:
Hoe heeft die Vorm het gedaan trouwens? Houdt ie een beetje stand daar?Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|![]()
...en dat dus al vele jaren. Zelfs Naniquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:42 schreef franske19 het volgende:
Verschil Rooney en Van Persie (top spits en net niet spits).is tegenwoordig beter dan Van Persie
![]()
![]()
Want Rooney heeft nog nooit een penalty gemist!quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:42 schreef franske19 het volgende:
Verschil Rooney en Van Persie (top spits en net niet spits).![]()
![]()
Paar goede reddingen gisteren en de 0 gehouden voor de tweede keer op rij maar Swansea scoort niet dus 2 punten na 3 wedstrijden.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:41 schreef LWD-Godius het volgende:
en wengerquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:43 schreef LWD-Godius het volgende:
Van Persie is geen spits, alleen hijzelf gelooft dat hij een spits is.The Older I Get, The Better I Was![]()
Mensen die nog steeds Van Persie boven Huntelaar willen zien in Oranje? Het is wel stuivertje wisselen met Huntelaar, want telkens als Van Persie in vorm is, is Huntelaar dat niet en wanneer Huntelaar in vorm is, is Van Persie dat niet.Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?![]()
Young speelt tot nu toe beter dan Nani dit seizoen, dus zou hem eerder noemenquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:42 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
...en dat dus al vele jaren. Zelfs Naniis tegenwoordig beter dan Van Persie
Je doet net alsof we het alleen over deze wedstrijd hebben en hem niet al jaren wisselvallig zien presteren...quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:43 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Want Rooney heeft nog nooit een penalty gemist!![]()
![]()
Zegt hij dat?quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:43 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Want Rooney heeft nog nooit een penalty gemist!![]()
Ach, grootste nederlaag is nog altijd 0-8 tegen Loughborough in 1896hier schreef kensei: haha komen
Ja, maar ik beoordeel Van Persie ook niet alleen op dit seizoen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:43 schreef Thas het volgende:
[..]
Young speelt tot nu toe beter dan Nani dit seizoen, dus zou hem eerder noemen![]()
Wordt volgend jaar verkocht aan een club uit het linker rijtje als die zo daar gaat.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:41 schreef LWD-Godius het volgende:
Amenquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:43 schreef Asskicker14 het volgende:
Mensen die nog steeds Van Persie boven Huntelaar willen zien in Oranje? Het is wel stuivertje wisselen met Huntelaar, want telkens als Van Persie in vorm is, is Huntelaar dat niet en wanneer Huntelaar in vorm is, is Van Persie dat niet.
The Older I Get, The Better I Was![]()
Wenger wacht altijd veels te lang met de wissels.....quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:43 schreef LuieSurinamer het volgende:
nu komt chamakh hahah
mostard na de maaltijd..
... en dan vaak nog de verkeerde ook...
Tactisch een complete idioot.![]()
Waarop beoordeel je hem dan wel? Ok, Nani had vorig jaar de meeste assists van de Premier League, maar Van Persie scoorde toch 20 uit 21? Dat lijkt me vrij gelijkwaardig. Voor vorig seizoen was RVP toch wel beter dan Nani lijkt me.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:44 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ja, maar ik beoordeel Van Persie ook niet alleen op dit seizoen.Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|![]()
Verdomme. Als Arsenal-sympathisant is dit toch wel vernederend, ik heb weinig met United maar kan wel waarderen hoe goed Ferguson zo'n jong onervaren team laat spelen.Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Op eigen kracht ook he, niet eens door de aanvoer.quote:5 in 3 wedstrijdenquote:Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|![]()
Sorry maar ik zie van persie als een topspeler die als ie niet zoveel geblesseerd was nu tot de beste behoorde.. En eind vorig seizoen heeft ie ook bewezen veel te kunnen scoren in een goed teamquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:43 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Je doet net alsof we het alleen over deze wedstrijd hebben en hem niet al jaren wisselvallig zien presteren...![]()
Ok, ik had eigenlijk niet verwacht dat hij (M. Vorm) het gelijk zo goed zou gaan doen. Een stap richting PSV bijvoorbeeld had ik logischer gevonden. Maar als hij dit niveau kan bijven volhouden dan hebben we misschien 2 gelijkwaardige keepers voor het Nederlands elftal zo te zien, luxeprobleempje. Al denk ik dat Stekelenburg wel een stap verder is.![]()
Maar ja, is die 5 goals van Rooney speciaal?
Volgens mij heeft Dzeko namelijk ook al 5?The Older I Get, The Better I Was![]()
Die is ook iets langer.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:48 schreef LWD-Godius het volgende:
Ok, ik had eigenlijk niet verwacht dat hij (M. Vorm) het gelijk zo goed zou gaan doen. Een stap richting PSV bijvoorbeeld had ik logischer gevonden. Maar als hij dit niveau kan bijven volhouden dan hebben we misschien 2 gelijkwaardige keepers voor het Nederlands elftal zo te zien, luxeprobleempje. Al denk ik dat Stekelenburg wel een stap verder is.![]()
Ik heb de goals van VP ook gezien van vorig seizoen, alsmede de wedstrijden, en ja hij was vaak het eindstation, maar verder was het ook niet geweldig. Daarnaast ook nog steeds veel kansen gemist. Wel zijn beste vorm bij Arsenal tot dusver, maar als Vela of Bendtner in de spits hadden gestaan hadden die ze ook gemaakt waarschijnlijk.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:46 schreef Thas het volgende:
[..]
Waarop beoordeel je hem dan wel? Ok, Nani had vorig jaar de meeste assists van de Premier League, maar Van Persie scoorde toch 20 uit 21? Dat lijkt me vrij gelijkwaardig. Voor vorig seizoen was RVP toch wel beter dan Nani lijkt me.
Qua rendement dus fantastisch afgelopen 2de seizoenshelft, maar verder![]()
![]()
Ik ook niet, maar hij doet het echt al 3 wedstrijden heel goed. De rest van het team is echter echt heel zwak dus waarschijnlijk gewoon weer degraderen aan het eind van het jaar.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:48 schreef LWD-Godius het volgende:
Ok, ik had eigenlijk niet verwacht dat hij (M. Vorm) het gelijk zo goed zou gaan doen. Een stap richting PSV bijvoorbeeld had ik logischer gevonden. Maar als hij dit niveau kan bijven volhouden dan hebben we misschien 2 gelijkwaardige keepers voor het Nederlands elftal zo te zien, luxeprobleempje. Al denk ik dat Stekelenburg wel een stap verder is.Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|![]()
Tim Krul belde!quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:48 schreef LWD-Godius het volgende:
Hij heeft er 6 en is dus topscorer momenteel.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:48 schreef LuieSurinamer het volgende:
Volgens mij heeft Dzeko namelijk ook al 5?Haters are like crickets. Crickets make a lot of noise, u hear it but u can't see them. Then right when u walk by them, they're quiet.![]()
Klopt, 6 zelfs, maar het blijft knap.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:48 schreef LuieSurinamer het volgende:
Volgens mij heeft Dzeko namelijk ook al 5?
Ik zie dit jaar in Engeland en soort van Spaans tafereel ontstaan met de clubs uit Manchester 1 en 2 met 90+ punten en de rest op gorte afstand.
Heeft iemand een plaatje met dat scorebord en 7-2? Ik was net te laat met printscreen
Ik denk dat je daar een fout maakt en van persie te kort doet.. Heb je Bendtner weleens zien spelen?quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:49 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik heb de goals van VP ook gezien van vorig seizoen, alsmede de wedstrijden, en ja hij was vaak het eindstation, maar verder was het ook niet geweldig. Daarnaast ook nog steeds veel kansen gemist. Wel zijn beste vorm bij Arsenal tot dusver, maar als Vela of Bendtner in de spits hadden gestaan hadden die ze ook gemaakt waarschijnlijk.
Qua rendement dus fantastisch afgelopen 2de seizoenshelft, maar verder![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
8-2
Wenger wordt ontslagen?Haters are like crickets. Crickets make a lot of noise, u hear it but u can't see them. Then right when u walk by them, they're quiet.![]()
Die 2 goals vandaag van Young zijn van die echte typische Young goals, zo maakte hij ze bij Villa ook vaak.![]()
M'n ma vraagt: Ga jij ff patat halen dan.
Ik: Nou, als ik nu in de auto stap sta ik niet meer voor mezelf in.
Moeder: watdan?
Ik: Kijk maar naar de tv.
Hehe, ook een goede maar die zie ik nog zo nu en dan stuntelen. Op die leeftijd mag dat ook nog.quote:![]()
Ja, best vaak ook. Ik zeg niet dat Bendtner net zo goed is als VP, maar als eindstation pikt hij ook altijd zijn doelpuntjes wel mee.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:51 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar een fout maakt en van persie te kort doet.. Heb je Bendtner weleens zien spelen?![]()
Stel je eens voor dat iemand 10 euro heeftt ingezet bij een wedkantoor op een 8 - 2 uitslag. Wat zouden de odds zijn? 500/1? Direct 5.000 euro rijker.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:52 schreef Grielen het volgende:
M'n ma vraagt: Ga jij ff patat halen dan.
Ik: Nou, als ik nu in de auto stap sta ik niet meer voor mezelf in.
Moeder: watdan?
Ik: Kijk maar naar de tv.![]()
![]()
Keeper is absoluut het probleem niet troll.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:52 schreef Yi-Long het volgende:
Zal Arsenal vanavond even naar PSV bellen of ze Isaksson mogen overnemen!?![]()
En Engelaar erbij! Manolev is ook nog optie! Lekkere combo prijsquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:52 schreef Yi-Long het volgende:
Zal Arsenal vanavond even naar PSV bellen of ze Isaksson mogen overnemen!?Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Arsenal komt goed weg, serieus. Ok, ze hadden ook wel 4 keer kunnen scoren, maar het had echt zo 11-4 kunnen zijn.Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|![]()
Als keeper heb je ook de taak om het achterin goed neer te zetten. Ook bij die vrije trappen stond het slecht.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:53 schreef Alxander het volgende:
[..]
Keeper is absoluut het probleem niet troll.![]()
Ik wil de nabeschouwing zien, zetten ze TMF Dance op
Vanavond weer MotD met alle goals
Of je nu met 3-1 verliest of met 8-2, Sceczny heeft in voorgaande wedstrijden laten zien dat hij het absoluut wel kan en stond toen ook zeker te keepen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:54 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Als keeper heb je ook de taak om het achterin goed neer te zetten. Ook bij die vrije trappen stond het slecht.![]()
Als Wenger na deze wedstrijd niet vrijwillig opstapt, moet de raad van bestuur hem op straat zetten.Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
gebeurt toch nietquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:55 schreef Asskicker14 het volgende:
Als Wenger na deze wedstrijd niet vrijwillig opstapt, moet de raad van bestuur hem op straat zetten.know'm sayin?
word? word.![]()
Mwah, hij heeft niet echt veel kansen gehad.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:56 schreef CaptainObvious39 het volgende:
Chicarito moest er nog een maken
Park had er 2 moeten maken, Welbeck ook.Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|![]()
Titel gaat dus tussen Man City en Man Utd.Haters are like crickets. Crickets make a lot of noise, u hear it but u can't see them. Then right when u walk by them, they're quiet.![]()
En Chelseaquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:56 schreef Masterboy het volgende:
Titel gaat dus tussen Man City en Man Utd.![]()
Tuurlijk joh, alles is al beslist na 3 wedstrijdenquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:56 schreef Masterboy het volgende:
Titel gaat dus tussen Man City en Man Utd.
know'm sayin?
word? word.![]()
...of Liverpoolquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:56 schreef Masterboy het volgende:
![]()
quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:56 schreef Masterboy het volgende:
![]()
Ik zou zeggen wacht nog even minimaal 5 wedstrijden en trek dan opnieuw een conclusiequote:Op zondag 28 augustus 2011 18:56 schreef Masterboy het volgende:
Naja, je kunt wel stellen dat Manu in deze vorm ongekend sterk is.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:57 schreef alors het volgende:
[..]
Tuurlijk joh, alles is al beslist na 3 wedstrijdenIt was an encounter that lasted less than 45 seconds O+![]()
Niet zo'n rare uitspraak. Het zal tussen Man. City en Man. Utd gaan met Chelsea als outsider.quote:Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Ja dan is Swansea ook titelkandidaatquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:58 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Ik zou zeggen wacht nog even minimaal 5 wedstrijden en trek dan opnieuw een conclusie![]()
![]()
Mjah, als je naar de selecties kijkt...quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:57 schreef alors het volgende:
[..]
Tuurlijk joh, alles is al beslist na 3 wedstrijden
Als er bij Arsenal een paar wegvallen zijn ze ZWAAR de lul. Tottenham, Chelsea, Liverpool ook. Man Utd en City hebben dusdanig brede goede selecties dat ze waarschijnlijk gerust 5 basisspelers kwijt kunnen raken door blessures/schorsingen en alsnog een volwaardig elftal kunnen opstellen,![]()
Liverpool heeft ook een aardig brede selectie dit seizoen hoor.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:58 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mjah, als je naar de selecties kijkt...
Als er bij Arsenal een paar wegvallen zijn ze ZWAAR de lul. Tottenham, Chelsea, Liverpool ook. Man Utd en City hebben dusdanig brede goede selecties dat ze waarschijnlijk gerust 5 basisspelers kwijt kunnen raken door blessures/schorsingen en alsnog een volwaardig elftal kunnen opstellen,![]()
Dat zijn in mijn ogen de twee beste kandidaten voor de titel.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:57 schreef alors het volgende:
[..]
Tuurlijk joh, alles is al beslist na 3 wedstrijden
Liverpool is erg afhankelijk van Suarez en Chelsea vindt ik nog erg wisselvallig.Haters are like crickets. Crickets make a lot of noise, u hear it but u can't see them. Then right when u walk by them, they're quiet.![]()
Ja, maar ze zijn toch wel erg afhankelijk van bijvoorbeeld een Ruiz en Kuyt enzo...quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:59 schreef YazooW het volgende:
[..]
Liverpool heeft ook een aardig brede selectie dit seizoen hoor.
Als die al wegvallen heb je toch echt een mindere ploeg op het veld staan.![]()
Tenzij Swansea met spelers als Nasri, Silva, Tevez en Aguero speeltquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja dan is Swansea ook titelkandidaatRuiz?quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:01 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ja, maar ze zijn toch wel erg afhankelijk van bijvoorbeeld een Ruiz en Kuyt enzo...
Als die al wegvallen heb je toch echt een mindere ploeg op het veld staan.Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Ruiz.quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:01 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ja, maar ze zijn toch wel erg afhankelijk van bijvoorbeeld een Ruiz en Kuyt enzo...
Als die al wegvallen heb je toch echt een mindere ploeg op het veld staan.
Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Je bedoelt vast Suarezquote:Op zondag 28 augustus 2011 19:01 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Als die al wegvallen heb je toch echt een mindere ploeg op het veld staan.
Haters are like crickets. Crickets make a lot of noise, u hear it but u can't see them. Then right when u walk by them, they're quiet.![]()
Dadelijk 2de helft.quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zie in een keer 8-2 op livescore, wtf![]()
quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:01 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Als die al wegvallen heb je toch echt een mindere ploeg op het veld staan.![]()
![]()
Noot noot.![]()
Chelsea maakt echt 0,0 indruk momenteel ik zie Liverpool nog als grotere outsider momenteel, maar dat kan natuurlijk binnen 2 wedstrijden weer totaal anders zijn.quote:![]()
Er zijn gewoon 16 goals gevallen in 2 wedstrijden vanmiddag. 10 bij Utd-Arsenal, 6 bij Spurs-City
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Doen ze bij PSV 3 wedstrijden over.quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:05 schreef Asskicker14 het volgende:
Er zijn gewoon 16 goals gevallen in 2 wedstrijden vanmiddag. 10 bij Utd-Arsenal, 6 bij Spurs-City![]()
Norwich kreeg gisteren kansen, weet niet of die samenvatting bij MotD realistisch was.quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Chelsea maakt echt 0,0 indruk momenteel ik zie Liverpool nog als grotere outsider momenteel, maar dat kan natuurlijk binnen 2 wedstrijden weer totaal anders zijn.![]()
Want scoren tegen Excelsior, RKC en VVV is natuurlijk vergelijkbaar met scoren tegen Arsenal en Tottenhamquote:Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Nee, maar Tottenham verloor vorige week al eenvoudig met 3-0 en Arsenal is ook niet veel soeps.quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:08 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Want scoren tegen Excelsior, Reid en ADO is natuurlijk vergelijkbaar met scoren tegen Arsenal en Tottenham![]()
2 clubs uit Manchester gaan dit seizoen boven de 90 punten eindigen, let maar op. Het gat is enorm.
Hoewel dat vorig seizoen ook leek te gebeuren met Chelsea, maar Chelsea had toen geen goede bank om spelers die uit vorm raakten te vervangen waar ManU en ManC die wel hebben.Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|![]()
2 clubs boven de 90 punten? Gewaagde uitspraak...quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:11 schreef Thas het volgende:
2 clubs uit Manchester gaan dit seizoen boven de 90 punten eindigen, let maar op. Het gat is enorm.
Hoewel dat vorig seizoen ook leek te gebeuren met Chelsea, maar Chelsea had toen geen goede bank om spelers die uit vorm raakten te vervangen waar ManU en ManC die wel hebben.![]()
En bij Ajax lukt het na 4 wedstrijden ook niet? Wat wil je nou zeggen?!quote:Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
De jongens van Manchester United tegen de knulletjes van Arsenal: 8-2 Hi-la-risch!![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ik zag dit al aankomen...![]()
Ach wat zielig voor Arsenal
Nu mogen alle kindjes daar weer komen uithuilen bij papa Arsenne.
Het zat er natuurlijk wel aan te komen, ze laten al jaren niets zien en verkopen dan ook nog eens de spelers die wat extra's hebben. En die schorsingen door de domme rot schoppen helpen ook niet.stupidity has become as common as common sense was before![]()
Ik durf er nog wel eentje aan: United wint maximaal 1 Premier League wedstrijd op Old Trafford nietquote:Op zondag 28 augustus 2011 19:14 schreef YazooW het volgende:
[..]
2 clubs boven de 90 punten? Gewaagde uitspraak...Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|![]()
Ik denk dat Man. Utd wel zeker een paar keer gaat gelijkspelen op Old Trafford.quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:35 schreef Thas het volgende:
[..]
Ik durf er nog wel eentje aan: United wint maximaal 1 Premier League wedstrijd op Old Trafford nietIs God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Vorig jaar wonnen ze ook iedere wedstrijd thuis op 1 wedstrijd na en dit jaar hebben ze beter team, ik denk dat dat ze dit jaar dus weer lukt.quote:Op zondag 28 augustus 2011 19:36 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik denk dat Man. Utd wel zeker een paar keer gaat gelijkspelen op Old Trafford.Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|![]()
United is nu ook qua jeugdspelers Arsenal gepasseerd.quote:kjsarabi on Twitter: "Average age of today"s starting 11s: Man Utd 23 v Arsenal 23.6. Quality youth vs Average youth. The Arsenal myth exposed. Case Closed."![]()
Young
Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.![]()
Wenger is oud en leert dus veel langzamer dan iemand als Nasri.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik was trouwens wel verrast over Nasri zijn Engels die is Wenger al voorbijgestreefd"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Hij traint Arsenal al 16 jaar...quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wenger is oud en leert dus veel langzamer dan iemand als Nasri.![]()
Helemaal gemist.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)aar-weer-met-BBC.htm Sinds vorige week.![]()
![]()
Schitterende goals van Manchester United. Sneu voor Arsenal, maar je kunt ook niet maar blijven verkopen zonder daar enige kwaliteit en ervaring voor terug te halen...![]()
Nicolas Anelka speelt ook al jaren in Engeland, maar spreekt Engels op beginnersniveau...quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik was trouwens wel verrast over Nasri zijn Engels die is Wenger al voorbijgestreefd![]()
Anelka is dan ook gewoon een eikelquote:Op maandag 29 augustus 2011 01:31 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nicolas Anelka speelt ook al jaren in Engeland, maar spreekt Engels op beginnersniveau...![]()
![]()
Wenger spreekt keurig Engels alleen heeft hij een behoorlijk accent, Nasri niet.quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik was trouwens wel verrast over Nasri zijn Engels die is Wenger al voorbijgestreefdknow'm sayin?
word? word.![]()
Dus dan is Nasri zijn Engels beter dan dat van Wenger, uitspraak is net zo belangrijk.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:51 schreef alors het volgende:
[..]
Wenger spreekt keurig Engels alleen heeft hij een behoorlijk accent, Nasri niet.![]()
Wisten ze bij Man. United toen het 6-2 was dat ze nog 2 doelpunten nodig hadden om voor City te komen op doelsaldo?![]()
![]()
Stand na Speelronde 3
1 Man. United 3-9 (13-3)
2 Man. City 3-9 (12-3)
3 Liverpool 3-7 (6-2)
4 Chelsea 3-7 (5-2)
5 Wolves 3-7 (4-1)
6 Newcastle 3-7 (3-1)
7 Aston Villa 3-5 (3-1)
8 Wigan 3-5 (3-1)
9 Stoke 3-5 (2-1)
10 Bolton 3-3 (7-6)