SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En natuurlijk ook epic fails:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leipe fans:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Falers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boze managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Falende managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sexy managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een heleboel idioten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speeldag 1
Blackburn 1-2 Wolves
Fulham 0-0 Aston Villa
Liverpool 1-1 Sunderland
QPR 0-4 Bolton
Wigan Athletic 1-1 Norwich City
Newcastle 0-0 Arsenal
Stoke City 0-0 Chelsea
West Bromwich Albion v Manchester United 15:00 The Hawthorns
Manchester City v Swansea City 15:00 City of Mcr. Stadium
Tottenham Hotspur v Everton White Hart Lane (uitgesteld)![]()
Mata bewijst nu al dat hij een absolute meerwaarde gaat zijn bij Chelsea. Verder vond ik het een goed debuut van Romelu. Hij had kunnen gescoord als Mata de bal naar hem speelt.![]()
Ja en als mijn oma een lul had gehad was het mijn opa en niet mijn oma.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:03 schreef DeMessias het volgende:
Verder vond ik het een goed debuut van Romelu. Hij had kunnen gescoord als Mata de bal naar hem speelt.![]()
dude...quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:04 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja en als mijn oma een lul had gehad was het mijn opa en niet mijn oma.![]()
![]()
Maar dan was je toch nooit geboren, omdat je moeder er dan niet geweest was.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:04 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja en als mijn oma een lul had gehad was het mijn opa en niet mijn oma.
ofzo iets.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Wow, eng om te zien.quote:Ik heb het lichaam van een jonge god..... naja een boeddha dan.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: