Ik las het toevallig net. Lijkt me zwaar vermoeiend, beautyblogger in Nederland te moeten zijn. Al dat gemiepquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
Over blogoorlog gesproken, dit staat op beautylab:
[..]
Jongens jongens, dat is toch lachwekkend?
Beauty is oorlog
Coolquote:
Ik ben nu een beetje aan het teruglezen over alle oorlogen waar voornamelijk Misslipgloss bij betrokken is (aangezien ergens in de comments gesuggereerd werd dat zij die persoon zou zijn). Zover ik het nu heb is de professionaliteit op twitter ver te zoeken en heeft missbeautylab een relatie gehad met de broer van misslipgloss. Zelfs de moeder van beautylab heeft erover geblogd. Goede Tijden Slechte Tijden is er niks bij!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:08 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik las het toevallig net. Lijkt me zwaar vermoeiend, beautyblogger in Nederland te moeten zijn. Al dat gemiep
Klopt. Ik meen dat de vader van Miss Lipgloss, ik geloof zonder namen te noemen, ook over dit onderwerp heeft geblogd. Ik blijf me altijd afvragen waar het mis ging, want nog niet eens zo lang geleden waren het dikke vriendinnetjes. En dan zijn er natuurlijk nog allerlei andere verhaallijnen rondom NL'se beautyblogsquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
CoolIk ben te gierig voor Mac
[..]
Ik ben nu een beetje aan het teruglezen over alle oorlogen waar voornamelijk Misslipgloss bij betrokken is (aangezien ergens in de comments gesuggereerd werd dat zij die persoon zou zijn). Zover ik het nu heb is de professionaliteit op twitter ver te zoeken en heeft missbeautylab een relatie gehad met de broer van misslipgloss. Zelfs de moeder van beautylab heeft erover geblogd. Goede Tijden Slechte Tijden is er niks bij!![]()
Nu zit ik door jou ook die rel te lezen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
CoolIk ben te gierig voor Mac
[..]
Ik ben nu een beetje aan het teruglezen over alle oorlogen waar voornamelijk Misslipgloss bij betrokken is (aangezien ergens in de comments gesuggereerd werd dat zij die persoon zou zijn). Zover ik het nu heb is de professionaliteit op twitter ver te zoeken en heeft missbeautylab een relatie gehad met de broer van misslipgloss. Zelfs de moeder van beautylab heeft erover geblogd. Goede Tijden Slechte Tijden is er niks bij!![]()
En dit is iets over die hele vakbond: http://www.ohfashion.nl/dutch-beauty-bloggers/quote:Kort beschreven: Cy.nthia had al rondbazuind op Twitter dat het uit was tussen Sere.na en de broer van Cynthi.a, terwijl Se.rena het zelf erg moeilijk had en het nog even stil wilde houden.
Van het een kwam het ander, en toen was er dus een flinke ruzie waar zelfs Cynt.hia's vader zich via Twitter mee ging bemoeien. (diep triest!)
Lushious Beauty gaat onder een andere naam verder, misschien ook het forum? Ik zou alleen niet weten welke, de blog kan me maar zelden boeien.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:38 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ga me ook eens even inlezen
Ik volg alleen Temptalia, trouwens.
Vroeger kwam ik ook op het forum van lushious beauty, maar dat bestaat volgens mij niet meer.
Hij heeft zelfs een tabakszaak in Zwolle, m'n favorietquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
De vader van misslipgloss heeft een blog over peuken!![]()
![]()
Maar hij is nu niet bereikbaar
Ja, klopt, maar het forum deed het al een tijdje niet en ik kan op de nieuwe site ook geen link meer vinden naar een forum. Best jammer, het was een gezellig clubje, maar op het forum werd opeens nauwelijks meer gepost, was niet echt een verklaring voor.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
Lushious Beauty gaat onder een andere naam verder, misschien ook het forum? Ik zou alleen niet weten welke, de blog kan me maar zelden boeien.
Ik vind het echt vergelijkbaar met GTST kijkenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:54 schreef Sharana_LV het volgende:
het kan mij echt niets boeien want die 2 mokkels doen
komt ze zaterdag ook naar illamasqua?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:54 schreef Nagelschaartje het volgende:
Klau was uitgenodigd voor een pers-event. Dat bevestigd toch dat het echt niet moeilijk is om beautybloggert te worden?
(maar ze kon niet want ze ligt in het ziekenhuis)
jamaar ik haat gtst ookquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik vind het echt vergelijkbaar met GTST kijken.
En een hele goede manier om het huishouden te ontwijken(tis nog steeds een bende hier
)
Partner in crimequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:56 schreef Sharana_LV het volgende:
owja k heb hier ook nog niet opgeruimd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |