Misschien een idee om het werk in de post boven je te beoordelen met plus- en minpunten? Netzoals hier gebeurt: Topicreeks: Beoordeel de foto van je voorganger
 Misschien een idee om het werk in de post boven je te beoordelen met plus- en minpunten? Netzoals hier gebeurt: Topicreeks: Beoordeel de foto van je voorganger

Ik zou het niet doen. De tekeningen die ik in het begin op mijn dA gooide waren ook niet bepaald van hoge kwaliteit. Maar daarmee toon je juist groei aan. Pleur dan al die ouwe meuk in een map ofzo.quote:Op maandag 12 maart 2012 08:38 schreef RenRen- het volgende:
Ik twijfel of ik een nieuwe DA zal gaan aanmaken. Frisse start, weet je? Ik heb al 7,5 jaar dit account en er staat veel troep op, en ik ben wel beter geworden, maar ik heb zin in iets nieuws.
Strak plan? Dom?
Even wat werk uploaden voor hier

Mja, mijn groei toont vooral aan dat ik eerst crap maakte van het puurste soort, en toen werd ik depressief en toen was er al helemaal geen houden meer aanquote:Op maandag 12 maart 2012 12:35 schreef Samael het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen. De tekeningen die ik in het begin op mijn dA gooide waren ook niet bepaald van hoge kwaliteit. Maar daarmee toon je juist groei aan. Pleur dan al die ouwe meuk in een map ofzo.
 Daarom twijfel ik zo. Groei heb ik in een jaar ook wel.
 Daarom twijfel ik zo. Groei heb ik in een jaar ook wel. 

Als ik jou was zou ik gewoon even de bezem door je deviations halen. Dan kun je je watchers en je pageviews houden.quote:Op maandag 12 maart 2012 12:46 schreef RenRen- het volgende:
Het grote twijfelpunt voor mij is dat ik toch contacten heb. Ookal is veel doodgebloed.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op woensdag 14 maart 2012 08:24 schreef RenRen- het volgende:
Het is ook echt hard nodig.Valt wel mee, iedereen begint ergens toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Call me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist

Ja, maar het is gewoon niet representatief als ik professioneler aan wil gaan doenquote:Op woensdag 14 maart 2012 12:36 schreef Samael het volgende:
[..]
Valt wel mee, iedereen begint ergens toch?

Maak dan een nieuwe aan en bewaar je oude account.quote:Op woensdag 14 maart 2012 12:37 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, maar het is gewoon niet representatief als ik professioneler aan wil gaan doen

Heb ik al, uiteraard, maar ik ga niet van da af. Vind het best prettig werken en het is een prima platform om je werk te delen en ook om om feedback te vragenquote:Op woensdag 14 maart 2012 19:46 schreef Mirel het volgende:
Maak je eigen portfoliosite en ga van DA af

Oude behouden is wel een goed idee... Ga er dit weekend misschien werk van makenquote:Op woensdag 14 maart 2012 19:41 schreef Samael het volgende:
[..]
Maak dan een nieuwe aan en bewaar je oude account.
Er zijn genoeg dA users die er meerdere accounts op na houden voor bijvoorbeeld foto's en kunst.

Niet echt eigenlijk. Nou ja er zullen vast een hoop tutorials te vinden zijn online maar ik gebruik ze zelf niet.quote:Op zondag 18 maart 2012 00:28 schreef Neraice het volgende:
In 3 uur? Sick man. Heb je misschien een aan te raden tut om iets soortgelijks te maken?

Brush gebruik? Als je de lichteffecten bedoeld, dan geef ik je hierin gelijk.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:59 schreef emmyemmy het volgende:
Ik vind je vind je vaak iets te ver gaan met brush gebruik

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |