abonnement Unibet Coolblue
  zondag 28 augustus 2011 @ 10:32:56 #1
348650 Roze_spekkie
Genoeg = Genoeg!
pi_101281207
Ik heb eigenlijk altijd met tegenzin met open schoenen gelopen, omdat ik mijn teennagels niet mooi vond, en ook niet dacht dat er enige eer te behalen was aan mijn voetjes.

Maarrr... nu heb ik in Turkije mijn voeten laten behandelen en nagels laten lakken en ik was stomverbaasd dat zelfs van mijn lelijkste nageltje een toonbaar iets gemaakt kon worden!

Ik ben zo blij met m'n mooie gelakte nageltjes O+ en wil eigenlijk nooit meer m'n lelijke voeten terug.

Nu ben ik aan het zoeken naar een pedicure in m'n omgeving die behandelt en lakt maar schrik een beetje terug van de prijzen.

Mijn vraag is nu:

Wat laat jij doen, wat doe je zelf, en hoe vaak, wat kost het, ga je naar een pedicure, of komt er iemand bij je thuis etc.

Ben heel benieuwd!
De Maat is nu wel erg Vol
pi_101281669
In welke buurt woon je? Ik kan je helaas niet helpen aan een goed adresje want ben zelf nog op zoek naar iets in de omgeving van Eindhoven.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
  zondag 28 augustus 2011 @ 11:09:33 #3
348650 Roze_spekkie
Genoeg = Genoeg!
pi_101281788
Ik woon in Groningen.
Wat doe jij nu zelf aan je voeten?

Ik eigenlijk niks behalve knippen, met niet mooi resultaat.
De Maat is nu wel erg Vol
pi_101281888
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 11:09 schreef Roze_spekkie het volgende:
Ik woon in Groningen.
Wat doe jij nu zelf aan je voeten?

Ik eigenlijk niks behalve knippen, met niet mooi resultaat.
Ik heb ook super lelijke teennagels dus ik lak ze altijd. En ik srub mijn voeten, heb zelf een keer het eelt weggehaald maar toen was ik zo enthousiast geweest dat ik 2 dagen niet kon lopen _O-
Maar ik zou zelf ook heel graag een keer naar de pedicure willen gaan maar weet niet zo goed waar ik op moet letten als ik er eentje uitzoek.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_101282225
een keer in de 6 weken ga ik naar de pedicure. Duurt een half uur. Kosten? 23 euro.

Wat ik zelf verder doe? Geregeld smeer ik mijn voeten in (voor t slapen gaan bijv) met een vette creme, houdt de huid gezond en zorgt dat hij niet uitdroogt.

En geregeld hanteer ik zelf even een puimsteen (na t douchen) scrub daarna mijn voeten en smeer ze in hierna. Hierdoor zijn mijn voeten dus prima verzorgd zonder al te veel moeite :)

Mooi lakje op de tenen natuurlijk (wel een basiscoat eronder anders verkleuren je nagels) en klaar. :)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_101282296
Mijn moeder is pedicure... Dus ik heb het makkelijk op dat front, maar maak er eigenlijk alleen gebruik van in de zomer of als ik echt zere voeten heb. Normaal vraagt ze 20 euro per behandeling geloof ik. En nagels lakken doet ze niet.

Meeste pedicure klanten gaan ongeveer 1x in de 5-6 weken.
  zondag 28 augustus 2011 @ 22:46:41 #7
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_101312433
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 11:02 schreef Lotje-Plusone het volgende:
In welke buurt woon je? Ik kan je helaas niet helpen aan een goed adresje want ben zelf nog op zoek naar iets in de omgeving van Eindhoven.
Op de Hoogstraat, bijna bij het Franz Leharplein, zit een fijne.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_101312530
ik heb geen voetproblemen eigenlijk.. soms een beetje eelt maar dat valt onder de noemer ''horecapoten'' :P

ik vijl mijn nagels en lak ze altijd, en eelt haal ik gewoon zelf weg met (jawel :') ) de pedegg ofzoiets van tellsell, ooit bij marskramer gekocht voor een tientje geloof ik.
daarmee haal je eelt weg zonder dat je te diep kan gaan... dus nooit zere voeten!
en heerlijk zacht ^O^
en sávonds goed smeren dan blijft alles soepel!
pi_101321659
quote:
1s.gif Op zondag 28 augustus 2011 22:46 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Op de Hoogstraat, bijna bij het Franz Leharplein, zit een fijne.
Weet je toevallig hoe die zaak heet?
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_101323356
Ik zit er ook over na te denken om naar een pedicure te gaan. Hoor goede verhalen van mijn schoonmoeder nl :) Mijn schoonmoeder betaalt iets van 19 euro voor een half uurtje.

Zelf heb ik verschillende producten van Scholl, waaronder scrub, crčme en een harde-huid verwijderaar om eelt en harde huid weg te halen. Vooral met die laatste ben ik erg blij ^O^

  maandag 29 augustus 2011 @ 12:53:41 #11
348650 Roze_spekkie
Genoeg = Genoeg!
pi_101327384
Ik ga ook maar eens zo'n eeltverwijderaar kopen denk ik, zachte voeten voelt zo veel fijner. Ik heb wel een rasp en een voetenvijl, maar dat duurt úren.

Het lijkt wel of de nagellak op m'n tenen beter blijft zitten dan op m'n vingers, dat had ik nooit verwacht :?
De Maat is nu wel erg Vol
pi_101331717
Je handen gebruik je meer dan je voeten hč, voeten zitten alleen in sokken en schoenen en doe je verder niks mee.
  † In Memoriam † dinsdag 30 augustus 2011 @ 07:40:27 #13
34726 Fratz
Max
pi_101360756
Al een goed adresje gevonden? Ben wel benieuwd, in woon ook in Groningen en zou er ook wel eens naar toe willen.
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
pi_101450834
Ik verwijderd het eelt op mijn voeten met een eeltmesje van de Hema (kosten: vijf euro geloof ik). Daarna nog even vijlen met een houten voetvijl (kosten: drie euro).

Verder als ik er aan toe kom mijn teennagels van een lakje voorzien en ik ben weer tevreden. :s)
pi_101457373
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 07:40 schreef Fratz het volgende:
Al een goed adresje gevonden? Ben wel benieuwd, in woon ook in Groningen en zou er ook wel eens naar toe willen.
Nee helaas, nog niet.
De Maat is nu wel erg Vol
pi_101471356
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2011 22:48 schreef deadly_kiss het volgende:
ik heb geen voetproblemen eigenlijk.. soms een beetje eelt maar dat valt onder de noemer ''horecapoten'' :P

ik vijl mijn nagels en lak ze altijd, en eelt haal ik gewoon zelf weg met (jawel :') ) de pedegg ofzoiets van tellsell, ooit bij marskramer gekocht voor een tientje geloof ik.
daarmee haal je eelt weg zonder dat je te diep kan gaan... dus nooit zere voeten!
en heerlijk zacht ^O^
en sávonds goed smeren dan blijft alles soepel!
Zo'n pedegg, 'werkt' dat prettig eigenlijk?
Heb er wel eens mee in m'n handen gestaan bij de Kijkshop. :)
pi_101471819
Die van Scholl die ik heb lijkt me nog veiliger dan z'n pedegg eerlijk gezegd.
pi_101473629
Ik heb bij die van scholl dat het soms te diep gaat, die hierboven afgebeeld.
Die pedegg, in het begin denk je dat hij het niet doet maar hij werkt heel nauwkeurig en je hoeft erna niet met een gladde vijl aan de slag. Lijkt ook wel of de eelt langer wegblijft dan bij vijlen die teveel weghalen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')