Vrouwen in huis... bril omlaagquote:
Alles prima ook hier. Productieve dag gehad op het werk. En wetende dat ik dit weekend zo goed als geen verplichtingen heb. Heerlijk.quote:
Ja echt freakin' hard.quote:
Goeie regelquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Vrouwen in huis... bril omlaag
Met alleen mannen... doet de dame de bril zelf maar omlaag
Dat was de regel in een studenthuis geloof ik...
hehe bij ons was de regel.. degene die de bril omhoog laat staan moet de wc schoonmakenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Vrouwen in huis... bril omlaag
Met alleen mannen... doet de dame de bril zelf maar omlaag
Dat was de regel in een studenthuis geloof ik...
Mijn man komt zondagnacht thuisquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alles prima ook hier. Productieve dag gehad op het werk. En wetende dat ik dit weekend zo goed als geen verplichtingen heb. Heerlijk.
Mij nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:54 schreef missbehavin het volgende:
Ik maak allemaal Singles met Wordfeud.
Ik moet het hele weekend werkenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alles prima ook hier. Productieve dag gehad op het werk. En wetende dat ik dit weekend zo goed als geen verplichtingen heb. Heerlijk.
Ik heb geen B's nee.quote:
C's dan? Maar waarom heet je dan MissB?quote:
quote:
Omdat ze schijnbaar met mij moet trouwenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
C's dan? Maar waarom heet je dan MissB?
Ik begrijp dat 'ie nu weg is?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:56 schreef Tally het volgende:
Mijn man komt zondagnacht thuis
Voor de rest heb ik niets.
ja hij is anderhalve week weg geweest.quote:
Vuige playerquote:
EINDELIJK snapt hij de hint..quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Omdat ze schijnbaar met mij moet trouwen
Als jij nou iets speelt met een L, kan ik iets moois makenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:59 schreef Memento-Mori het volgende:
ik vraag me af of t nog gaat worden met het spelbordalles op n kluitje en niet echt mogelijkheid om uit te breiden
MissBarbussequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
EINDELIJK snapt hij de hint..
Lowlands, Limburgquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als jij nou iets speelt met een L, kan ik iets moois maken
quote:
soms accepteert het spel echt woorden dat ik denk, whutquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als jij nou iets speelt met een L, kan ik iets moois maken
Hoe hou je 't vol?quote:
Hoiquote:
Zoals wat?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
soms accepteert het spel echt woorden dat ik denk, whut
Dus je borduursels zijn af?quote:
Iets zegt mij dat je daar toch minder voldoening uit haalt.quote:
Ja. Neuken?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
EINDELIJK snapt hij de hint..
Ach mens, ik sta op awake ook tussen de guppen, who cares.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:03 schreef Memento-Mori het volgende:
er is nu het eindfeest van de introweek, aan de ene kant denk ik Ferry Corstenen is t dat ik moet werken, aan de andere kant, zou ik daar staan tussen de 18 jarigen
![]()
ik voel me oud
Hey Cue_quote:
Oud is als je een rollator, kunstgebit, hoortoestel , steunkousen en een scootmobiel hebtquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:03 schreef Memento-Mori het volgende:
er is nu het eindfeest van de introweek, aan de ene kant denk ik Ferry Corstenen is t dat ik moet werken, aan de andere kant, zou ik daar staan tussen de 18 jarigen
![]()
ik voel me oud
Nee joh dat zijn geen guppen ze zijn eigenlijk ook allemaal 30 maar lijken 20quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach mens, ik sta op awake ook tussen de guppen, who cares.
Traphekjes zijn geschilderd. Ik heb een nieuw naambordje. De tuinmeuebls hebben een nieuwe waslaag..........quote:
Net als ik dus.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee joh dat zijn geen guppen ze zijn eigenlijk ook allemaal 30 maar lijken 20
Johquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat je daar toch minder voldoening uit haalt.
Nieuw naambordje en nieuwe sloten?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Traphekjes zijn geschilderd. Ik heb een nieuw naambordje. De tuinmeuebls hebben een nieuwe waslaag..........
Inderdaadquote:
en ik ben blijjjj dat die introweek voorbij is, de hele week struikelen over die feuten en dronken verenigingsballen bleghquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach mens, ik sta op awake ook tussen de guppen, who cares.
Gun die jochies ook eens watquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:07 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en ik ben blijjjj dat die introweek voorbij is, de hele week struikelen over die feuten en dronken verenigingsballen blegh
Dat niet. De sloten die ik gekocht had waren te groot.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:07 schreef Sgt.Warlock het volgende:
[..]
Nieuw naambordje en nieuwe sloten?
Zal ik heel belangeloos met je meekijken via je webcam, of heb je niks met voyeurisme?quote:
work welquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:10 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb geen L
sqmwokr is geen woord
Wat een schijtpotje.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:10 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb geen L
sqmwokr is geen woord
Ook een leuk woord.quote:
Maar er zit geen L inquote:
Schijtplotje?quote:
Ja Memo, speel dat eens.quote:
hehehe... dan zouden de heren elke keer de plee moeten boenenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:54 schreef Sgt.Warlock het volgende:
[..]
hehe bij ons was de regel.. degene die de bril omhoog laat staan moet de wc schoonmaken
ja kloptquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hehehe... dan zouden de heren elke keer de plee moeten boenen
Dat je met een dubbelleven 2 telefoons heb snap ik maar waarom 4?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:21 schreef Cue_ het volgende:
Volgens mij ben ik gewoon van plan om 4 telefoons mee te nemen op vakantie
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:19 schreef Sgt.Warlock het volgende:
[..]
ja kloptDus wij zijn gedrild de bril omlaag te doen
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hehehe... dan zouden de heren elke keer de plee moeten boenen
Oh ik zou hetzelfde gedaan hebben hoor.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:23 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
sorrymaar zo kon ik wel met de Q dubbelletterwaarde halen
de marokkanenspiesjes toch?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:24 schreef missbehavin het volgende:
Oh ja, die vervloekte spiesjes moeten nog gemaakt worden.![]()
Vanaf 3 uur meis.quote:
Uhuh. Ik ben benieuwd of het wat wordt.quote:
Toen ik het zag wou ik er bijna eentje bestellenquote:
Vast welquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh. Ik ben benieuwd of het wat wordt.
Neh dank je. En meeluisteren is het toch ook net nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zal ik heel belangeloos met je meekijken via je webcam, of heb je niks met voyeurisme?
waarom zou het niets worden?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh. Ik ben benieuwd of het wat wordt.
Wil je niet eerst even afwachten hoe ze worden? Eerste keer dat ik ze maak namelijk..quote:
ik heb stenen gewisseldquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:26 schreef missbehavin het volgende:
En MM, ik verwacht een L te vinden als ik terug ben.
Daaromquote:
L-E en MissB, laat morgen maar even weten hoe ze zijn. In geval vanquote:
Neh, daar ben ik sowieso te visueel voor ingesteld. En niks anders te bedenken wat het net even leuker kan maken?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:25 schreef Tally het volgende:
Neh dank je. En meeluisteren is het toch ook net niet
Moet ik t toch zelf doen!
Ben je jaloers ofzo?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:28 schreef Tally het volgende:
Hebben jullie geen msn waarop je kan overleggen over dat kutspel
neequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:28 schreef Tally het volgende:
Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:28 schreef Tally het volgende:
Geduld... Tottie thuis komtquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neh, daar ben ik sowieso te visueel voor ingesteld. En niks anders te bedenken wat het net even leuker kan maken?
Wat een schatje!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:31 schreef Tally het volgende:
Geduld... Tottie thuis komt
Er werd een poging gedaan om me op te hitsen via Twitteren hij wilde t ook nog komen af maken. Lief he
Ik zou het gewoon bij de pakken houdenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Toen ik het zag wou ik er bijna eentje bestellen
Ja volgens mij ligtie wel lekker zachtquote:
O. Dat was ik al weer vergetenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Weet ik veel.. maar dat is toch de standaard reactie
Nothing suits me like a suitquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon bij de pakken houden
Zonder ondergoed of overhemdquote:
Mits het juiste pak, ook dan. Uiteraardquote:
De foto kan naar mn mailquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mits het juiste pak, ook dan. Uiteraard
quote:
Ik heb nog niets binnen kan dat kloppen?quote:
Ja. Want het is 35 graden, te warm voor een pak. En zeker hier op mijn werk.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb nog niets binnen kan dat kloppen?
Voorspelbaar antwoord: Zonder pak mag ookquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja. Want het is 35 graden, te warm voor een pak. En zeker hier op mijn werk.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 22:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Voorspelbaar antwoord: Zonder pak mag ook
heb een poging gedaan jaquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 09:29 schreef Sgt.Warlock het volgende:
valt wel mee, maar denk dat bijna iedereen uitslaapt
Je mist er niets aanquote:
zo! jij bent goed bezigquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:28 schreef -Engel- het volgende:
Uitgeslapen tot 9:00.... afgewassen, wat dingen gefixt, geen internetverbinding, was opgeruimd, pc hopelijk wat sneller gemaakt... et voila... internet doet het ook weer
Natuurlijk... ik heb nog wel meer to do... maar een boek uitlezen vind ik eigenlijk een veeeel betere besteding van mijn tijdquote:
Oke danquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:30 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ben ook goed bezig, boodschappen gedaan, schoongemaakt. Rijbewijs dat ik gevonden heb naar de politie gebracht.
mja.. ik heb ook nog boel veel klussen liggen.. maar uitslapen was hard nodig. na lange werkweek en op stap tot veel te laatquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:30 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Natuurlijk... ik heb nog wel meer to do... maar een boek uitlezen vind ik eigenlijk een veeeel betere besteding van mijn tijd
Ik had het liever persoonlijk afgegeven. Het rijbewijs was namelijk van een leuke jongedame. Jammer dat ik haar niet kon vinden. Oh wel volgende keer beterquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Oke dan
niet dat ik die van mij kwijt was.... maar normaal gesproken heb je bij verlies altijd zoiets van DAMN.... nu moet ik een nieuwe aanvragen
*klopt het even af....*
daar staat toch je adres op?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik had het liever persoonlijk afgegeven. Het rijbewijs was namelijk van een leuke jongedame. Jammer dat ik haar niet kon vinden. Oh wel volgende keer beter
Lijkt me sterk.. anders zou je dat elke keer moeten veranderen als je verhuist.quote:
Ja op het oude papieren rijbewijs iig nog wel. Alleen de kans dat ze daar 8 jaar nog woont lijkt mij sterk.quote:
true.. ik heb nog zo'n papieren en daar staat t adres van m'n ouders op.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja op het oude papieren rijbewijs iig nog wel. Alleen de kans dat ze daar 8 jaar nog woont lijkt mij sterk.
ik ook... past ook veel beter in de knipquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:39 schreef LostInSpace het volgende:
Ik heb een pasje![]()
Dat rot tenminste niet zo weg
Same here.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:38 schreef clevy het volgende:
[..]
true.. ik heb nog zo'n papieren en daar staat t adres van m'n ouders op.
das idd handiger.. maar om de gemeente nou weer geld te gaan geven zoek ik niet zo. moest begin van t jaar al een nieuw paspoortquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:39 schreef LostInSpace het volgende:
Ik heb een pasje![]()
Dat rot tenminste niet zo weg
Die komt vanzelf wel als ik een nieuwe aanvraag. Niet dat ik nog auto rij. Ik heb al 2 jaar geen meter meer geredenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik ook... past ook veel beter in de knip
Als je al 2 jaar niet gereden hebt, waarom dan uberhaupt nog een nieuwe halen? Ben je niet bang dat je het verleerd hebt?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die komt vanzelf wel als ik een nieuwe aanvraag. Niet dat ik nog auto rij. Ik heb al 2 jaar geen meter meer gereden
Omdat ik niet uitsluit dat ik in de toekomst wel weer ga autorijden. Ja dus als ik weer ga rijden dan neem ik misschien nog wat lessen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Als je al 2 jaar niet gereden hebt, waarom dan uberhaupt nog een nieuwe halen? Ben je niet bang dat je het verleerd hebt?
Tsja ik moest hem sowieso vernieuwen, dus dat kwam mooi uitquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 13:42 schreef clevy het volgende:
das idd handiger.. maar om de gemeente nou weer geld te gaan geven zoek ik niet zo. moest begin van t jaar al een nieuw paspoort
regen????quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:05 schreef -Engel- het volgende:
ik word kierewiet van de regen... duik maar in mijn boek.. laters
wie?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 14:33 schreef Crutch het volgende:
Spammerdepam: [felicitatietopic] Daniel1976 is vandaag jarig! *O*
komt door het zomerweerquote:
Is het lekker weer in NL ja?quote:
wat denk je zelfquote:
Tuurlijk kan dat, wie heeft er zin in cocktails en strand?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 15:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wat denk je zelf
kan jij nog 20 singles opvangen daar in Malta?
vooral in bikinimeisjes en coronaquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat, wie heeft er zin in cocktails en strand?
Nou, genoeg. Maar het is klein hier, dus je kunt alles redelijk snel bekeken hebben. Veul kerken (duh), een aantal prehistorische tempels, en mooie vestingswerken. Wel watersportmogelijkheden, en hele mooie kliffen aan de westkust.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 16:37 schreef ArTiC het volgende:
Wat is er eigenlijk überhaupt te doen of te zien op Malta behalve zon, zee en strand?
eindelijk...komt goed uit want anders had ik de planten water moeten geven.quote:
Meer zon!quote:
ja, ik blijf maar water drinkenquote:
Ja. Maar niet regensgewijsquote:
je mag er best over praten hoorquote:
Dat weet ik, en als het wel het geval zou zijn zou ik jullie natuurlijk geen detail onthoudenquote:
Nou......eigenlijk wel...quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:42 schreef L-E het volgende:
Het zal jullie niet verbazen dat ik tot mijn 9de ongeveer in bed heb geplast.
Nu doet je peuter het voor jequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Ben er nu dus al meer dan 20 jaar vanaf hoor.
Verstandigquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:50 schreef L-E het volgende:
[..]
Hij plast niet in zijn bed hoor.
Hij plast in mijn bed.
Dat zeg ik. Nu doet peuter het voor je. Kun je nagaan hoeveel hij van zijn moeder houdtquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:50 schreef L-E het volgende:
[..]
Hij plast niet in zijn bed hoor.
Hij plast in mijn bed.
Ik zet mijn hele leven opzij voor dat kind. Dit is mijn dank..quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Verstandigwie wil er nu slapen in een nat bed
Goed idee. Gewoon bij BCC?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:59 schreef ArTiC het volgende:
misschien kan je hem ruilen tegen zo'n koelkast
Nee, denk eerder bij de Media Marktquote:
ik kijk er nu al naar uitquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:01 schreef L-E het volgende:
Wij gaan even eten. Daarna ga ik jullie weer heel de avond vervelen, want geen wilde plannen natuurlijk, maar moet wel veel schrijven. Dolletjes he?
en je vriendje dan?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:01 schreef L-E het volgende:
Wij gaan even eten. Daarna ga ik jullie weer heel de avond vervelen, want geen wilde plannen natuurlijk, maar moet wel veel schrijven. Dolletjes he?
Is dat een hint? Het is FriendXquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:09 schreef L-E het volgende:
Dat vriendje is niet hier op het moment.
Lui ding!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 18:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
eindelijk...komt goed uit want anders had ik de planten water moeten geven.
Vakantiegangsterquote:
Hahaquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Vakantiegangster![]()
en dan niet gangster als in crimineel
ik heb nog eens geen vakantie gehadquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha![]()
Ex-vakantiegangster al weer hè
Je moet gewoon de zon op gaan zoeken!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb nog eens geen vakantie gehad![]()
ik wil ook naar de zon
ik heb geen raketquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je moet gewoon de zon op gaan zoeken!
Ik wil stiekem weer op vakantie
ik ook! hoef je niet stiekem over te doen want vakantie is gewoon veel tofferderderder dan hier zittenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je moet gewoon de zon op gaan zoeken!
Ik wil stiekem weer op vakantie
ik ben niet toftquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:39 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik ook! hoef je niet stiekem over te doen want vakantie is gewoon veel tofferderderder dan hier zitten
Ja, dat is waarquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:39 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik ook! hoef je niet stiekem over te doen want vakantie is gewoon veel tofferderderder dan hier zitten
Niet? Oh. Was ik ff vergeten danquote:
hoe kan je dat nou vergetenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Niet? Oh. Was ik ff vergeten dan
Mijn geheugen is nog op vakantie denk ik..quote:
draait in weekend modequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mijn geheugen is nog op vakantie denk ik..
Nee, eerder vakantie modequote:
Ik heb zon, wil je wat?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb nog eens geen vakantie gehad![]()
ik wil ook naar de zon
Ik was de afgelopen 10 dagen een beetje bij je in de buurt!quote:
Hooooi!quote:
Uhuh, hoe voelt dat?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:54 schreef tijnbrein het volgende:
De singles fossielen zijn er ook weer
Goed, eindelijk heb ik een plaats gevondenquote:
Waar was je precies?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik was de afgelopen 10 dagen een beetje bij je in de buurt!
[..]
Hooooi!
Ehhhh....quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed, eindelijk heb ik een plaats gevonden
Rhodosquote:
nvmquote:
Das inderdaad een "beetje" in de buurtquote:
Volgens mijn collega ligt Malta ook naast Corsica. Dus Rhodos ook.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das inderdaad een "beetje" in de buurtWel erg mooi daar, veel plezier gehad zeker?
Het is dichterbij dan Nederlandquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das inderdaad een "beetje" in de buurtWel erg mooi daar, veel plezier gehad zeker?
Geef je collega dan even snel een kaart van het mediterraanse gebied, wil je?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Volgens mijn collega ligt Malta ook naast Corsica. Dus Rhodos ook.
Griekse eilanden zijn mooiquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Het is dichterbij dan Nederland![]()
Ja, het was heerlijk
Dat zal ik doen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:06 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geef je collega dan even snel een kaart van het mediterraanse gebied, wil je?
Nope, dit was de eerste keer dat ik naar Griekenland gingquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Griekse eilanden zijn mooiWel eens op Santorini geweest? Ook geweldig
En binnenkort eigendom van Finland, Nederland, Etc etcquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Griekse eilanden zijn mooiWel eens op Santorini geweest? Ook geweldig
Dan claimt Nederland Kretaquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
En binnenkort eigendom van Finland, Nederland, Etc etc
Boeken maar!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:11 schreef tijnbrein het volgende:
Griekenland daar wil ik nog wel een keer naartoe
Nee...quote:
Kut, dat betekent dat de drank daar veel duurder gaat wordenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
En binnenkort eigendom van Finland, Nederland, Etc etc
Dat ga ik vast wel een keer doen. Ander eiland mag ookquote:
Als bonus krijgen wel goeie muziekquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kut, dat betekent dat de drank daar veel duurder gaat worden
En waar was jij al die tijd? Met Auto op vakantie?quote:
Ja, dat was een hint ja.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 19:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is dat een hint? Het is FriendX
Rhodos, Santorini, Lesbos, allemaal mooi. En de Peleponnessos ook.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat ga ik vast wel een keer doen. Ander eiland mag ook
Hoi L_Equote:
Santorini is een mooi inderdaadquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Rhodos, Santorini, Lesbos, allemaal mooi. En de Peleponnessos ook.
Je hebt toch ook zo'n schildpadden-eiland ofzo? *naam vergeten, ff Google*quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Rhodos, Santorini, Lesbos, allemaal mooi. En de Peleponnessos ook.
Hoe was je eten? Moest peuter plassen?quote:
Daar ben ik nog niet geweest. Maar gaat zeker nog gebeurenquote:
Eten was niet bijzonder. Zelf friet gemaakt, uit de oven. Mwoah.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoe was je eten? Moest peuter plassen?
Dan hoor ik graag hoe het wasquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet geweest. Maar gaat zeker nog gebeuren
Het is patatquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Eten was niet bijzonder. Zelf friet gemaakt, uit de oven. Mwoah.
Peuter heeft geplast, op het toilet.
Komt goedquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:20 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan hoor ik graag hoe het was
Jeuj!quote:
Ja, errrug lekker.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jeuj!
Hoe is het verder met je?
Ja, dat geloof ik meteen!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, errrug lekker.Zomer en zulks
En met jou?
Goedquote:
Dat ken ik hier gelukkig nietquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat geloof ik meteen!
Hier gaat het ook wel goed. Beetje last van een after-vakantie-dip ofzo
Volgens mij ben je al te laat..quote:
Ja, sorry hoorquote:
Maakt niet uit! Ik overleef het welquote:
Ik wuif wel even wat zon naar je toe, ok?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Maakt niet uit! Ik overleef het wel
haha nee ik was druk met samenwonenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En waar was jij al die tijd? Met Auto op vakantie?
Ach sooo. En hoe bevalt dat?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:59 schreef Murmeli het volgende:
[..]
haha nee ik was druk met samenwonen
En jij?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Volgens mij ben je al te laat..
Ze praat in de verleden tijd hèquote:
Oh noesquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 20:59 schreef automatic_ het volgende:
Oeh, dat zou cool zijn
Want nu gaat mijn bruine kleurtje er (te) snel af volgens mij
Mij hoef je niet te buiten & ik bijt ook niemand.quote:
Wait, whud?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ze praat in de verleden tijd hè
Jammerquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mij hoef je niet te buiten & ik bijt ook niemand.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:05 schreef Murmeli het volgende:
[..]
t is alweer uit, woon weer in mijn eigen huisje
Owquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:05 schreef Murmeli het volgende:
[..]
t is alweer uit, woon weer in mijn eigen huisje
Balenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:12 schreef Murmeli het volgende:
nou, ja t is dubbel.
ik had het idee dat we wel bij elkaar pasten, en ging er ook wel voor en in die zin is het erg jammer dat het uit is.
maar ik heb uiteindelijk zelf de keuze gemaakt om niet verder te willen omdat een aantal dingen van hem mij totaal niet aanstaan (en dan druk ik me nog zacht uit), dus in die zin is het goed dat het uit is gegaan voordat bijv ik mijn huis niet meer had ofzo.
maar samengevat heb ik t er wel moeilijk mee ja.
Sterkte Murmquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:12 schreef Murmeli het volgende:
nou, ja t is dubbel.
ik had het idee dat we wel bij elkaar pasten, en ging er ook wel voor en in die zin is het erg jammer dat het uit is.
maar ik heb uiteindelijk zelf de keuze gemaakt om niet verder te willen omdat een aantal dingen van hem mij totaal niet aanstaan (en dan druk ik me nog zacht uit), dus in die zin is het goed dat het uit is gegaan voordat bijv ik mijn huis niet meer had ofzo.
maar samengevat heb ik t er wel moeilijk mee ja.
uhm ja dat klopt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sterkte MurmMaar het klinkt als een moeilijke edoch goede beslissing dan.
cool! fotooow!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:31 schreef L-E het volgende:
Het vlak met magneetverf is gelukt. Wat een bijzonder spul is dat.
Ja, eigenlijk is het net een soort metallicverf (daar zit mica in als ik me niet vergis) maar dan met ferromagnetische bende erin.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:31 schreef L-E het volgende:
Het vlak met magneetverf is gelukt. Wat een bijzonder spul is dat.
Ja, de werking! Je smeert het op de muur en dan is het zomaar magnetisch!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:31 schreef Murmeli het volgende:
[..]
cool! fotooow!
in wat voor zin bijzonder? qua substantie? of gewoon de werking?
Die site ken ik niet, maar ik zoek nog wel coole magneten. We hebben nu een set van letters, altijd leuk, maar ik wil er wel nog iets bij.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk is het net een soort metallicverf (daar zit mica in als ik me niet vergis) maar dan met ferromagnetische bende erin.
En nu maar lekker bestellen bij supermagnete.de?
Haar pincode anders vergeet ze diequote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, de werking! Je smeert het op de muur en dan is het zomaar magnetisch!
Het is in Peuter zn kamer, ik ga kijken of ik een foto kan maken.
(Hij slaapt in mijn bed nu, voordat jullie denken dat ik zijn kamer verf terwijl hij daar ligt te slapen en ik weer bureau jeugdzorg op mijn dak krijg.)
en handig om die playboy posters op te hangen zonder gaatjes in de muur te makenquote:
Dat klinkt wel handig voor jou jaquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en handig om die playboy posters op te hangen zonder gaatjes in de muur te maken
Oh noesquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:11 schreef -Engel- het volgende:
't regent nog steeds en nu is mijn boek ook nog eens uit ....
DRAMA...
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:14 schreef L-E het volgende:
Ik denk dat ik uit pure verveling maar naar bed ga.
Dat klinkt sneu zeg.
Genoeg te doen hier. Maar geen leuke dingen. En om nu wakker te blijven "omdat het zaterdag is" is ook stom.quote:
Ik verveel me ook. Kom dan gaan we.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:14 schreef L-E het volgende:
Ik denk dat ik uit pure verveling maar naar bed ga.
Dat klinkt sneu zeg.
'Lekker in je eigen dorpje'quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:18 schreef Bartholomeus het volgende:
Niet grappig: lekker in je eigen dorpje willen blijven wonen, maar een budget hebben waar bijna niks voor te koop staat
Ja ik weet het. En toch, ik heb alles hier, dus ik wil graag hier blijven wonen, bite mequote:
Mooi wonen is duur. Het is een feit.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:21 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ja ik weet het. En toch, ik heb alles hier, dus ik wil graag hier blijven wonen, bite me
Kut wonen is ook duur.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Mooi wonen is duur. Het is een feit.
Ik woon op zich wel mooi en goedkoop, maar als het duurder was zou ik er niet wonenquote:
Klopt.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Mooi wonen is duur. Het is een feit.
Wij zijn toch super-duper leuk?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 22:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Genoeg te doen hier. Maar geen leuke dingen. En om nu wakker te blijven "omdat het zaterdag is" is ook stom.
Echt?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, de werking! Je smeert het op de muur en dan is het zomaar magnetisch!
Ok, nou, cool zijn die niet qua vormpjes/kleurtjes/lettertjes maar het zijn wel hele fijne magneten.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 21:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Die site ken ik niet, maar ik zoek nog wel coole magneten. We hebben nu een set van letters, altijd leuk, maar ik wil er wel nog iets bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |