abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 31 augustus 2011 @ 20:13:13 #201
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_101422824
Kan je je stadion eigenlijk uitbreiden met geld uit een vroeg bod? Of moet je dan wachten tot de speler is verkocht?
F means you're fucked
pi_101423873
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 20:13 schreef YUR het volgende:
Kan je je stadion eigenlijk uitbreiden met geld uit een vroeg bod? Of moet je dan wachten tot de speler is verkocht?
Ik dacht dat je zelfs geld genoeg buiten de haakjes moet hebben, dus minimaal tot zondag moet je dan wachten. :)
  woensdag 31 augustus 2011 @ 20:37:19 #203
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_101423922
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 20:36 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Ik dacht dat je zelfs geld genoeg buiten de haakjes moet hebben, dus minimaal tot zondag moet je dan wachten. :)
Ok, we wachten gewoon rustig af :)

drasss is inmiddels overboden door de moederclub van mn spits :D
F means you're fucked
pi_101424610
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 08:51 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Ik heb er geen zin meer in. :)

[..]
Sorry dat ik ff doordram, 'geen zin meer in' zegt me persoonlijk niet zoveel :P
Wat staat je er aan tegen dan? Je speelt zo'n spel natuurlijk niet voor niets al jarenlang, dus ergens heb je er wel heel veel zin in gehad. Kost het je teveel tijd? Zie je geen uitdaging meer? Ben je het oneens met de richting die het spel op gaat? Tell me more..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_101424873
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 20:36 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Ik dacht dat je zelfs geld genoeg buiten de haakjes moet hebben, dus minimaal tot zondag moet je dan wachten. :)
Voor het verbouwen van je stadion mag je in de min staan, ik geloof tot 5 ton. Dus je hoeft het zeker niet buiten haakjes op de bank te hebben staan.

Of het ook kan met geld uit een vroeg bod vraag ik me af. Gevoelsmatig is het wat raar, maar wie weet.. Zin om te proberen YUR?
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  woensdag 31 augustus 2011 @ 21:00:46 #206
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_101425168
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 20:56 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

Voor het verbouwen van je stadion mag je in de min staan, ik geloof tot 5 ton. Dus je hoeft het zeker niet buiten haakjes op de bank te hebben staan.

Of het ook kan met geld uit een vroeg bod vraag ik me af. Gevoelsmatig is het wat raar, maar wie weet.. Zin om te proberen YUR?
Nu net geprobeerd inderdaad, maar het kan niet :D
F means you're fucked
pi_101425309
Ah voor de verandering vanavond nog een blessure opgelopen, mijn B-keeper :P
pi_101425432
4-0 gewonnen in de beker. Tegenstander speelde PIC en pakte 1e helft rode kaart, dus inmiddels aanbeland in ronde 9. En wie kom ik daar tegen? Een huidig competitiegenoot, whehe..
Leuk detail is dat ik 'm een seizoen of 4-5 terug ook al in de beker tegen kwam (en toen heb verslagen) :)
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_101427754
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 20:51 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

Sorry dat ik ff doordram, 'geen zin meer in' zegt me persoonlijk niet zoveel :P
Wat staat je er aan tegen dan? Je speelt zo'n spel natuurlijk niet voor niets al jarenlang, dus ergens heb je er wel heel veel zin in gehad. Kost het je teveel tijd? Zie je geen uitdaging meer? Ben je het oneens met de richting die het spel op gaat? Tell me more..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je mag zeker doordrammen hoor, geen enkel probleem. :)

Mijn interesse in HT is gewoon weg, waarom precies? Geen enkel idee. Het is meer een gevoel zeg maar. En ik heb er ook altijd veel zin in gehad, en ik blijf het ook nog steeds uitdagend genoeg vinden (ik heb inderdaad niet voor niets dat team op deze manier bij elkaar geraapt).
  woensdag 31 augustus 2011 @ 21:52:54 #210
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_101428069
Sjezus, jeugdcompetities die bijna weer beginnen zijn echt binnen no time vol :P

Mocht weer een nieuwe uitzoeken, en vond er een met 1 deelnemer (van de 4), tegen de tijd dat ik er goed en wel in zat was de competitie ook al weer vol :P
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
  woensdag 31 augustus 2011 @ 21:54:28 #211
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_101428149
quote:
6s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 21:05 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
4-0 gewonnen in de beker. Tegenstander speelde PIC en pakte 1e helft rode kaart, dus inmiddels aanbeland in ronde 9. En wie kom ik daar tegen? Een huidig competitiegenoot, whehe..
Leuk detail is dat ik 'm een seizoen of 4-5 terug ook al in de beker tegen kwam (en toen heb verslagen) :)
Jij gaat wel verschrikkelijk lekker in de beker...

Waarom heb ik dat nooit ;(
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
pi_101432948
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 21:46 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Je mag zeker doordrammen hoor, geen enkel probleem. :)

Mijn interesse in HT is gewoon weg, waarom precies? Geen enkel idee. Het is meer een gevoel zeg maar. En ik heb er ook altijd veel zin in gehad, en ik blijf het ook nog steeds uitdagend genoeg vinden (ik heb inderdaad niet voor niets dat team op deze manier bij elkaar geraapt).
Is het dan niet vooral dat je competitie op dit moment (en de afgelopen seizoenen) geen zak aan is? Geen / weinig tegenstand, geen uitdaging? Daarnaast hier op 't forum een stuk rustiger..

De uitdaging heb je voorheen wel al gehad en zit er natuurlijk deels wel in om een zo goed mogelijk team te creëren. Enige interactie en spanning rondom je competitiewedstrijden (en dan niet die 2 toppers per seizoen) scheelt ook een hoop. Wat dat betreft zou ik altijd even afwachten in wat voor V je komt en als er geen gezelligheid, kampioenschap en/of promotie naar IV in zit zou je altijd nog die beslissing kunnen nemen.
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_101433277
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 21:54 schreef NelisZ het volgende:

[..]

Jij gaat wel verschrikkelijk lekker in de beker...
Mag niet klagen inderdaad. Vandaag dus een meevaller en volgende ronde zou ook te doen moeten zijn zeg ik alvast voorzichtig. Daarna eens zien of we ronde10 kunnen overleven (= mijlpaal *))
quote:
Waarom heb ik dat nooit ;(
Komt vanzelf. Scheelt natuurlijk wel enorm dat ik vandaag thuis mocht spelen met m'n V-ranking van vorig seizoen, anders had ik dat niet gered tegen Com'on FC!. Dat 'voordeel' zul jij volgend seizoen hebben. Hoewel, er zijn in ronde9 nog 2 teams uit V van vorig seizoen die nog steeds een uitwedstrijd hebben. Ach, hadden ze maar niet 42 respectievelijk 40 punten moeten halen vorig seizoen ;)
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_101439157
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 23:25 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

Is het dan niet vooral dat je competitie op dit moment (en de afgelopen seizoenen) geen zak aan is? Geen / weinig tegenstand, geen uitdaging? Daarnaast hier op 't forum een stuk rustiger..

De uitdaging heb je voorheen wel al gehad en zit er natuurlijk deels wel in om een zo goed mogelijk team te creëren. Enige interactie en spanning rondom je competitiewedstrijden (en dan niet die 2 toppers per seizoen) scheelt ook een hoop. Wat dat betreft zou ik altijd even afwachten in wat voor V je komt en als er geen gezelligheid, kampioenschap en/of promotie naar IV in zit zou je altijd nog die beslissing kunnen nemen.
Voordat ik me liet afzakken liep ik al met het idee om te stoppen, de rust op het forum en de relatief saaie seizoenen hebben er niet mee te maken, op zich heb ik dat altijd wel gehad. Het enige spannende seizoen wat ik echt gehad had, was toen ik met Gijs in dezelfde competitie zat.

Het is nu gewoon mooi geweest, 5 leuke jaren gehad. :)
  donderdag 1 september 2011 @ 11:35:54 #215
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_101443293
Real.. ik kan je aanraden NIET te stoppen. Om de simpele reden dat ik het ook gedaan heb en ontzettende spijt heb van die 1,5 jaar waarin mijn team is verdwenen. Ik had +/- 50 mil op de bank gehad om nu weer mee verder te gaan. Dus ik zou zeggen, als je wilt stoppen: verkoop het gros van je spelers, koop 6 17 jarige redelijke verdedigers en voor de rest een flutteam. Log iedere maand 1x in (zet in je agenda, anders vergeet je) en je kan over een tijd weer aan de slag mocht je dat willen.
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_101443346
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 11:35 schreef maniack28 het volgende:
Real.. ik kan je aanraden NIET te stoppen. Om de simpele reden dat ik het ook gedaan heb en ontzettende spijt heb van die 1,5 jaar waarin mijn team is verdwenen. Ik had +/- 50 mil op de bank gehad om nu weer mee verder te gaan. Dus ik zou zeggen, als je wilt stoppen: verkoop het gros van je spelers, koop 6 17 jarige redelijke verdedigers en voor de rest een flutteam. Log iedere maand 1x in (zet in je agenda, anders vergeet je) en je kan over een tijd weer aan de slag mocht je dat willen.
Ik heb een team voor ruim 50 miljoen bij elkaar gekocht. Dus dat heb ik al gedaan. ;)
pi_101448145
Zo, weer ff wat tijd in Hattrick gestopt en een paar nieuwe trainees gekocht voor me B-team, optrainen zodat ik over 1 - 2 seizoenen wel een leuk team bij elkaar heb, iig voor VIII :P .

Denk dat ik ook nog wel een seizoen of 1 - 2 bij PeePie in de competitie zit :)
Wie niet dom is moet slim zijn!
pi_101448443
Ik had vandaag een vreemde jeugdtraining:
Primaire training is Scoren, Secundaire training is Verdedigen.

Jozua Moes: Hij liet ons gisteren zijn vaardigheden op het gebied van Scoren zien. Daarin is hij inmiddels slecht.

Als het gaat over Verdedigen, heeft Ad Hertzberger de potentie om matig te worden.

Houdoe!
pi_101448980
quote:
6s.gif Op donderdag 1 september 2011 14:26 schreef PeeJie_ het volgende:
Zo, weer ff wat tijd in Hattrick gestopt en een paar nieuwe trainees gekocht voor me B-team, optrainen zodat ik over 1 - 2 seizoenen wel een leuk team bij elkaar heb, iig voor VIII :P .

Denk dat ik ook nog wel een seizoen of 1 - 2 bij PeePie in de competitie zit :)
Echt niet, ik ben weg na dit seizoen :P
pi_101449217
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2011 07:16 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Voordat ik me liet afzakken liep ik al met het idee om te stoppen, de rust op het forum en de relatief saaie seizoenen hebben er niet mee te maken, op zich heb ik dat altijd wel gehad. Het enige spannende seizoen wat ik echt gehad had, was toen ik met Gijs in dezelfde competitie zat.

Het is nu gewoon mooi geweest, 5 leuke jaren gehad. :)
Dat waren inderdaad erg leuke seizoenen in dezelfde V, vooral het eerste seizoen! :)
Doe haastig als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt
www.hattrick.org - FC Bifröst (1011663)
Fokhattrick.org!
pi_101451964
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 14:53 schreef IPeePie het volgende:

[..]

Echt niet, ik ben weg na dit seizoen :P
Word je kampioen ? :P
Wie niet dom is moet slim zijn!
pi_101453204
quote:
6s.gif Op donderdag 1 september 2011 16:34 schreef PeeJie_ het volgende:

[..]

Word je kampioen ? :P
Als jij die fosielen een gelijkspel aan kan smeren volgende keer dat je tegen ze speelt, mots ik ze wel van het veld in de onderlinge ontmoeting :P
Trouwens, de laatste wedstrijd v/h seizoen speel je tegen hun. MOTSen dus :P
pi_101458551
Ik meen dat mijn trainer niet goed genoeg is om iets te bereiken met MOTS, maar je gaat er gemakshalve maar vanuit dat ik van jou verlies? :P
Wie niet dom is moet slim zijn!
  donderdag 1 september 2011 @ 19:55:31 #224
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_101458833
Je trainer heeft geen effect op het directe effect van een MOTS, alleen op de snelheid waarmee je teamgeest daarna herstelt. Maar aangezien het om de laatste wedstrijd van het seizoen gaat word deze daarna toch gereset, en maakt de snelheid van herstel dus niet uit.

Maw: de laatste wedstrijd van het seizoen met je altijd motsen (tenzij je wil verliezen ;))
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
pi_101460454
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 19:49 schreef PeeJie_ het volgende:
Ik meen dat mijn trainer niet goed genoeg is om iets te bereiken met MOTS, maar je gaat er gemakshalve maar vanuit dat ik van jou verlies? :P
Ga je nog meer opa's kopen? :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')