SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Multiplayer
Uiteraard bevat ook dit deel van de Call of Duty-serie een uitgebreide multiplayer. Hieronder vind je de belangrijkste informatie over deze modus.
GamemodesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WapensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PerksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MapsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Killstreak rewardsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UnlockablesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de topicstarter
De openingspost is hier te vinden.![]()
#65. Nummering wordt automatisch verhoogd met 1.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Echt dat ik 'm nog nooit eerder heb gebruikt ook, echt baaaaaaasquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:59 schreef mash_ het volgende:
Spectre is echtMet grip en rapid fire
![]()
![]()
![]()
alleen Black Ops en chatten met chicks doesn't mix.![]()
Ja, herkenbaar. Andere dingen doen terwijl je Black Ops of Fifa aan het doen ben werkt echt nietquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:46 schreef Spacevietnamees het volgende:
alleen Black Ops en chatten met chicks doesn't mix..
Die spectre heb ik niet eens unlocked. Binnenkort eens doen.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
38-11 met Spectre op Summitkon beter maar bitches gingen campen op het eind.
36-4 op Jungle echt te gruwelijk
[ Bericht 28% gewijzigd door Spacevietnamees op 27-08-2011 16:02:22 ]![]()
Zei toch dat het een bazen wapen isquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:53 schreef Spacevietnamees het volgende:
38-11 met Spectre op Summitkon beter maar bitches gingen campen op het eind.
36-4 op Jungle echt te gruwelijk![]()
![]()
Geen Second Chance en Ghost. Snellere Lobbies ook.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:19 schreef rickyszz het volgende:
Wat is Express zie dat nu ineens tegenkomen?!
Heb net wat potjes met een vriend van me gespeeld, split screen, da's wennen zeg
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Split screen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 17:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Geen Second Chance en Ghost. Snellere Lobbies ook.
Heb net wat potjes met een vriend van me gespeeld, split screen, da's wennen zeg![]()
![]()
Express klinkt heel leuk maar de paar games die ik er heb gedaan ben ik zwaar verkracht en gestopt voor de ronde over was. Is misschien leuk als je een goed team hebt die allemaal spy planes en counter spy planes of turrets gebruiken maar dat was in mijn geval niet zo, of ze konden geen 2/3/4 kills maken en dan ben je enkel bezig met (counter) spy planes neer halen.
Spectre heb ik de korte tijd voor mijn prestige ook mee rondgelopen en ging wel lekker ja, nu maar de MAC-10 soms gebruiken, had daar gister zonder al te veel kogels af te vuren nog een kill van long distance mee ookMet de Spectre gebruik ik wel ghost + silencer
Speel het liefst met hardline maar als je ghost gebruikt ben je op die ene blackbird die ze ooit in zetten gewoon altijd dik in het voordeel wat je wel kan gebruiken bij subs.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
Uberhaupt mensen met allerlei strategieen. Gewoon de AK74u met rapid fire (lightweight, SOH, Marathon) en gaan met die banaan.![]()
En RPG als secondary niet te vergeten natuurlijk!
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
sinds kort met de galil aan het spelen, in plaats van alleen maar snd ook wat hq en domi enzo gespeeld. kd met dat wapen rond de 3.25, iets meer dan 1500 kills mee ofzo, wel chill ding. winratio gaat ook richting de 2.5
en wel grappig, vriend van me heeft een kd van 3.05 met z'n main wapen terwijl z'n overall kd 4.2x is. gewoon meer dan 1kd hoger door streaks dus, haha.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Nog mensen die vanavond willen teamen?Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.![]()
sure, wel zonder mic if u dont mind
psn?'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
x2 . Mag je wel een heule grote tv hebben om het een beetje normaal te kunnen volgenquote:
Zo niet.. dan toch!![]()
Mwa ik speel het regelmatig en is goed te doen hoor. enige is kut dat je niet links onderin hebt staan wie er gekilled word enzo.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:06 schreef NrSiX het volgende:
[..]
x2 . Mag je wel een heule grote tv hebben om het een beetje normaal te kunnen volgen![]()
EIndelijk ging ik van de 20 potjes er weer eens 17 boven de 2.0Dan is het spel toch wel een stuk leuker
![]()
![]()
Lol, ik no scope iemand across the map vanaf het begin, wel eerst double Y en inzoomen en nog eens double Y, die dude stond stil om te aimen, potje was net begonnen. Bleek hij de host te zijn en dashboardekan ik hem ook niet uploaden FML was mijn eerste no scope across the map
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
haha nice, nep dat hij wegging.
ik had deze kill vanavond, kill niet speciaal ofzo maar dacht omdat ik een pm kreeg of ik wallhack had dat ik het maar ff zou uploaden
deze ook vanavond, vond deze 2e persoonlijk wel beter, hoorde 'm toch van iets verder achter die muur nog.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Forum Opties Forumhop: Hop naar: