Ik zeg niet dat ik het vervelend vind, ik vind het gewoon een vervelende mentaliteit. Er is geen constructieve kritiek of niks. Zeg dan niks en loop door.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:56 schreef Zemelknoper het volgende:
Waarom vind je het zo vervelend als je wordt gecorrigeerd? Je maakt in dit stuk extra veel fouten...kwaak kwaak.
Waarom dan klagen, modjes zeggen vaak ''lief dagboek'' en gooien het topic dicht. Maar als je niet op discussies wacht en dus alleen wilt klagen geld dit voor ieder KLB topic. Tenzij je alleen bent toegestaan mee te klagen, en dus geen tegen gas mag geven.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:56 schreef LompeHork het volgende:
Gast, wat verwacht je nou? Je post in KLB, als je een discussie wilt dan kan dat gerust ergens anders. Denk je nu echt dat de gemiddelde KLB'er zit te wachten op een eindeloze discussie?
Tevens is zelfs je "TLDR" TL;DR
Om de cliches even waar te maken.
Groetjes,
LompeHork.
Dat "lief dagboek", ligt aan de formulering van je klacht, net als deze trouwens. In principe kun je, als je een goede discussie wilt hebben over hoe rot je je voelt over een bepaalde situatie toch best ergens anders posten op FOK!? Waarom moet dat in KLB?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:57 schreef Argo het volgende:
[..]
Waarom dan klagen, modjes zeggen vaak ''lief dagboek'' en gooien het topic dicht. Maar als je niet op discussies wacht en dus alleen wilt klagen geld dit voor ieder KLB topic. Tenzij je alleen bent toegestaan mee te klagen, en dus geen tegen gas mag geven.
Mijn punt is dan ook, zoals je zelf ingeeft dat het soms wel kan in een topic. Maar een FOK!er lijkt wel een bounty hunter, die op spelfouten af gaat. En andere dingen, start dan met zijn alleen een FOK! schrijf cursus, maak het grammatica nieuws weet ik wat. Maar kritiek zonder inhoud heeft niemand wat aan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat "lief dagboek", ligt aan de formulering van je klacht, net als deze trouwens. In principe kun je, als je een goede discussie wilt hebben over hoe rot je je voelt over een bepaalde situatie toch best ergens anders posten op FOK!? Waarom moet dat in KLB?
Er zijn trouwens ook KLB-topics waarin normaal wordt gereageerd en inhoudelijk op de klacht wordt ingegaan, genoeg zelfs. Misschien is het een idee om eerst naar je eigen postgeschiedenis te kijken en dan pas te oordelen over andere mensen. Zomaar een tip.
Je staat vrij dit te doen, ik zou je zelfs dankbaar zijn, want als dat kwaaltje is opgelost, kunnen we misschien serieus verder.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:02 schreef Zemelknoper het volgende:
ps ik heb zo'n zin om de fouten te verbeteren
>serieusquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:02 schreef Argo het volgende:
Je staat vrij dit te doen, ik zou je zelfs dankbaar zijn, want als dat kwaaltje is opgelost, kunnen we misschien serieus verder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar zeg ik dan dat ik gymnasium doe?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:04 schreef Raap het volgende:
Hier valt geen touw aan vast te knopen met die rare spelling, meneertje gymnasium.
Waarom is beide onmogelijk?quote:
Wie zegt dat dat de bedoeling is?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:04 schreef Capi het volgende:
gebruik van quasi-archaïsch taalgebruik laat je niet slimmer lijken, vriend
Onzin, het verschilt ook per gebruiker, zo worden zat users niet verbeterd. Het ligt echt bij jezelf, misschien moet je je gevoel voor humor wat aanscherpen. Zoals je ziet kan ik ook normaal en inhoudelijk reageren, als iemand het maar normaal vraagt.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:02 schreef Argo het volgende:
[..]
Mijn punt is dan ook, zoals je zelf ingeeft dat het soms wel kan in een topic. Maar een FOK!er lijkt wel een bounty hunter, die op spelfouten af gaat. En andere dingen, start dan met zijn alleen een FOK! schrijf cursus, maak het grammatica nieuws weet ik wat. Maar kritiek zonder inhoud heeft niemand wat aan.
je spelling is van een bedroevend niveau, en toch probeer je mooie woorden te gebruiken terwijl je spelling gewoon kut isquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:05 schreef Argo het volgende:
[..]
Waar zeg ik dan dat ik gymnasium doe?
[..]
Waarom is beide onmogelijk?
[..]
Wie zegt dat dat de bedoeling is?
"FOK! schrijf cursus" in plaats van "FOK!-schrijfcursus".quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:02 schreef Argo het volgende:
[..]
Mijn punt is dan ook, zoals je zelf ingeeft dat het soms wel kan in een topic. Maar een FOK!er lijkt wel een bounty hunter, die op spelfouten af gaat. En andere dingen, start dan met zijn alleen een FOK! schrijf cursus, maak het grammatica nieuws weet ik wat. Maar kritiek zonder inhoud heeft niemand wat aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Willyfoofoo has posted.
This thread is now important.![]()
Ik pleit voor een zaak, de inhoud van die zaak kan van alles zijn. Maar ik sta vrij om te pleiten voor iets als ik dat wil. Dat die zaak verloren is, hebben jullie allen zelf in de hand. Dus als je zegt het is onmogelijk praat je dan voor jezelf of de anderen?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:06 schreef Zemelknoper het volgende:
Ik heb wel inhoudelijk gereageerd. Je pleit voor een mooie, lieve wereld. Die bestaat niet en vast ook niet hier. Ben newbie, he.Spelling is slechts een gereedschap, iemand met een slechte hamer kan alsnog misschien goed timmeren.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:07 schreef Capi het volgende:
[..]
je spelling is van een bedroevend niveau, en toch probeer je mooie woorden te gebruiken terwijl je spelling gewoon kut is
[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 26-08-2011 17:09:02 ]![]()
Een mens kan louter voor zichzelf praten.Beter juist gezeken, dan mis gepist.
Ik pleit in volle overtuiging voor het volgende: alle eendjes het land uit.![]()
Je geeft een vijfjarige ook geen kettingzaag om bomen te kappen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:08 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik pleit voor een zaak, de inhoud van die zaak kan van alles zijn. Maar ik sta vrij om te pleiten voor iets als ik dat wil. Dat die zaak verloren is, hebben jullie allen zelf in de hand. Dus als je zegt het is onmogelijk praat je dan voor jezelf of de anderen?
[..]
Spelling is slechts een gereedschap, iemand met een slechte hamer kan alsnog misschien goed timmeren.Willyfoofoo has posted.
This thread is now important.![]()
dan zal hij wel heel goed met hamers overweg moeten kunnen, wil hij met een slechte hamer nog goed kunnen timmerenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 17:08 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik pleit voor een zaak, de inhoud van die zaak kan van alles zijn. Maar ik sta vrij om te pleiten voor iets als ik dat wil. Dat die zaak verloren is, hebben jullie allen zelf in de hand. Dus als je zegt het is onmogelijk praat je dan voor jezelf of de anderen?
[..]
Spelling is slechts een gereedschap, iemand met een slechte hamer kan alsnog misschien goed timmeren.![]()
Deze topic bewijst 't tegendeel van wat ts zegt, want jullie hebben nu eigenlijk een soort van serieuze discussie![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: