Ja, gelijk heb je!!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Vroeg opstaan op mijn eigen bruiloft, no way
Met dank aan SQquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:28 schreef Dwyn het volgende:
Heel even boodschappen doen en gelijk gaat het over...mongoloïde schildpadden?
Je kan het.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:31 schreef Lindytje het volgende:
De tering... ik wil filmpjes opnemen... maar dan moet ik van de bank af en daar ben ik te lui voor
Ohja, dat wilde ik ook nog doenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je kan het.
Ik ga toch maar eens douchen, anders wordt de stad in vanmiddag niks meer.
Tutorial: Hoe maak je je op terwijl je lam op de bank ligtquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:31 schreef Lindytje het volgende:
De tering... ik wil filmpjes opnemen... maar dan moet ik van de bank af en daar ben ik te lui voor
Bwhehehehehequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Tutorial: Hoe maak je je op terwijl je lam op de bank ligt
Jaaaa, die zag ik laatst!! Dat kind is zó lelijk eigenlijkquote:
Jaa, mascára!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ach, ze heeft een beetje onfortuinlijke wenkbrauwen, verder vind ik haar wel lief, vooral door hoe ze mascara uitspreekt
Hoe verzin je hetquote:Lelijk jongetje. Het is vals, en volgens mij is hij ietwat onbetrouwbaar. Vroeger vond ik hem nog wel leuk, nu is het vast een be-acneede puber van 17. Hij heeft echt iets arrogants over zich. Ik weet niet goed, maar volgens mij heeft hij het niet ver gebracht in deze mooie Hollandse maatschappij. Misschien heeft hij nu wel nazistische trekjes, zo'n arisch koppie heeft hij iig wel. Als hij maar niet in zo'n NSDAP-koor gaat zingen vind ik het goed!
quote:
OMG, wie schrijft nou zoiets op youtubequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ben nu Verliefdheid is rampzalig aan het kijken![]()
Dit is 1 van de comments:
[..]
Hoe verzin je het
Bwhahahaha, dat meen je niet! Bizar!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ben nu Verliefdheid is rampzalig aan het kijken![]()
Dit is 1 van de comments:
[..]
Hoe verzin je het
Mijn godquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik lig even helemaal dubbel, wederom "hoe verzin je het"
Ter verduidelijking, dit gaat over een liedje uit 1993
Hoe sneu kan je wezen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik lig even helemaal dubbel, wederom "hoe verzin je het"
Ter verduidelijking, dit gaat over een liedje uit 1993
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |