SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an opportunity to honour our memories and to make room for new ones
Uiteindelijk beslist de drummer toch hoe het gaat klinken. Je kunt niet hangen met je stemapparaatje.quote:
crap drummer. een goede drummer heeft genoeg aan een normale drumkit en kan daar de ziekste shit mee.quote:Op zondag 28 augustus 2011 10:46 schreef Specularium het volgende:
Kijk, Derek Roddy is geen gitarist maar dit laat duidelijk zien dat een capabele drummer noodzaak is. Ik mis dat vaak. En Dimebag was vorige week ofzo jarig, die mis ik ook nog.
Nee, extra toms en bekkens creëren meer mogelijkheden.quote:Op zondag 28 augustus 2011 10:58 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
crap drummer. een goede drummer heeft genoeg aan een normale drumkit en kan daar de ziekste shit mee.
7 snarige gitaar is toch wel nice hoor, kijk maar wat trivium er allemaal mee doetquote:Op zondag 28 augustus 2011 11:04 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
niet iedereen luistert en houdt van zulke muziek. ik word er niet warm of koud van als ik dat hoor. net als een 7 of zelfs 8 snaar gitaar.
Trivium.quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:05 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
7 snarige gitaar is toch wel nice hoor, kijk maar wat trivium er allemaal mee doet
quote:
Opinions are like assholes. Everybody's got one. (and they all stink)quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:01 schreef Specularium het volgende:
Nog zo een eindbaas. Hier moet de gemiddelde snaarfapper toch een redelijke erectie van krijgen.
In Nederland is het al niet makkelijk om muzikanten te vinden die om te beginnen maat kunnen houden.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:54 schreef BurnaBoy het volgende:
Laat em toch, hij is een verzuurde ex-drummer die even naar het gitaristentopic komt om te trollen.
Gewoon negeren niks aan het handje
Ja, dat ding gaat wel! Onze zanger heeft hem, en ik vond hem persoonlijk wat hard en kil qua geluid, maar dat kan ook voor een deel door zijn cab komen. Zijn Valveking nu heeft dat ook een beetje, maar dat is misschien ook een persoonlijke setting.quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:27 schreef KaMo het volgende:
The_Dean, wat is jou oordeel over die vortex? Bruikbaar? Ik heb er een, moet hem alleen nog repareren en een fatsoenlijke cab zoeken
Je hebt voor een deel nog gelijk ook. Gitaristen trollen zou ik echter nooit doen. Mijn kritiek is altijd oprecht.quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:54 schreef BurnaBoy het volgende:
Laat em toch, hij is een verzuurde ex-drummer die even naar het gitaristentopic komt om te trollen.
Gewoon negeren niks aan het handje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |