Ik ken genoeg niet-moslims die 1 dag ofzo vasten om te voelen wat wij 1 maand voelen.quote:
Gewoon , had ik zin inquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:44 schreef coban het volgende:
[..]
Echt?hoe kom je er zomaar ineens bij?
ohquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:45 schreef coban het volgende:
[..]
Ik ken genoeg niet-moslims die 1 dag ofzo vasten om te voelen wat wij 1 maand voelen.
Vannacht om 4:00 een pizza gegetenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:46 schreef coban het volgende:
[..]
Je trollt me niet he?
Heb je dan ook snachtsgegeten?
Haha, ik heb echt respect voor degenen die meedoen om te proberen terwijl het niet hoeftquote:
Ik heb geen accountquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:47 schreef Nectar het volgende:
plastic zak gast kom tiny chat dan stomme neger
en ik vast ook
Ik eet ook altijd rond 4 uur 5 botterhammenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:47 schreef coban het volgende:
[..]
Haha, ik heb echt respect voor degenen die meedoen om te proberen terwijl het niet hoeft
Ah mooiquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:46 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Vannacht om 4:00 een pizza gegeten
Ja maar jij vast toch?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:47 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ik eet ook altijd rond 4 uur 5 botterhammen
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:47 schreef Nectar het volgende:
plastic zak gast kom tiny chat dan stomme neger
en ik vast ook
quote:
Dat ook niet, ik ben best wel moe nu enzoquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:48 schreef coban het volgende:
[..]
Ah mooije mag ook niks drinken he?
Als je echt vast heb ik veel respect voor je. Mijn respect-o-meter gaat dan een stuk naar rechts
Omdat je domme opmerkingen maakt./quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:51 schreef Nectar het volgende:
[..]
Wat is er nou de hele tijd met die
godver man ik word er egt piussedom
steenoven traditionale.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:51 schreef Nectar het volgende:
P-Z wat voor soort pizza had je op geegeten om 4 uur
egt piussedom?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:51 schreef Nectar het volgende:
[..]
Wat is er nou de hele tijd met die
godver man ik word er egt piussedom
je bent zelf dom domme userquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:52 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Omdat je domme opmerkingen maakt./
tuurlijk , maar om 1 letter ga ik niet weer helemaal dat streepje naar dat woord toe brengen en dan weer helemaal wijzigen enzo.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:53 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Kijk je wel eens wat je hebt getypt voordat je op 'invoeren' klikt?
Je bent een jongen in de groei, nee dusquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:51 schreef Nectar het volgende:
[..]
Weet ik, maar 5 botterhammen vind je dat niet veel
Alsnog het is veelquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:55 schreef coban het volgende:
[..]
Je bent een jongen in de groei, nee dus
Je bent van nature zo lui?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:55 schreef Nectar het volgende:
[..]
tuurlijk , maar om 1 letter ga ik niet weer helemaal dat streepje naar dat woord toe brengen en dan weer helemaal wijzigen enzo.
Maar je doet dat overal op FOK!.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:56 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ik ben niet lui, maar ''i dont feel like'' helemaal dat doen wanneer het toch een onz sc is
Ik eet er 10quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:55 schreef Nectar het volgende:
[..]
Alsnog het is veel
Meeste eten maar 2 ofzo
waarrom zijk jei zofeel?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:56 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Maar je doet dat overal op FOK!.
Ik mag geen frikanelde dat is varkensvleesquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:56 schreef coban het volgende:
[..]
Ik eet er 10nee grapje
Nee is boterham, is niet ergals je had gezegd 5 frikandellen had ik anders gereageerd
Je hebt ook halalquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:58 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ik mag geen frikanelde dat is varkensvlees
Oke, ik ook.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:58 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik stel gewoon een vraag, meer niet.
Ben jij moslim?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:58 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ik mag geen frikanelde dat is varkensvlees
OKEE was maar een voorbeeldquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:59 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ja weet ik maar die kom ik niet zo vaak tegen en frikandellen vind ik toch niet zo erg lekker
Nee dat is veelste veelquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:00 schreef coban het volgende:
[..]
OKEE was maar een voorbeeld
5 kapsalon dan
Hahaha echt hequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:00 schreef Nectar het volgende:
[..]
Nee dat is veelste veel
1 kapsalon is al genoeg
(niet een kleine -_-)
Dankjeequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:01 schreef coban het volgende:
Bijnaa suikerfeest heik ga voor jullie allemaal een taart bakken.
Dat eerste doe ik ook, dat is niet verboden.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:02 schreef Trollscience het volgende:
Ik heb het niet zo op geloof, en de domme regeltjes die daaraan verbonden zijn.
Ik ruk me suf en eet varkensvlees zoveel als ik wil!
Heb haast geen familie hier. Woon jij in het buitenland?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:02 schreef Nectar het volgende:
[..]
Dankjee
Ga jij serieus suikerfeest vieren met al je familie?
Mijn hele familie, behalve me eigen , woon niet eens in nederland
Frikandellen zijn haram, fuck die dingen!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:02 schreef Nectar het volgende:
[..]
Dat eerste doe ik ook, dat is niet verboden.
En voor varkensvlees zijn alternatieven
Goedzo en gefeliciteerd. Nog bedankt voor deze waardevolle toevoeging, dit hadden we echt nodig.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:02 schreef Trollscience het volgende:
Ik heb het niet zo op geloof, en de domme regeltjes die daaraan verbonden zijn.
Ik ruk me suf en eet varkensvlees zoveel als ik wil!
Hey!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:02 schreef Jac0bus het volgende:
Hallon ballon kanon pardon ik ben er weer
Nee ik woon in Nederlandquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:03 schreef coban het volgende:
[..]
Heb haast geen familie hier. Woon jij in het buitenland?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:04 schreef coban het volgende:
[..]
Goedzo en gefeliciteerd. Nog bedankt voor deze waardevolle toevoeging, dit hadden we echt nodig.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:05 schreef Trollscience het volgende:
[..]______!
Jullie discusieren iets en ik geef mijn mening daarover, omdat die jou niet bevalt ga je nu lopen huilen?.
Ja bij mij ookquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:05 schreef Nectar het volgende:
[..]
Nee ik woon in Nederland
Maar mijn familie niet.
Grotendeels woont in het land waarvan ik vandaan kom
En dus mag hij dat ook niet doen? Moeten we allemaal wachten op jouw mening voordat we de onze geven?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:06 schreef coban het volgende:
[..]wat? Ik heb mijn mening er nieteens over gegeven
Sorry, school? Ik dacht dat jij ouder was?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:07 schreef coban het volgende:
[..]
Ja bij mij ooken ik heb school op suikerfeest
Wat lul jij?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:07 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
En dus mag hij dat ook niet doen? Moeten we allemaal wachten op jouw mening voordat we de onze geven?
quote:
Jij gaat lopen zeuren dat je het niet met me eens bent. Geen probleem, maar ik kan er niet tegen als er dan wordt gedaan alsof ik mijn mening niet mag geven.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:06 schreef coban het volgende:
[..]wat? Ik heb mijn mening er nieteens over gegeven
Oke hbo danquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:07 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Sorry, school? Ik dacht dat jij ouder was?
WAAR STAAT DAT IK HET ER NIET MEE EENS BEN? EN WAAR STAAT DA JE JE MENING NIET MAG GEVEN?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:09 schreef Trollscience het volgende:
[..]
[..]
Jij gaat lopen zeuren dat je het niet met me eens bent. Geen probleem, maar ik kan er niet tegen als er dan wordt gedaan alsof ik mijn mening niet mag geven.
Ik accepteer je excuses.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:10 schreef coban het volgende:
[..]
WAAR STAAT DAT IK HET ER NIET MEE EENS BEN? EN WAAR STAAT DA JE JE MENING NIET MAG GEVEN?. hele misverstand dit dat.
Doe ik ook en dan verbeteren ze me ook, terwijl als ik zeg dat ik naar de uni ga ben ik een patser. Het is ook nooit goedquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:09 schreef coban het volgende:
[..]
Oke hbo dan![]()
Dat noem ik ook gewoon school
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:10 schreef coban het volgende:
[..]
WAAR STAAT DAT IK HET ER NIET MEE EENS BEN? EN WAAR STAAT DA JE JE MENING NIET MAG GEVEN?. hele misverstand dit dat.
Als dit geen sarcasme is stop ik met fappenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:04 schreef coban het volgende:
Goedzo en gefeliciteerd. Nog bedankt voor deze waardevolle toevoeging, dit hadden we echt nodig.
Waar ik wel nieuwsgierig naar ben, bedek jij je haren?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:09 schreef coban het volgende:
[..]
Oke hbo dan![]()
Dat noem ik ook gewoon school
Als betweter zou jij moeten weten dat er niks te accepteren valt als de ander zijn of haar excuses niet aangeboden heeft.quote:
Het is al goed hoor, ik heb 't je vergevenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:12 schreef coban het volgende:
[..]
Als betweter zou jij moeten weten dat er niks te accepteren valt als de ander zijn of haar excuses niet aangeboden heeft.
Wat denk je eigenlijk zelf?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:11 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Waar ik wel nieuwsgierig naar ben, bedek jij je haren?
Helemaal met je eens. Stop dat gekibbel nou eens!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:13 schreef Oerbeer het volgende:
Ik pleit hem hier, kom wel terug als er de lucht geklaard is.
Gezeur.
Ik denk van niet. Modern enzo.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:13 schreef coban het volgende:
[..]
Wat denk je eigenlijk zelf?
Ja idd kutdiscussie
Dat ben ik ook. 23 is heul wel volwassenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:14 schreef Nectar het volgende:
XD
oerbeer is weer eens volwassen aan het doen
Hahahah. Dus een meisje met hoofddoek staat gelijk aan niet modern?quote:
Nee maar voor mij iemand die wat strenger en traditioneler is opgevoed.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:15 schreef coban het volgende:
[..]
Hahahah. Dus een meisje met hoofddoek staat gelijk aan niet modern?
Eigenlijk kun je op je 14e 1000e mensen doden zonder de bajes in te gaan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:15 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Nee maar voor mij iemand die wat strenger en traditioneler is opgevoed.
Wat is dit?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:16 schreef Nectar het volgende:
[..]
Eigenlijk kun je op je 14e 1000e mensen doden zonder de bajes in te gaan.
Oh, ik draag wel een hoofddoek ja. Maar geheel eigen keuze, zonder druk van ouders. En ja, ik ben vrij opgevoed. Gelijk de overige standaard vragen beantwoordquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:15 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Nee maar voor mij iemand die wat strenger en traditioneler is opgevoed.
Dood tegenwoordig? Hoeveel topics hebben we er vandaag wel niet doorheen gejaagd?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:15 schreef Nectar het volgende:
waarom is dit topic zo dood tegenwoordig
komt het doordat stomme nieuwe autisten er zitten?
Jeugdgevangenis. Zegt dat je iets?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:16 schreef Nectar het volgende:
[..]
Eigenlijk kun je op je 14e 1000e mensen doden zonder de bajes in te gaan.
k snap het niet?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:18 schreef Oerbeer het volgende:
Sorry nectrar, maar ik heb hier een mooi rood knopje links, en die ga ik voorlopig even aanzetten.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:15 schreef Nectar het volgende:
waarom is dit topic zo dood tegenwoordig
komt het doordat stomme nieuwe autisten er zitten?
Klopt. Je krijgt dan gewoon de volle laag als je meerderjarig wordt. Aan die straffen ontkom je niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:19 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ja maar daar zijn ze nog milder dan mild chips
bedoel je ''stop volgen''quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:18 schreef Oerbeer het volgende:
Sorry nectrar, maar ik heb hier een mooi rood knopje links, en die ga ik voorlopig even aanzetten.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:21 schreef Jac0bus het volgende:
Nou jongens ik ben naar Amsterdam voor Ajax- Vitesse.
Groentjes van de groenteboer
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:21 schreef Jac0bus het volgende:
Mijn broer gaat ook naar die wedstrijd.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:21 schreef Jac0bus het volgende:
Dit dus.quote:
XD!!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:29 schreef Plastic_zak het volgende:
Net een meltdown in mn stad gehad
Heyquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:28 schreef Rezania het volgende:
Hallo iedereen.
[..]
Mijn broer gaat ook naar die wedstrijd.
[..]
Dit dus.
jawel, altijdquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:24 schreef Nectar het volgende:
Ik vast niet alle dagen trouwens Coban, jij wel?
oh zoquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:31 schreef Nectar het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar wanneer ik naar de sportschool ga, vast ik niet.
Eh.. dat zou wel op het nieuws komen denk ik zo 1 2 3quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:32 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Kerncentrale was ontploften die stond middenin een woonwijk.
Leugens.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:32 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Kerncentrale was ontploften die stond middenin een woonwijk.
Simcity hequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:32 schreef Nectar het volgende:
[..]
Eh.. dat zou wel op het nieuws komen denk ik zo 1 2 3
Ik sta op 14, ik moet echt eens een leven gaan zoeken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 00:30 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van donderdag 25 augustus 2011
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 605 MarokkaanseKip
02. 522 hunter.h4
03. 448 coban
04. 424 pimmetje2010
05. 392 Nectar
06. 350 speedking
07. 324 Dimens
08. 320 Samzz
09. 315 Ikbenserieus
10. 307 the-brother-of-uzunumaki
11. 301 PriemGirl
12. 278 GGMM
13. 259 heloef
14. 255 Rezania
15. 239 Insomnium
16. 236 Drommeldaris
16. 236 ValHallen
18. 226 Symphonic
19. 219 LompeHork
20. 201 Oerbeer
Flikker eens op met de hele tijd autist te roepen. Het is niet leuk en ook niet grappig.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:33 schreef Nectar het volgende:
[..]
oke wat zou jij kunnen halen uit de volgende letters:
sttiua
Een autist proberen te beledigen met het woord autist.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:33 schreef Nectar het volgende:
[..]
oke wat zou jij kunnen halen uit de volgende letters:
sttiua
Ga er niet op in, niemand snapt hem.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een autist proberen te beledigen met het woord autist.Ga je straks de Turken uitschelden voor Turken?
Bij mij staat 'ie voorlopig even in de ijskast.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:36 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ga er niet op in, niemand snapt hem.
Ongelooflijk zwaar en saai. Er is zoveel herhaling van de leerstof, ik werd echt helemaal slaperig tijdens sommige lessen, en dan ook nog eens 14km naar school fietsen of een uur met de bus. Ik ben blij dat het weekend is, lekker uitslapen!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:33 schreef coban het volgende:
hahah rezania hoe was je 1e week school?
?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een autist proberen te beledigen met het woord autist.Ga je straks de Turken uitschelden voor Turken?
Sorry, ik weet niet waar ik autist heb geroepen O.o!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:34 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Flikker eens op met de hele tijd autist te roepen. Het is niet leuk en ook niet grappig.
Hoe beodle jequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:36 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Bij mij staat 'ie voorlopig even in de ijskast.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:38 schreef Nectar het volgende:
Sorry, ik weet niet waar ik autist heb geroepen O.o!
Nectar noemde iemand een autist.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:41 schreef Monopoly het volgende:
Nou, verdomme!
Wat is er gebeurd, en waarom word er gehaat ?
Eigenlijk niet, maar waarschijnelijk zagen ze het voor autisten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:42 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Nectar noemde iemand een autist.
Dit bedoel ik dus. En dat dan constant. Autist dit, autist dat, autist zus, autist zo. Het begint me langzamerhand op mijn zenuwen te werken, En dan doen alsof je neus bloedt naderhand. Flikker toch op.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:43 schreef Nectar het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, maar waarschijnelijk zagen ze het voor autisten.
Eigen wereld enz.
Jij hebt zeker nog nooit een post van Ritmo gelezenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:44 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus. En dat dan constant. Autist dit, autist dat, autist zus, autist zo. Het begint me langzamerhand op mijn zenuwen te werken, En dan doen alsof je neus bloedt naderhand. Flikker toch op.
ja, mits grolschquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:45 schreef Monopoly het volgende:
Nectar houdt er mee op beloofde hij me!
Klaar dus.
Bier ?
Wtf? Zo ver?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ongelooflijk zwaar en saai. Er is zoveel herhaling van de leerstof, ik werd echt helemaal slaperig tijdens sommige lessen, en dan ook nog eens 14km naar school fietsen of een uur met de bus. Ik ben blij dat het weekend is, lekker uitslapen!
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:44 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus. En dat dan constant. Autist dit, autist dat, autist zus, autist zo. Het begint me langzamerhand op mijn zenuwen te werken, En dan doen alsof je neus bloedt naderhand. Flikker toch op.
Bier.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:45 schreef Monopoly het volgende:
Klaar dus.
Bier ?
Jammer, ik had nog hoop dat je tot klasse user zou uitstijgen hier, maar dit verpest het toch wel helemaal, jammer!quote:
Ik mag geen bier drinken.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:45 schreef Monopoly het volgende:
Klaar dus.
Bier ?
Wat had je dan gedaan met me>?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:46 schreef Oerbeer het volgende:
Done. Ook weer geregeld, kan 'ie weer van rood af.
Tevens goed idee, ik ga eens een paar beugeltjes scoren!
En Fristi, mag dat wel, of ga je daarvan aan de dunne ?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:46 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik mag geen bier drinken.
Doe mij maar ranja, zonder prik, want mijn ouders zeggen dat ik druk wordt van prik.
Welk bier drink jij danquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jammer, ik had nog hoop dat je tot klasse user zou uitstijgen hier, maar dit verpest het toch wel helemaal, jammer!
Ritmo is gewoon een rare gozer die nep-autisten haat, mij daarentegen vindt hij echt helemaal geweldig.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:45 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Jij hebt zeker nog nooit een post van Ritmo gelezen?
En dit irriteert me. De hele tijd lopen te roepen en stoer te doen, maar als puntje bij paaltje komt er niet op in gaan, met andere woorden, je gal spuwen maar geen commentaar terug kunnen incasseren.quote:
Nee, Fristi lust ik niet, doe maar Chocomel danquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:47 schreef Monopoly het volgende:
[..]
En Fristi, mag dat wel, of ga je daarvan aan de dunne ?
Wij haten nooit.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:41 schreef Monopoly het volgende:
Nou, verdomme!
Wat is er gebeurd, en waarom word er gehaat ?
Zeg, was jij altijd al mod?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jammer, ik had nog hoop dat je tot klasse user zou uitstijgen hier, maar dit verpest het toch wel helemaal, jammer!
Doe dat dan even via de DM, dit is sluitvoer anders.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
En dit irriteert me. De hele tijd lopen te roepen en stoer te doen, maar als puntje bij paaltje komt er niet op in gaan, met andere woorden, je gal spuwen maar geen commentaar terug kunnen incasseren.
Fristi is lekker manquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:47 schreef Monopoly het volgende:
[..]
En Fristi, mag dat wel, of ga je daarvan aan de dunne ?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Moederneukende Hertog Jan
[ afbeelding ]
Laat maar, het is al opgelost.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:48 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Doe dat dan even via de DM, dit is sluitvoer anders.
Ja, die mongolen van de gemeenteraad besloten dat mijn school moest verhuizen. Ze willen huizen bouwen op de vorige locatie, die trouwens al 10km ver weg was. Maar fietsen is in ieder geval goed voor me, moet er alleen weer aan wennen na de zomervakantie.quote:
Ja dat wordt moeilijkquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, die mongolen van de gemeenteraad besloten dat mijn school moest verhuizen. Ze willen huizen bouwen op de vorige locatie, die trouwens al 10km ver weg was. Maar fietsen is in ieder geval goed voor me, moet er alleen weer aan wennen na de zomervakantie.
Okay. Lekker bier drinken nu! Het is goedoemme vrijdag!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:48 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Laat maar, het is al opgelost.
Bestaat er iets als zoetbierquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:49 schreef Monopoly het volgende:
Hertog is mijn oersap, hierop roll ik.
Dat is niet bitter?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:50 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
JaMaar waarom zou je dat drinken ?
Omg weetje hoeveel slaap je mist?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, die mongolen van de gemeenteraad besloten dat mijn school moest verhuizen. Ze willen huizen bouwen op de vorige locatie, die trouwens al 10km ver weg was. Maar fietsen is in ieder geval goed voor me, moet er alleen weer aan wennen na de zomervakantie.
En het is de Nacht van Sassem, misschien ga ik zelfs wel even.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:49 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Okay. Lekker bier drinken nu! Het is goedoemme vrijdag!
Ik sta om 7 uur op, ga om 10 voor 8 fietsen en moet om kwart voor 9 op school zijn. Dan heb ik les tot kwart over 3, behalve op woensdag, dan heb ik les tot half 1.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:51 schreef coban het volgende:
[..]
Omg weetje hoeveel slaap je mist?hoelaat sta je dan op bij het 1e uur?
Daarom moet je ook wat vaker drinkenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:53 schreef coban het volgende:
[..]ik faal in het kennis hebben van alcohol.
Ice Tea, ik drink een pak per dag!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:52 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ja doe mij maar frisdrank ofzo, wat is jouw favoriete frisdrank?
Goed voor je.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ice Tea, ik drink een pak per dag!
[ afbeelding ]
Vet rare tijdenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik sta om 7 uur op, ga om 10 voor 8 fietsen en moet om kwart voor 9 op school zijn. Dan heb ik les tot kwart over 3, behalve op woensdag, dan heb ik les tot half 1.
Je hebt zeker de posts van die hunter gozer gelezen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:54 schreef Monopoly het volgende:
Vannacht kreeg ik te horen dat water behoort tot de as van het kwaad. Gereguleerd door de grote bedrijven enzo.
Nooit gedronkenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:53 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Daarom moet je ook wat vaker drinken
6 topics lang.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je hebt zeker de posts van die hunter gozer gelezen.
Ik drink sowieso geen alcoholische dranken, ik heb er veel geprobeerd maar vind het gewoon niet lekker.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:52 schreef Monopoly het volgende:
Bier moet je ook leren drinken. Neem er de tijd voor en laat bier toe in je hart. Dan zal je ook liefde terug ontvangen.
Dat kan, niemand die je ook verplicht natuurlijkquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik drink sowieso geen alcoholische dranken, ik heb er veel geprobeerd maar vind het gewoon niet lekker.
Weet ik, maar het is gewoon kut, want nu ben ik iedere dag pas om 4 uur thuis en is de middag eigenlijk al over.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:54 schreef coban het volgende:
[..]
Vet rare tijdenik stond 10 voor 8 op, treuzelde 10 jaar en racede om kwart over 8 naar school om er om half 9 te zijn. Gelukkig sla ik altijd het boekenpak-jasophang gedeelte over
Dit dus!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:55 schreef coban het volgende:
[..]
Idd, zonder prik en het liefst citroen.
Godver ben jij weer blauw..quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat kan, niemand die je ook verplicht natuurlijk
Weet ik, maar ik ben gewoon zo geweldig dat ik vind dat iedereen ieder feit over mij moet weten!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat kan, niemand die je ook verplicht natuurlijk
Dank je man, ik vind jou welaardig.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:00 schreef Monopoly het volgende:
Dit topic kon zich nog wel eens ontwikkelen tot een klassieker.
tsjoban.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:00 schreef TWP het volgende:
Coban, ik zit met een dringende vraag.
Spreek je jouw username uit als 'koban' of, zoals je ondertitel zegt, 'tsjoban'? Dit houd mij dag en nacht bezig.
Tsjobanquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:00 schreef TWP het volgende:
Spreek je jouw username uit als 'koban' of, zoals je ondertitel zegt, 'tsjoban'? Dit houd mij dag en nacht bezig.
Het is 'tsjoban', wat herder betekent in het Turks.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:00 schreef TWP het volgende:
Hahahah als tsjobanquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:00 schreef TWP het volgende:
quote:
quote:
Duidelijk.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is 'tsjoban', wat herder betekent in het Turks.
Nee.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:01 schreef coban het volgende:
[..]
Hahahah als tsjobankon je er niet van slapen arme jongen?
Alcohol is ook schadelijk voor je zonder dronken geweest te zijnquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:00 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Je kunt toch ook alcohol drinken zonder er dronken van te worden?
Ja ik ook. Dit verward mij dan ook een beetje.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:02 schreef Nectar het volgende:
ik sprek het uitaltijd als koban FAAL XD
/care, je moet toch ergens aan doodgaan ?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:02 schreef coban het volgende:
[..]
Alcohol is ook schadelijk voor je zonder dronken geweest te zijn
jatog fette faal iksdee so grappig tranen rolle over me wangen xd ;$quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:02 schreef Nectar het volgende:
ik sprek het uitaltijd als koban FAAL XD
Gelukkig, ik zou niet willen dat je extreme slaaptekorten krijgt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:02 schreef TWP het volgende:
[..]
Nee.Komende dagen maar wat slaap inhalen dan.
Not sure if trolling or just very stupid.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:02 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
/care, je moet toch ergens aan doodgaan ?
lueken xdquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:03 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik spreek Trollscience altijd uit als Drolscience![]()
![]()
Ik spreek plastic zak altijd uit als plestik kakquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:03 schreef Plastic_zak het volgende:
![]()
Jij praat tegen je pc als je aan het FOK!ken bent?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:03 schreef Plastic_zak het volgende:
![]()
Het laatste denk ikquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:03 schreef coban het volgende:
[..]
Not sure if trolling or just very stupid.
Ik moest lachnquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:04 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik spreek plastic zak altijd uit als plestik kak
Nee, maar soms denk ik aan FOK!.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:04 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Jij praat tegen je pc als je aan het FOK!ken bent?
En dan spreek je usernamen uit of zo?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:04 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Nee, maar soms denk ik aan FOK!.
In je gedachten heb je ook een bepaalde uitspraak hoor.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:05 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
En dan spreek je usernamen uit of zo?
In mijn hoofd.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:05 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
En dan spreek je usernamen uit of zo?
Daar heb ik nu wel behoefte aan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:05 schreef Plastic_zak het volgende:
Om jullie even goed dronken te maken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
4 van die blikjes en je ligt de hele dag plat
Er zijn er geloof ik zelfs twee die dezelfde UI als SwJ hebben.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:05 schreef TWP het volgende:
Ik vind die nieuwe UI wel goed, want er is een andere droplul met dezelfde UI. Steeds denk ik dat SwJ kuttopics maakt en dan is het die ander.
Ik niet. Ook in gedachten praat ik niet tegen mezelf over FOK!.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:05 schreef Trollscience het volgende:
[..]
In je gedachten heb je ook een bepaalde uitspraak hoor.
Waar denk jij dan aan ?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:06 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik niet. Ook in gedachten praat ik niet tegen mezelf over FOK!.
gr gr edwin possequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:08 schreef coban het volgende:
Hoe stop je een kind onderde douche dat tegenspartelt?
1. Pak het kind op.
2. Zet het in de badkamer.
3. Sproei hem onder de water terwijl kleding aan.
4. Doel bereikt.
Ik ben een Bazenzus
Ik zag je editquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:08 schreef coban het volgende:
1. Pak het kind op.
3. Sproei hem onder water terwijl kleding aan.
4. Doel bereikt.
Ik ben een Bazenzus
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:08 schreef coban het volgende:
1. Pak het kind op.
3. Sproei hem onder water terwijl kleding aan.
4. Doel bereikt.
Ik ben een Bazenzus
Ze komt niet.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:10 schreef Nectar het volgende:
myraela is nog maar 19 he, o.o!
die ga ik proberen te fixen jongen
Mooiquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:12 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Maar ik kon hem niet optijd lezen
Trek er maar flink aan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:13 schreef coban het volgende:
Kan iemand plakband fixen voor me? Ik kan niet vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |