Er stond er al eentje in het topic.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:44 schreef indaha het volgende:
Lief ben ik he, maar is ook eigenbelang bij hoor, nu je terug bent verwacht ik morgen of zo een update over Puma en de kittens
Ja daar ben ik allang geweest natuurlijkquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Er stond er al eentje in het topic.![]()
Als jullie deze week willen komen kijken: kan hoor.
Dat duurt 2mnd nog even geduld dusquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:35 schreef nokwanda het volgende:
f_r, heb je nou de uitslagen van die tests al gehad?
Nee geen hekel maar ze zitten nogal snel aan ean nou vooral haar nichtje en ik merk dat ze dat niet prettig vind. Niet slaapt dan en heel veel huilt.quote:
Gaat lukken! Eigen bedje.quote:
Maar dat weet ik niet zo zeker.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:56 schreef indaha het volgende:
Welterusten dan en slaap maar lekker uit morgen
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:00 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Dat duurt 2mnd nog even geduld dus
Wat voor tests ook alweer?
Of er kans is op herhaling van zwangerschapsvergiftiging. en van daaruit beslissen we of we ooit nog een 2e kindje willenquote:
Had dat overgeven ook daarmee te maken of was dat gewoon dubbele pech en hoeft dat volgende keer niet zo te zijn?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:10 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Of er kans is op herhaling van zwangerschapsvergiftiging. en van daaruit beslissen we of we ooit nog een 2e kindje willen
Ohja! Ik ben heel benieuwd.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:10 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Of er kans is op herhaling van zwangerschapsvergiftiging. en van daaruit beslissen we of we ooit nog een 2e kindje willen
Ik denk dat het er wel iets mee te maken heeft gehad maar het kan ook gewoon domme pech geweest zijnquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:16 schreef indaha het volgende:
[..]
Had dat overgeven ook daarmee te maken of was dat gewoon dubbele pech en hoeft dat volgende keer niet zo te zijn?
Voorlopig nog niet hoor. En ik heb altijd gezegd mocht ik kinderen kunnen krijgen dat ik er dan wel 2 zou willenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:16 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ohja! Ik ben heel benieuwd.
Zou je denk je anders wel een broertje of zusje voor Emma willen?
Dan hoop ik dat de kans op herhaling niet groot isquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:19 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik denk dat het er wel iets mee te maken heeft gehad maar het kan ook gewoon domme pech geweest zijn
[..]
Voorlopig nog niet hoor. En ik heb altijd gezegd mocht ik kinderen kunnen krijgen dat ik er dan wel 2 zou willen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |