SPOILER: Drumpie's WorldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: EinschteinOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Datdus's survival serverOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• www.minecraft.net Officiële website. Hier kan je de classic mode van de game spelen in je browser of het spel aanschaffen.
• www.pcgamer.com Hier kan je de demo downloaden van minecraft!
• www.minepedia.net Dé Minecraft wiki. Handig om te kijken hoe je voorwerpen moet craften en voor de FAQ.
• www.minecraftforums.net Forum waar heel veel te lezen/zien is. Van screenshots tot filmpjes en tutorials.
• www.crafthub.net Blog over Minecraft.
• www.twitter.com/notch Twitter van de ontwikkelaar van Minecraft.
• www.notch.tumblr.com Blog van de ontwikkelaar van Minecraft.
Fok - In-game
Tuut-chips - Powerkiwi
SuperKaasNacho - Epicosaurus
JaimyLee - JaimyLee
Toothless- Dostya
maurisioo - maurisioo
vogelkooi- remlof
Hatsekiedee - Groentetaart
MissionPhailed - Weerfenomeen84
SuperHarregarre - Harregarre
Sosuacafe - sosua
Mender - MenderV
TJV - TomVNL
Jesse_van_Laar-Jesse_van_Laar
Yuri_Boyka - Drumpie
Dnbrainwash - Dnbrainwash
psvunited - psvunited
Berend. - Pixiio
Verbodsbord - aron7120
Timwonnacott - Looniar
Ten_minste_houdbaar_tot - robjes
rockxas - rockxas1
Dagoduck - Larshei
jebentzelfeenfiets. - Wubdor
Sitethief - Sitethief
pletvandepettenflet - l2emy
Burnaboy - Torchedini
Drebbelman - Drebbelman
DeHovenier - WalkingSlow
-Datdus- - Datdus
Vbownswow - gogosweden
drumstickNL - Piekartz
einschtein - einschtein
Mordecai - xMordecai
replay11nl - replay11nl
Parvus : aSe38
Ceees2 - Ceees2
KaasManiak : KaasManiak
AwesomeSauce : Fried__Chicken
DutchSpike : DutchSpike
MineraalWater - PlexconNooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.![]()
Kut Jaimy, wat loop je nou te lapo hunten dan, godverdomme man.
Dat kut gedrag laatste tijd altijd met die kut topics, is toch godverdomme niet normaal man.If not now, then when.![]()
Sorry dat ik 1 post maaktequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Kut Jaimy, wat loop je nou te lapo hunten dan, godverdomme man.
Dat kut gedrag laatste tijd altijd met die kut topics, is toch godverdomme niet normaal man.
Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.![]()
TvPhttp://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
i know man, kk druk geweest met school, ze vonden het nodig om na een volle dag met introductie shit ook nog savonds even "leuk" wat met school te doenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:49 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Yo man, Lang niet gesproken
wss kom ik meer online nu komende week want de introductiedagen zijn voorbij.
hoeist btw?Dankjewel manquote:Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Introdagen zijn leuk, niet zo autistisch doen Vic.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Ahh minderquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:58 schreef gogosweden het volgende:
[..]
i know man, kk druk geweest met school, ze vonden het nodig om na een volle dag met introductie shit ook nog savonds even "leuk" wat met school te doen
wss kom ik meer online nu komende week want de introductiedagen zijn voorbij.
hoeist btw?
Ja ik zal ook niet veel online zijn totdat 1.8 komt, Ik stop al snel met die PVP spelletjes etc
En gaat lekker jwzz, met jou dan?Soms wel, Soms nietquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:03 schreef TJV het volgende:
Introdagen zijn leuk, niet zo autistisch doen Vic.![]()
![]()
hihihi stomme naamspelletjes doen enzulksquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:03 schreef TJV het volgende:
Introdagen zijn leuk, niet zo autistisch doen Vic.
ik hou ook niet zo van pvp heur..quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:07 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ahh minder
Ja ik zal ook niet veel online zijn totdat 1.8 komt, Ik stop al snel met die PVP spelletjes etc
En gaat lekker jwzz, met jou dan?
[..]
Soms wel, Soms niet
Jaman gaat goed. Ma is net naar huis gegaan met de trein dus ik heb het lkr relexed hier nu
Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Oeh, nieuwe map.Ik kom vanavond wel even langs.
Even mijn overheerlijke avondeten bereiden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:38 schreef MrEarcheese het volgende:
Yum!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:42 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Yum!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If not now, then when.![]()
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:38 schreef MrEarcheese het volgende:
Ik kreeg spontaan een foodgasm toen ik dat zag!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wel een mooie map, maar had toch liever een normale map gehad. De resources zijn behoorlijk spaarzaam op deze map, met name bomen en grass voor seeds etc.![]()
[..]
Yum!En jij vond mijn paardenslachterij erg?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
18 diamond binnen 5 minuten ja dus echt schaars zijn ze niet. Ze zitten alleen in grotere clustersquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Er zitten aardig wat resources in de grond. Zal zo wel wat bomen spawnen.Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Uhm, nee. Wat boeit mij paarden nou? Ik heb trouwens ook anderhalf jaar in een slagerij gewerkt dus waarschijnlijk komt die opmerking niet van mij af.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:03 schreef zerokil het volgende:
[..]
En jij vond mijn paardenslachterij erg?
[ Bericht 8% gewijzigd door MrEarcheese op 27-08-2011 19:10:33 ]A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
[..]
Yum!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: