Vrouwen in huis... bril omlaagquote:
Alles prima ook hier. Productieve dag gehad op het werk. En wetende dat ik dit weekend zo goed als geen verplichtingen heb. Heerlijk.quote:
Ja echt freakin' hard.quote:
Goeie regelquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Vrouwen in huis... bril omlaag
Met alleen mannen... doet de dame de bril zelf maar omlaag
Dat was de regel in een studenthuis geloof ik...
hehe bij ons was de regel.. degene die de bril omhoog laat staan moet de wc schoonmakenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Vrouwen in huis... bril omlaag
Met alleen mannen... doet de dame de bril zelf maar omlaag
Dat was de regel in een studenthuis geloof ik...
Mijn man komt zondagnacht thuisquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alles prima ook hier. Productieve dag gehad op het werk. En wetende dat ik dit weekend zo goed als geen verplichtingen heb. Heerlijk.
Mij nietquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:54 schreef missbehavin het volgende:
Ik maak allemaal Singles met Wordfeud.
Ik moet het hele weekend werkenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alles prima ook hier. Productieve dag gehad op het werk. En wetende dat ik dit weekend zo goed als geen verplichtingen heb. Heerlijk.
Ik heb geen B's nee.quote:
C's dan? Maar waarom heet je dan MissB?quote:
quote:
Omdat ze schijnbaar met mij moet trouwenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
C's dan? Maar waarom heet je dan MissB?
Ik begrijp dat 'ie nu weg is?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:56 schreef Tally het volgende:
Mijn man komt zondagnacht thuis
Voor de rest heb ik niets.
ja hij is anderhalve week weg geweest.quote:
Vuige playerquote:
EINDELIJK snapt hij de hint..quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Omdat ze schijnbaar met mij moet trouwen
Als jij nou iets speelt met een L, kan ik iets moois makenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:59 schreef Memento-Mori het volgende:
ik vraag me af of t nog gaat worden met het spelbordalles op n kluitje en niet echt mogelijkheid om uit te breiden
MissBarbussequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
EINDELIJK snapt hij de hint..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |