Er stond er al eentje in het topic.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:44 schreef indaha het volgende:
Lief ben ik he, maar is ook eigenbelang bij hoor, nu je terug bent verwacht ik morgen of zo een update over Puma en de kittens
Ja daar ben ik allang geweest natuurlijkquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Er stond er al eentje in het topic.![]()
Als jullie deze week willen komen kijken: kan hoor.
Dat duurt 2mnd nog even geduld dusquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:35 schreef nokwanda het volgende:
f_r, heb je nou de uitslagen van die tests al gehad?
Nee geen hekel maar ze zitten nogal snel aan ean nou vooral haar nichtje en ik merk dat ze dat niet prettig vind. Niet slaapt dan en heel veel huilt.quote:
Gaat lukken! Eigen bedje.quote:
Maar dat weet ik niet zo zeker.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:56 schreef indaha het volgende:
Welterusten dan en slaap maar lekker uit morgen
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:00 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Dat duurt 2mnd nog even geduld dus
Wat voor tests ook alweer?
Of er kans is op herhaling van zwangerschapsvergiftiging. en van daaruit beslissen we of we ooit nog een 2e kindje willenquote:
Had dat overgeven ook daarmee te maken of was dat gewoon dubbele pech en hoeft dat volgende keer niet zo te zijn?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:10 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Of er kans is op herhaling van zwangerschapsvergiftiging. en van daaruit beslissen we of we ooit nog een 2e kindje willen
Ohja! Ik ben heel benieuwd.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:10 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Of er kans is op herhaling van zwangerschapsvergiftiging. en van daaruit beslissen we of we ooit nog een 2e kindje willen
Ik denk dat het er wel iets mee te maken heeft gehad maar het kan ook gewoon domme pech geweest zijnquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:16 schreef indaha het volgende:
[..]
Had dat overgeven ook daarmee te maken of was dat gewoon dubbele pech en hoeft dat volgende keer niet zo te zijn?
Voorlopig nog niet hoor. En ik heb altijd gezegd mocht ik kinderen kunnen krijgen dat ik er dan wel 2 zou willenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:16 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ohja! Ik ben heel benieuwd.
Zou je denk je anders wel een broertje of zusje voor Emma willen?
Dan hoop ik dat de kans op herhaling niet groot isquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:19 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik denk dat het er wel iets mee te maken heeft gehad maar het kan ook gewoon domme pech geweest zijn
[..]
Voorlopig nog niet hoor. En ik heb altijd gezegd mocht ik kinderen kunnen krijgen dat ik er dan wel 2 zou willen
Ja ze is echt heel lief. En ze spint zo hard dat je het aan de andere kant van de kamer nog hoortquote:
Wat leuk dat je nog even komt updatenquote:Op zondag 28 augustus 2011 00:39 schreef MaJo het volgende:
Het is alweer even geleden dat ik hier gepost heb door vakantie en Lowlands en dergelijkeMaar hier dan eindelijk de langverwachte Noa update:
[ afbeelding ]
Ze is nu 3,5 maand en ze is wel een druktemakertjeDe hele dag spelen als een gek maar af en toe komt ze ook lekker even bij je liggen op schoot
Ook met de andere dieren heeft ze goed contact:
[ afbeelding ]
Ze woont nog steeds bij mijn ouders maar over 1,5 week komt ze bij ons wonen. Erg zin in! Maar ook wel spannend allemaal
Uiteraardquote:Op zondag 28 augustus 2011 00:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat leuk dat je nog even komt updaten
Ze ziet er goed uit
Doen; altijd welkomquote:Op zondag 28 augustus 2011 00:56 schreef MaJo het volgende:
UiteraardZal hier nu ook wel meer te vinden zijn als ze binnenkort bij ons komt wonen denk ik
En dank je
Tsja, die zouden intussen toch wel uitgewapperd moeten zijnquote:
Je zou het denkenquote:Op zondag 28 augustus 2011 01:21 schreef Barbaaf het volgende:
Tsja, die zouden intussen toch wel uitgewapperd moeten zijn
Tis een raar verhaalquote:Op zondag 28 augustus 2011 02:59 schreef Takaiki het volgende:
Weggedreven met McWapper![]()
Djeezz, kga maar eens te bedde![]()
Weggewapperdquote:Op zondag 28 augustus 2011 02:59 schreef Takaiki het volgende:
Weggedreven met McWapper![]()
Djeezz, kga maar eens te bedde![]()
Ja natuurlijk, jij weer niet?quote:Op zondag 28 augustus 2011 09:39 schreef Greys het volgende:
Oh darn
Heb jij de sneeuw wel een beetje van je motorkap geveegd?
Nee ik ben nooit zo sterk in dat soort detailsquote:
Het was leuk!quote:Op zondag 28 augustus 2011 09:51 schreef Rewimo het volgende:
Ha, ze zijn uitgesaunaadWas het lekker, dames? Niet weggewapperd?
Wij gaan zo een kilometertje of 8 wandelen. O sjips, moet nog snel mijn ibu innemen anders wordt het niks met wandelen
Zerige ogen had ik alleen gister tijdens de mintwapperquote:
Ja, vrijdag. Biertje en een borrel. Was stront lazerusquote:Op zondag 28 augustus 2011 10:32 schreef Greys het volgende:
Oh Q was ook al wakker
Q, had je nog een biertje genomen?
Ik geloof dat ik er drie keer een haarmasker tegenaan moet gaan gooienquote:Op zondag 28 augustus 2011 10:33 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb ook touwhaarStraks maar even douchen!
Ja maar het stomme is, het is enkel bij het eten. Hij heeft er witte vulling in gezet, hij had gewoon grijs moeten doen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 10:38 schreef Greys het volgende:
Q, dat je nog kiespijn hebt kan wel kloppen, want er is nogal in gerommeld he, lately! Twee keer! Dus dan is die zenuw gevoelig. Had ik ook toch, bijna een week! En nu helemaal over!
Wat gaaf dat je strontlazerus was van zo weinig drank![]()
[..]
Ik geloof dat ik er drie keer een haarmasker tegenaan moet gaan gooien
Jaa hoor, scheelt een hoop geld en kcalquote:
Gunzig? Was je in de war met vunzig?quote:Op zondag 28 augustus 2011 10:39 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb een awesome masker, dus dat komt wel goed![]()
Wb Cat! Heb je het leuk gehad?
QOp zich best gunzig toch?
quote:Op zondag 28 augustus 2011 10:41 schreef Ingetje79 het volgende:
Mogguh!
Ik zie Cat en ik zie de wapperdames![]()
Wat een heerlijk begin van deze zondag
quote:Op zondag 28 augustus 2011 10:41 schreef Ingetje79 het volgende:
Mogguh!
Ik zie Cat en ik zie de wapperdames![]()
Wat een heerlijk begin van deze zondag
Jaquote:Op zondag 28 augustus 2011 10:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Gunzig? Was je in de war met vunzig?![]()
En Qutje min tweekommatwee natuurlijkquote:
quote:Op zondag 28 augustus 2011 10:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En Qutje min tweekommatwee natuurlijk
Ik las gunstigquote:Op zondag 28 augustus 2011 10:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Gunzig? Was je in de war met vunzig?![]()
Dat bedoelde ik ook, credits voor jou!quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2011 10:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh, ik was vanochtend min vierkommazeven na een avond met sjipjes, nootjes en kroegen
quote:Op zondag 28 augustus 2011 10:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook, credits voor jou!
85% van de vakantie was gewoon fijn, het was het organisatorische deel wat die 15% minder leuk maakt. Maar dat hoort erbij, geen WW vakantie zonder gedoe. En volgens mij weten de vakantiegangers prima welk verhaal ze moeten geloven.quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:00 schreef Oognip het volgende:
Klinkt als een 'lekkere' vakantie cat. En terechte klacht lijkt me zobelachelijk.
Haha 'lekker' was goed bedoelt hoorquote:Op zondag 28 augustus 2011 11:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
85% van de vakantie was gewoon fijn, het was het organisatorische deel wat die 15% minder leuk maakt. Maar dat hoort erbij, geen WW vakantie zonder gedoe. En volgens mij weten de vakantiegangers prima welk verhaal ze moeten geloven.En weten ze ook zelf dat ze wel een fijne vakantie hebben gehad.
Was je je haar elke dag dan? Ik heb altijd krullen als ik mijn haar was, en na een paar dagen is het weer steilquote:Op zondag 28 augustus 2011 11:13 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb krullen door de sauna, wtf
En nu wil ik het niet wassen want dan zijn de krullen weg, maar ik kan niet met ongewassen haar de straat op
Dilemma to the max
In de sauna gaan wonen, in die blokhut!quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:13 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb krullen door de sauna, wtf
En nu wil ik het niet wassen want dan zijn de krullen weg, maar ik kan niet met ongewassen haar de straat op
Dilemma to the max
Als ik met natachtig haar slaap dan heb ik krullen. En ik was het niet elke dag maar het is touwig zeg maar nu, dat staat/voelt raarquote:Op zondag 28 augustus 2011 11:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Was je je haar elke dag dan? Ik heb altijd krullen als ik mijn haar was, en na een paar dagen is het weer steil
beetje heetquote:Op zondag 28 augustus 2011 11:14 schreef Greys het volgende:
[..]
In de sauna gaan wonen, in die blokhut!
Dus nu wassen en vanavond voordat je gaat slapen je haar nat maken en dan heb je morgen weer krullenquote:Op zondag 28 augustus 2011 11:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als ik met natachtig haar slaap dan heb ik krullen. En ik was het niet elke dag maar het is touwig zeg maar nu, dat staat/voelt raar
Als ik met nat haar slaap kan ik het de volgende dag ook weer wassen, dan zit het echt voor geen meterquote:Op zondag 28 augustus 2011 11:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als ik met natachtig haar slaap dan heb ik krullen. En ik was het niet elke dag maar het is touwig zeg maar nu, dat staat/voelt raar
Vaak staat het hier voor Wilde Wieven, maar in dit geval voor de Wielewaal.quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als ik met nat haar slaap kan ik het de volgende dag ook weer wassen, dan zit het echt voor geen meterEn touwig voelt inderdaad niet echt fijn nee.
Waren hier nou nog meer Lush verslaafden?
Ah okquote:Op zondag 28 augustus 2011 11:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vaak staat het hier voor Wilde Wieven, maar in dit geval voor de Wielewaal.
En dat is een stichting die vakanties voor mensen met een handicap verzorgt. Altijd intensief, meestal heel leuk.
Qua fysieke belasting was dit trouwens de meest relaxte vakantie ooit.Iedereen was superzelfstandig.
Dat dacht ik alquote:Op zondag 28 augustus 2011 11:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Deze vakantie geen tijd gehad een winkel in te gaan.
Herkenbaarquote:Op zondag 28 augustus 2011 11:21 schreef Cat22 het volgende:
Was trouwens wel grappig: we liepen door Oxford en ik vertelde iemand van Lush. Die zat daar ook, 'maar zeker niet in deze straat want ik rook hem niet. ' Prompt waait de bekende walm mijn neus in en zie ik het vertrouwde bordje.
We zijn naar Oxford geweest, ik als begeleider.quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah okWaar zijn jullie heengeweest? En heb jij zelf een handicap of was je begeleider?
Maastricht is voor mij het dichtste bij ja.quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat dacht ik alJij gaat altijd naar Maastricht toch? Heb zelf 2 jaar in Amsterdam gewerkt en dacht je al te herkennen van de Lush topics
Oxford is tofquote:Op zondag 28 augustus 2011 11:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
We zijn naar Oxford geweest, ik als begeleider.
Dan heb ik het goed onthoudenquote:Maastricht is voor mij het dichtste bij ja.Maar ik bestel zowat altijd in de UK en heb nu zoveel dat ik mijn Lush liefde voor nieuwe produkten op een laag pitje heb gezet. Eerst eens flink stash opmaken.
Dagje Londen zat er ook bij. Nu ben ik er zelf al een keer of 5 geweest, dus de meeste sights heb ik wel gezien, Maar het was erg leuk om anderen daar kennis mee te laten maken. We hebben Leicester Square, Covent Garden, Seven Dials en Oxford street gedaan. En zijn naar een musical geweest.quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oxford is tofOok nog naar Londen geweest?
[..]
Dan heb ik het goed onthoudenSnap wel dat je in de UK besteld, stukken goedkoper inderdaad. Al is dat wel balen als je zelf bij Lush werkt, want alle goede klanten bestellen via internet
Maar heb het altijd wel begrepen hoor. Nu ik de korting niet meer heb (van 50%!!) zal ik zelf ook eerder in engeland bestellen. Maar moet eerlijk zeggen dat ik niet meer echt naar Lush ben geweest sinds ik er weg ben, mede ook omdat ik zelf nog zoveel spul heb staan
Met uitzondering van Godiva en Squeeky Green, die MOET ik echt in huis hebben
In Valencia ook nog even de Lush in geweest. Kan het toch niet laten![]()
Welke musical?quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dagje Londen zat er ook bij. Nu ben ik er zelf al een keer of 5 geweest, dus de meeste sights heb ik wel gezien, Maar het was erg leuk om anderen daar kennis mee te laten maken. We hebben Leicester Square, Covent Garden, Seven Dials en Oxford street gedaan. En zijn naar een musical geweest.
En ik zoek ook Lush winkels in elke stad waar ik kom.
Ik heb zelf in Londen gewoond, maar ga soms de 'sights' wel af om het echt Londen gevoel te krijgenquote:Op zondag 28 augustus 2011 11:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dagje Londen zat er ook bij. Nu ben ik er zelf al een keer of 5 geweest, dus de meeste sights heb ik wel gezien, Maar het was erg leuk om anderen daar kennis mee te laten maken. We hebben Leicester Square, Covent Garden, Seven Dials en Oxford street gedaan. En zijn naar een musical geweest.
En ik zoek ook Lush winkels in elke stad waar ik kom.
We will rock you. Kneitergoede muziek natuurlijk, maar een flinterdun verhaal. Leuk om gezien te hebben, maar niet eentje om naar terug te gaan. De medewerkers daar waren wel superlief en heel attent voor onze groep.quote:
Heb je er eens op gelet hoe rolstoeltoegankelijk de gemiddelde Lush is?quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb zelf in Londen gewoond, maar ga soms de 'sights' wel af om het echt Londen gevoel te krijgenWel bijzonder dat je geen Lush in geweest bent dan
En naar welke musical ben je geweest? Ik ga over een maand naar Miss Saigon
Ja, zolang het maar leuk is iddquote:Op zondag 28 augustus 2011 11:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
We will rock you. Kneitergoede muziek natuurlijk, maar een flinterdun verhaal. Leuk om gezien te hebben, maar niet eentje om naar terug te gaan. De medewerkers daar waren wel superlief en heel attent voor onze groep.
Zo, idd, ik liet de tweelingwagen altijd bij het begin staan in Amsterdamquote:Heb je er eens op gelet hoe rolstoeltoegankelijk de gemiddelde Lush is?Deze vakantie was het feestje van de deelnemers, niet het mijne.
Ik ben er volgens mij al 2 jaar niet meer geweest. Maar ik vond het er altijd wel leuk, schattig winkeltje uiteraard. Het stomme is dat ik 2 jaar in dezelfde straat heb gewoond maar toen nog geen Lush fan was.quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:36 schreef MaJo het volgende:
Is de Lush in Maastricht trouwens leuk? Ben er zelf nog nooit geweest. Verder (behalve Rotterdam) wel in alle filialen in Nederland geweest, waarvan in 3 gewerktVerder ben ik in Lushen geweest in Brussel, Berlijn, Londen, Zagreb, Belgrado, Ljubljana, Valencia en Cleveland
Op de een of andere manier trekt die musical me niet zo, terwijl ik wel fan van Queen ben. Mamma Mia vond ik ook helemaal niks, en ik vind Abba wel tofquote:Op zondag 28 augustus 2011 11:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
We will rock you. Kneitergoede muziek natuurlijk, maar een flinterdun verhaal. Leuk om gezien te hebben, maar niet eentje om naar terug te gaan. De medewerkers daar waren wel superlief en heel attent voor onze groep.
Daar heb je wel een punt ja, niet bepaald rolstoeltoegankelijk neequote:Heb je er eens op gelet hoe rolstoeltoegankelijk de gemiddelde Lush is?Deze vakantie was het feestje van de deelnemers, niet het mijne.
Ik lette altijd op kindjes in kinderwagens, vond ik leukquote:Op zondag 28 augustus 2011 11:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, zolang het maar leuk is idd
[..]
Zo, idd, ik liet de tweelingwagen altijd bij het begin staan in Amsterdam
Mwahaha dat is wel ernstigquote:Op zondag 28 augustus 2011 11:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ben er volgens mij al 2 jaar niet meer geweest. Maar ik vond het er altijd wel leuk, schattig winkeltje uiteraard. Het stomme is dat ik 2 jaar in dezelfde straat heb gewoond maar toen nog geen Lush fan was.![]()
![]()
Nope, ben nu weer afgezakt naar het noorden. Precies tussen M'tricht en Den Bosch in.quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mwahaha dat is wel ernstigIk woonde dus in Londen maar kende Lush toen helemaal niet
Anders was ik toen helemaal los gegaan
Woon je nog wel in Maastricht?
hoe lang werk je er al niet meer?quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik lette altijd op kindjes in kinderwagens, vond ik leuk
Sinds november vorig jaarquote:Op zondag 28 augustus 2011 11:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hoe lang werk je er al niet meer?
Oh, dan kun je mij en mn oppastweeling nog wel gezien hebben!quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Sinds november vorig jaarmis het niet, behalve de meiden waarmee ik werkte en de producten. En de korting
maar het is best een kutbedrijf om voor te werken
Volgens mij zijn salaris en arbeidsvoorwaarden best ruk he?quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Sinds november vorig jaarmis het niet, behalve de meiden waarmee ik werkte en de producten. En de korting
maar het is best een kutbedrijf om voor te werken
hier twee katten die heel goed weten dat ik niet blij ben met de plas-op-de-bank-actiequote:Op zondag 28 augustus 2011 11:46 schreef Cat22 het volgende:
Er liggen hier 2 katten helemaal blij op stoel en zitzak. En eentje heeft zijndekentje
weer gevonden dus is onzichtbaar.
Zowel Leidse als kalverquote:Op zondag 28 augustus 2011 11:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, dan kun je mij en mn oppastweeling nog wel gezien hebben!
Welke winkel stond je?
Was je erg boos?quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hier twee katten die heel goed weten dat ik niet blij ben met de plas-op-de-bank-actie
Ik meen dat het kitten de schuldige was.quote:
Nogal jaquote:Op zondag 28 augustus 2011 11:47 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn salaris en arbeidsvoorwaarden best ruk he?
Aan de hoogte te zien Sawyerquote:
Ik was heul niet boos (ik riep wel heel hard IEUW toen ik met mn hand erin leunde en er zo achter kwamquote:Op zondag 28 augustus 2011 11:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Was je erg boos?Wel lief zijn voor zo'n klein kitten en zo'n lieve kater!
![]()
Waarom werd er eigenlijk op de bank geplast? Nieuwe stunt?
Ieks!quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:53 schreef Greys het volgende:
[..]
North Carolina, meet Irene!
[ afbeelding ]
Damn! Gave fotoquote:Op zondag 28 augustus 2011 11:53 schreef Greys het volgende:
[..]
North Carolina, meet Irene!
[ afbeelding ]
Hihihihiquote:Op zondag 28 augustus 2011 11:57 schreef tombolafan het volgende:
Oh, ook leuk in de sauna; onder zo'n koud-water-emmer gaan staan en de enige van de 3 zijn die NIET gilt als het water op je komt![]()
![]()
quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:03 schreef tombolafan het volgende:
Oh, en Sawyer helpt heel goed mee met opruimen; als ik denk dat ik alle plas al gehad heb komt ie nog even aanwijzenruiken wat er nog moet![]()
Lekker spul hè, dat wasabi!quote:
Ik heb niks verraden, echt niet!quote:
En hij wil op die vieze plek gaan liggen rollen nu, die kat spoort nietquote:
quote:Op zondag 28 augustus 2011 11:57 schreef tombolafan het volgende:
Oh, ook leuk in de sauna; onder zo'n koud-water-emmer gaan staan en de enige van de 3 zijn die NIET gilt als het water op je komt![]()
![]()
Maar ik kan je als toeschouwer vertellen dat jij veel meer water over je heen kreeg toen, hoorquote:Op zondag 28 augustus 2011 12:19 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Of dat ik je armen blauw kneep toen we samen onder die koudwater emmer gingen
(En die Leo die zo piepte onder die emmer)
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 28 augustus 2011 12:19 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Of dat ik je armen blauw kneep toen we samen onder die koudwater emmer gingen
Jaquote:(En die Leo die zo piepte onder die emmer)
Ja, maar dat knijpen was er nog vóórquote:Op zondag 28 augustus 2011 12:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Maar ik kan je als toeschouwer vertellen dat jij veel meer water over je heen kreeg toen, hoor
quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:45 schreef tombolafan het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik heb toestemming om mn diploma aan te vragen!
Eindelijk
Ik had een vak vervangen door een ander vak (dat mocht, zei de onderwijsbalie), maar nu moest dat eerst nog goedgekeurd worden door de examencommissie, dus dat was nog spannendquote:Op zondag 28 augustus 2011 12:47 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
(Ik snap het niet helemaal, toestemming om diploma aan te vragen, maar dat ga je me vast nog uitleggen hoop ik)
quote:
quote:
quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:45 schreef tombolafan het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik heb toestemming om mn diploma aan te vragen!
Eindelijk
thnx! ga hem zo lezenquote:Op zondag 28 augustus 2011 12:26 schreef Pokkehontas het volgende:
Q, je hebt mail.
Ow, en goedemorgen/-middag allen
Ohhhhhh dat was zeker spannend danquote:Op zondag 28 augustus 2011 12:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik had een vak vervangen door een ander vak (dat mocht, zei de onderwijsbalie), maar nu moest dat eerst nog goedgekeurd worden door de examencommissie, dus dat was nog spannend
Jaquote:Op zondag 28 augustus 2011 12:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhhhhh dat was zeker spannend dan
Het hád dus zo kunnen zijn dat je dan alsnog geen diploma kreeg dus?
Gefeliciteerd!![]()
Het was helemaal super. Ik zit nu Q lekker te maken met oww, wat was het er mooi en fijnquote:Op zondag 28 augustus 2011 12:43 schreef Greys het volgende:
Pokketrollie!![]()
We hebben af en toe een vakantie update van je gehad via Elies en het klonk enerverend en fijn
Tombo met diplomaquote:Op zondag 28 augustus 2011 12:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik had een vak vervangen door een ander vak (dat mocht, zei de onderwijsbalie), maar nu moest dat eerst nog goedgekeurd worden door de examencommissie, dus dat was nog spannend
Dat is perfect juist! ZEKER met een uur sportquote:Op zondag 28 augustus 2011 12:50 schreef Qwea het volgende:
ik schrok van mijn kcal van vandaag (heb de hele dag al ingevoerd) maar toen bedacht ik mij ; hallo, je gaat ook nog een uur sporten
1749kcal
En echt hoor, ik kwam klaar van mijn kippensoep die ik gisteren had gemaakt en gegetenquote:Op zondag 28 augustus 2011 12:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is perfect juist! ZEKER met een uur sport![]()
Goed! En met jou??quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:01 schreef sararaats het volgende:
hoi iedereen!!! hoe gaat het met jullie?
Onkruid is een mofoquote:Op zondag 28 augustus 2011 13:01 schreef ElisaB het volgende:
Dames, dames, dames... fijn dat jullie er weer zijn allemaal. Vond het wel een beetje creepy worden dat we niets hoorden (alsof jullie niet voor jezelf kunnen zorgen, maar toch)
Pokkehontas en mini zijn in de tuin aan het werk en ik probeer wakker te worden
ook goed. ik ga straks naar Kruiswegkermis in Wuustwezel, frikadellen met fruit eten bij een tante.quote:
Ik. Van een tuinkabouter met een grote muil. Na drie keer heb ik gezegd dat ik niemand betaal om me te laten schofferen, dus dat ik afscheid kwam nemen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:04 schreef Qwea het volgende:
Zeg, iets anders. Heeft iemand hier wel eens mensendieck therapie gehad? Ik heb echt geen idee wat ik me er bij moet voorstellen
quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik. Van een tuinkabouter met een grote muil. Na drie keer heb ik gezegd dat ik niemand betaal om me te laten schofferen, dus dat ik afscheid kwam nemen.
Pokkewijf
Van het Mensendieckgedeelte kan ik me niet zoveel herinneren
Ik heb je een update gePMd en wilde gister wel terug smsen maar mijn foon vloog steeds uit wegens lowwwwwww batteryquote:Op zondag 28 augustus 2011 13:01 schreef ElisaB het volgende:
Dames, dames, dames... fijn dat jullie er weer zijn allemaal. Vond het wel een beetje creepy worden dat we niets hoorden (alsof jullie niet voor jezelf kunnen zorgen, maar toch)
Pokkehontas en mini zijn in de tuin aan het werk en ik probeer wakker te worden
Maar het kan niet zwemmen, dus het is vrij makkelijk te verwijderen (hoor ik net). Het giet, dus het tuinteam is weer binnenquote:
quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maar het kan niet zwemmen, dus het is vrij makkelijk te verwijderen (hoor ik net). Het giet, dus het tuinteam is weer binnen
oplader, kuchquote:Op zondag 28 augustus 2011 13:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb je een update gePMd en wilde gister wel terug smsen maar mijn foon vloog steeds uit wegens lowwwwwww battery
Ach jezus, ja nee daar zit ik op te wachtenquote:Een oefentherapeut Mensendieck leert u begrijpen waar uw klachten vandaan komen. Tevens leert u beter om te gaan met uw lichaam.
Dit gebeurt door middel van oefeningen. Niet zoals in de sportschool, met allerlei apparaten, maar puur met het eigen lichaam. Er wordt veel gebruik gemaakt van spiegels, zodat u ook zelf kan zien wat er tijdens bewegingen precies gebeurt en wat er verbeterd kan worden.
Denk bij oefeningen aan spierversterking en rekken, maar ook aan ontspanningsoefeningen en ademhalingsoefeningen.
Verder nemen we lichaamshoudingen door die veel in uw dagelijks leven voorkomen. Hierbij kunt u denken aan zitten,staan, lopen, bukken en tillen.
gefeliciteerd !!!!quote:Op zondag 28 augustus 2011 12:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het heeft bij mij wel perfect geholpen (al vond ik die spiegels en dat gefrunnik écht heel genant); ik heb afscheid genomen van mevrouw de tuinkabouter, maar het vel met oefeneningen en uitleg had ik toen al (tuf hier op de tuinkabouter: tufquote:Op zondag 28 augustus 2011 13:09 schreef Qwea het volgende:
Ach jezus, ja nee daar zit ik op te wachten
tuf als in *ROCHEL*?quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het heeft bij mij wel perfect geholpen (al vond ik die spiegels en dat gefrunnik écht heel genant); ik heb afscheid genomen van mevrouw de tuinkabouter, maar het vel met oefeneningen en uitleg had ik toen al (tuf hier op de tuinkabouter: tuf).
Ja maar ik kan me voorstellen idd dat het helpt als je klachten (in mijn geval rugpijn) houding gerelateerd zijn. Maar ik heb een verneukte wervel. Dat is toch niet houdings gerelateerd?quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het heeft bij mij wel perfect geholpen (al vond ik die spiegels en dat gefrunnik écht heel genant); ik heb afscheid genomen van mevrouw de tuinkabouter, maar het vel met oefeneningen en uitleg had ik toen al (tuf hier op de tuinkabouter: tuf).
Appeltje eitje: op je buik onder de struik (het rijmtquote:Op zondag 28 augustus 2011 13:13 schreef Cat22 het volgende:
Ik MOET deze week een klimop uitroeisessie inplannen. Mijn tuin wordt langzamerhand een wildernis.
Zalm uit de oven met rosti en asperges is. Lang leve mijn diepvries!
Zoutzuurquote:Op zondag 28 augustus 2011 13:13 schreef Cat22 het volgende:
Ik MOET deze week een klimop uitroeisessie inplannen. Mijn tuin wordt langzamerhand een wildernis.
Zalm uit de oven met rosti en asperges is. Lang leve mijn diepvries!
Kweenie; ben geen Mensendieck- en of bewegingsapparatenkennerquote:Op zondag 28 augustus 2011 13:12 schreef Qwea het volgende:
Ja maar ik kan me voorstellen idd dat het helpt als je klachten (in mijn geval rugpijn) houding gerelateerd zijn. Maar ik heb een verneukte wervel. Dat is toch niet houdings gerelateerd?
Ik wist dat ik van je op aan konquote:En ik kwat zo'n mooie groene op die tuinkabouter
Flats op de bussjouwfeur!quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:15 schreef Cat22 het volgende:
Kwatsen jullie ook even mee op mijn buschauffeur?
Het verschil tussen jouw en mijn hedera is dat de mijne zeer gewenst is als inkijkstopper en ik die dus wil houden.quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
ZoutzuurHebben we bij de hedera van de buren ook gedaan
, oke, op de wortels toen de plant al weg was, maar toch. De wortels zijn nu ook weg
Ik heb nog wel wat stinkende crohn stront, is dat ook goed?quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:15 schreef Cat22 het volgende:
Tuf op de tuinkabouter!![]()
Kwatsen jullie ook even mee op mijn buschauffeur?
Bijknippen kan nietquote:Op zondag 28 augustus 2011 13:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het verschil tussen jouw en mijn hedera is dat de mijne zeer gewenst is als inkijkstopper en ik die dus wil houden.Alleen moet ik het overschot aan slierten nu gaan bijknippen.
Zolang er maar geen vitaminen in zitten, want dan vindt hij het niet lekker.quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat stinkende crohn stront, is dat ook goed?
Wel.quote:
NEHEE BIJKNIPPEN KANNIE:(quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wel.Je moet het alleen een paar keer doen elke zomer.
1) Ditoquote:Op zondag 28 augustus 2011 13:22 schreef Qwea het volgende:
http://www.action.nl/products/view/id/4268/-p/favoritelistid/1
1 ) Ik zou er een moord voor doen
2 ) WTF NU AL?
Heej, ben je autist geworden? Je moet het niet zo letterlijk nemen niet.quote:
Wat zei je? Ik was even de kwijl uit mijn mondhoek aan het vegen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heej, ben je autist geworden? Je moet het niet zo letterlijk nemen niet.
Fijn dat het dan iig wat beter lijkt te gaan! Enjoy je vakantiequote:Op zondag 28 augustus 2011 13:31 schreef senesta het volgende:
Nog wat dunne ontlasting maar geen water meer en rustiger. Heeft ook moet meer in huis gepoept gelukkig. We zijn nu een weekje weg en mijn broertje is thuis. Ik heb getwijfeld of ik zou gaan maar ik ben toch gegaan, mijn broertje zou bij de minste twijfel bellen en de DA is ook op de hoogte dus als er iets is kan mijn broertje hem ook bellen.
Vrijdag zijn we weer terug.
Goed bezigquote:Op zondag 28 augustus 2011 13:32 schreef indaha het volgende:
Zo de sauna dames weer boven wateren Tombo gefeliciteerd met je diploma
![]()
Ik had vandaag 1.6 kilo minder op de weegschaal en dat is 97.9% en ik ben er heel tevreden mee aangezien ik gewoon gegeten heb en alleen het gesnoep gelaten heb.
O ja ik tuf nog even mee op de tuinkabuter en de chauffeur
Dat klinkt toch al iets beter dan het was?quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:31 schreef senesta het volgende:
Nog wat dunne ontlasting maar geen water meer en rustiger. Heeft ook niet meer in huis gepoept gelukkig. We zijn nu een weekje weg en mijn broertje is thuis. Ik heb getwijfeld of ik zou gaan maar ik ben toch gegaan, mijn broertje zou bij de minste twijfel bellen en de DA is ook op de hoogte dus als er iets is kan mijn broertje hem ook bellen.
Vrijdag zijn we weer terug.
Ja he? Ik hoop dat het doorzetquote:Op zondag 28 augustus 2011 13:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat klinkt toch al iets beter dan het was?
Check je PM en ik ben foto's aan het uploaden.quote:
Is gecheckedquote:Op zondag 28 augustus 2011 13:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Check je PM en ik ben foto's aan het uploaden.
Ik ga duimen dat het bij jou ook goed gelukt isquote:Op zondag 28 augustus 2011 13:37 schreef Oognip het volgende:
Wat goed Indaha!Ga zo door
Morgen is mijn weegdag, ik hoop dat er bij mij ook minstens 1.5 kilo af is!
quote:
Dat ligt er aan, horen de duikboten ook bij het totaalpakket?quote:
Een aantal F&F-SC-ers is vorige week zondag begonnen aan een uitdaging: 10% afvallen in 10 weken. Gestart bij 100% (uiteraard) en nu als het goed is een eindje daar onderquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:46 schreef MaJo het volgende:
Weer wakker
Wat is dat met die percentages?
Ah okquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Een aantal F&F-SC-ers is vorige week zondag begonnen aan een uitdaging: 10% afvallen in 10 weken. Gestart bij 100% (uiteraard) en nu als het goed is een eindje daar onder
Knap hoor! Mag ik vragen om hoeveel kilo het gaat? En in hoeveel tijd?quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:55 schreef Greys het volgende:
5% al
Maar ik was dan ook al een week langer bezigEn het begin gaat altijd hard
En ik had een stok achter de deur omdat ik gister de hele dag in mijn blote kont moest in de sauna.
Ik hou me in om een paar hele flauwe grappen te makenquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, waar had ik die in moeten prikken in de sauna?
()
Van 80 naar 76 in twee wekenquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Knap hoor! Mag ik vragen om hoeveel kilo het gaat? En in hoeveel tijd?
Ik moet ook nodig afvallen maar het wil niet echt lukkenBen in ieder geval al een paar weken onder de 80 kilo, dat vind ik al heel wat
Ja ik ookquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik hou me in om een paar hele flauwe grappen te maken![]()
Wow dan zijn we precies hetzelfde! Ik 1.83 en weeg de laatste tijd rond de 80 kilo (twee jaar geleden woog ik nog 65quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Van 80 naar 76 in twee weken
Ik ben 1.82.
Haha maakt niet uitquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik ook![]()
Oh en welkom trouwens!
Waar zijn mijn manieren
quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:55 schreef Greys het volgende:
5% al
Maar ik was dan ook al een week langer bezigEn het begin gaat altijd hard
En ik had een stok achter de deur omdat ik gister de hele dag in mijn blote kont moest in de sauna.
Maar dan ben je toch niet echt 'dik'? Want zo voel ik me in elk geval helemaal nietquote:Op zondag 28 augustus 2011 15:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wow dan zijn we precies hetzelfde! Ik 1.83 en weeg de laatste tijd rond de 80 kilo (twee jaar geleden woog ik nog 65) Ik weeg op het moment 78 geloof ik, dus ik val wel iets af
Het rare bij mij is alleen dat ik zoveel aangekomen ben zonder mijn eetgewoonten veranderd te hebben? Het zou ook aan antidepressiva kunnen liggen en daarmee ben ik aan het minderen dus wellicht dat ik daardoor nu afval
Nee echt dik ben ik niet inderdaadquote:Op zondag 28 augustus 2011 15:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar dan ben je toch niet echt 'dik'? Want zo voel ik me in elk geval helemaal niet
Voor het mooie mag er idd wel wat af, maar echt ongezond en shocking is hetniet, toch?
Oh nou lekkere opmerking zegquote:Op zondag 28 augustus 2011 15:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee echt dik ben ik niet inderdaadMaar ik woog altijd rond de 60 kilo en dan is 20 kilo erbij toch wel een heel verschil
Ik was laatst echt boos trouwens. Ik was in het ziekenhuis voor onderzoeken (last van mijn blaas, altijd moe enz.) en toen zei de arts "mensen met overgewicht hebben vaker problemen met de nieren"![]()
![]()
WTF, OVERGEWICHT? Toen was ik wel even flabbergasted, Mijn BMI is gewoon gezond, was echt in shock
Misschien komt het omdat bij mij al het vet op mijn buik zit, mijn benen en armen zijn weer heel dun
Of hééél erg slankquote:Op zondag 28 augustus 2011 15:11 schreef Greys het volgende:
Maar als jij 60 kg woog, was je toen niet veeeeel te dun dan? Als ik 60 weeg dan ben ik dood, denk ik
Ik was wel vrij dun met 60, maar voelde me wel een stuk beter in mijn velquote:Op zondag 28 augustus 2011 15:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nou lekkere opmerking zeg![]()
Mijn BMI is ook gewoon gezond, geen overgewicht. Wel bovenin het 'gezond' blokje
Maar als jij 60 kg woog, was je toen niet veeeeel te dun dan? Als ik 60 weeg dan ben ik dood, denk ik
Preciesquote:Op zondag 28 augustus 2011 15:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Of hééél erg slank
Als ik 60kg weeg, dan is er nog steeds wat spek en vet te vinden en daar zou ik het héél goed mee kunnen
Dat laatste heb ik ook. Absoluut. Ik heb met 1:64m een poosje 44 kg gewogen. Dat is niet (NIET) lekkerquote:Op zondag 28 augustus 2011 15:13 schreef MaJo het volgende:
Ik was wel vrij dun met 60, maar voelde me wel een stuk beter in mijn velWas ook niet te dun, wel tegen ondergewicht aan. Ik merk wel dat zwaarder zijn beter is voor mijn gezondheid, minder snel ziek enzo
Oef dat is wel erg dun jaquote:Op zondag 28 augustus 2011 15:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik ook. Absoluut. Ik heb met 1:64m een poosje 44 kg gewogen. Dat is niet (NIET) lekkerDat was overigens nog in de vorige eeuw hoor
Maar ik voel me lichamelijk beter als ik een beetje moeilijker in mijn broeken pas
Nou, nu we het daar toch over hebben...quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
PreciesEn ik heb grote borsten, hoe dun ik ook ben, dus dat is ook mooi meegenomen
Zoals ik al zei zit het vet met name op mijn buik. Toen ik 60 woog had ik cup C, nu met 20 kilo meer cup D. Dus bij mij valt het daar niet echt af gelukkigquote:Op zondag 28 augustus 2011 15:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, nu we het daar toch over hebben...
Ik ben ook prima bedeeld in het borstendepartement. Ben jij niet bang als je afvalt, dat het daar dan mis mee gaat?
Ik was ook ziek toen, dus dat helpt ook niet. Maar het voelt niet goed om overal bot te voelenquote:Op zondag 28 augustus 2011 15:16 schreef MaJo het volgende:
Oef dat is wel erg dun jaJe weerstand is echt stukken beter met wat vetjes
Moet ook weer niet teveel worden natuurlijk
Ja, dat is bij het er áán komen. Maar als je nu weer afvalt, wordt het dan niet slapper endezo?quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zoals ik al zei zit het vet met name op mijn buik. Toen ik 60 woog had ik cup C, nu met 20 kilo meer cup D. Dus bij mij valt het daar niet echt af gelukkig
Schijt in een broek; dát gaat pas hangenquote:Op zondag 28 augustus 2011 15:27 schreef Greys het volgende:
Daar schijt ik echt voor in mijn broek namelijk
Een paar jaar terug woog ik 59 kilo, dat was niet echt gezond. Ik kon toen 's nachts slecht slapen omdat ik mijn botten voeldequote:Op zondag 28 augustus 2011 15:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik was ook ziek toen, dus dat helpt ook niet. Maar het voelt niet goed om overal bot te voelenIk vind het trouwens niet mooi ook, maar dat is persoonlijk
Ik denk als je gewoon langzaam afvalt dat het wel goedkomtquote:Op zondag 28 augustus 2011 15:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, dat is bij het er áán komen. Maar als je nu weer afvalt, wordt het dan niet slapper endezo?
Getsiequote:Op zondag 28 augustus 2011 15:30 schreef Greys het volgende:
In welke plaats zat de beeb nou ook alweer op vakantie?
Want er is een bom ontploft in een toeristenoord in Turkije
http://www.telegraaf.nl/b(...)tieoord__.html?p=1,1
Wat is er aan de hand F_r dat je zo slecht loopt?quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:42 schreef ferrari_rood het volgende:
Mijn proberen af te vallen met sporten is deze week jammer gefaald.
Maar ik loop al weer iets beter![]()
En ik heb gisteren geen taart genomen op de v-dag
Goed idee jaquote:Op zondag 28 augustus 2011 15:35 schreef MaJo het volgende:
Ik ga me maar eens douchen en aankleden, lig nog steeds in mijn pyama op de bank
quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:54 schreef Greys het volgende:
Ferrari is gevallen, heel haar knieën lagen open!
Nou ik kan wel wat gaten bedenken hoorquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, waar had ik die in moeten prikken in de sauna?
()
Het doet nog steeds pijn. En ook mijn handen. Echt ik ben zo'n klunsquote:
Dan doe je toch borstspier oefeningen? Ik doe ze ookquote:Op zondag 28 augustus 2011 15:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, dat is bij het er áán komen. Maar als je nu weer afvalt, wordt het dan niet slapper endezo?
Dat helpt alleen de spieren. Niet de huid van je borsten en de inhoud daarvanquote:Op zondag 28 augustus 2011 16:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan doe je toch borstspier oefeningen? Ik doe ze ook
Dan neem je implantatenquote:Op zondag 28 augustus 2011 16:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat helpt alleen de spieren. Niet de huid van je borsten en de inhoud daarvan![]()
Zal het eens proberen. Het begint nou wel behoorlijk aanwezig te zijn. En ach, werkt dat niet heb ik genoeg andere shit voorhandenquote:Op zondag 28 augustus 2011 16:07 schreef Mama_Mia het volgende:
Q, als je veel pijn hebt moet je eens proberen ibu en paracetamol te mixen, dat schijnt enorm goed te helpen bij kiespijn![]()
bij mij werkt het in ieder geval wel. En fijn dat deze tandarts beter is! Ik heb zo'n schijthekel aan de tandarts, ik had ook zo'n dramageval
Ik pieker er niet over, implantatenquote:Op zondag 28 augustus 2011 16:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan neem je implantaten
Trouwens, ik was bij de AH... kon het niet vinden. De deka heeft het ook
quote:Op zondag 28 augustus 2011 16:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zal het eens proberen. Het begint nou wel behoorlijk aanwezig te zijn. En ach, werkt dat niet heb ik genoeg andere shit voorhanden
Jezus fuck. Sorry, maar 500+400 vind ik al nogal watquote:Op zondag 28 augustus 2011 16:10 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]!
Ik doe altijd 500mg paracetamol (of 2) en dan 400mg ibu.
Weet je wat ook schijnt te helpen, als je met je voeten op een koude vloer gaat staan / op een natte lap. Maar dat heb ik zelf nooit geprobeerd
500mg paracetamol is 1 paracetamolletje hoorquote:Op zondag 28 augustus 2011 16:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Jezus fuck. Sorry, maar 500+400 vind ik al nogal wat
En dan ook nog (of 2)? Ik vind het nogal een eng advies
Vraag jezelf eerst eens af wat je liever hebt. Kilo's kwijt en eventueel!!! wat slappere tieten of strakke tieten en kilo's niet kwijt.quote:Op zondag 28 augustus 2011 16:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik pieker er niet over, implantaten
Dan vind ik slappe(re) tieten mooier
Jezus Greys, ze heeft het over mij, je weet wel, Q? Die morfine, tramadol en alcohol met elkaar mixt? En nog steeds leeft?quote:Op zondag 28 augustus 2011 16:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Jezus fuck. Sorry, maar 500+400 vind ik al nogal wat
En dan ook nog (of 2)? Ik vind het nogal een eng advies
Net een ibu 600 genomen. Mocht het doorbreken trap ik er 2 para in en wil dat niet pak ik de blauwe pilletjes wel erbijquote:Op zondag 28 augustus 2011 16:12 schreef Mama_Mia het volgende:
500mg paracetamol is 1 paracetamolletje hoor![]()
daarvan neem ik er altijd standaard 2 als ik hoofdpijn of iets anders heb.
ohja, dit advies kreeg ik van de tandarts
quote:Op zondag 28 augustus 2011 16:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Net een ibu 600 genomen. Mocht het doorbreken trap ik er 2 para in en wil dat niet pak ik de blauwe pilletjes wel erbij
quote:Op zondag 28 augustus 2011 16:14 schreef Pokkehontas het volgende:
Hmm... 100,3 %<-- ik zocht eigenlijk een varkentje-smiley
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |