Tof!quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:11 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Voor mijn gevoel is ie zo af
Je maakt i.i.g tien keer mooiere lijnen dan ik kan op mijn bamboo.quote:Op dinsdag 10 januari 2012 02:06 schreef Nemephis het volgende:
Leuk topic! Ik had eerst zo'n klein Wacom-tekentablet, maar dat werkte niet lekker, te klein. Heb vandeweek een A-4 formaat gekregen van iemand, en baaahhh dat is toch nog lastiger dan het lijkt, het is niet alsof je op papier bezig bent. Zal wel kwestie van wennen zijn.
Deze heb ik gemaakt om het nieuwe tekentablet te proberen:
[ afbeelding ]
Je wilt ook niet weten hoe lang ik daarover heb gedaanquote:Op dinsdag 10 januari 2012 20:48 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Je maakt i.i.g tien keer mooiere lijnen dan ik kan op mijn bamboo.
Ik neem aan dat je het over Photoshop hebt? Als het telkens gebeurt na een herstart dan moet je gewoon die instelling locken.quote:Op woensdag 11 januari 2012 12:20 schreef -Datdus- het volgende:
Weet iemand waarom mijn brushes steeds de spacing terugzetten naar 25%? Mijn pc kan het makkelijk aan om 1% te gebruiken het is echt vervelend.
thanks.quote:Op woensdag 11 januari 2012 15:14 schreef IceBeach het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je het over Photoshop hebt? Als het telkens gebeurt na een herstart dan moet je gewoon die instelling locken.
[ afbeelding ]
Wauwquote:Op maandag 16 januari 2012 09:44 schreef heinsterb het volgende:
Concept ontwerp voor een kinderboek verhaal.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beide zijn 100cm x 75cm... Dus ze zouden eigenlijk ook op een behang kunnen, aangezien de resolutie niet perse op 300 hoeft te zijn zoals nu is.
Het is getekend dus ik gok op photoshop, illustrator of iets dergelijks. Erg mooi inderdaad.quote:Op maandag 16 januari 2012 15:07 schreef RockNijntje het volgende:
Wauw! Welk programma gebruik je daar in godsnaam voor?
Zeker wetenquote:Op maandag 16 januari 2012 16:17 schreef heinsterb het volgende:
Geschetst in photoshop (potlood 20% dekking), geinkt in illustrator (drukvariatie pendruk en dikte 15) en vervolgends weer in Photoshop ingekleurd.
Ik heb begrepen dat je in painter bepaalde dingen nog beter zou meoten kunnen, maar heb te weinig tijd dat programma hier bovenop nog te leren, maar denk dat het eindresultaat zo ook goed is.
Heeft een beetje het dragon ball z gevoel.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:10 schreef Samael het volgende:
[ afbeelding ]
Snel gemaakt in 3 uur. Moest weer ff inkomen
Ja hèquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:28 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Heeft een beetje het dragon ball z gevoel.
Effe op google zoeken naar 3d glasses effect.quote:Op maandag 23 januari 2012 01:16 schreef Silvanovisch het volgende:
Ik weet dat dit een beetje een 'show'-topic is (en zie ook mooie creaties).
Maar zit eigenlijk met een vraag, en kon niet echt een andere topic vinden.
Iemand enig idee hoe je dit effect maakt?
Ik ben geen photoshop-noobie, maar krijg dit maar niet voor elkaar..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je zou zeggen dat je met de opacity moet spelen, maar ik krijg het niet zo wazig als hier boven.
D'r is ook een topic van iemand die allemaal van dat soort 3-d foto's post .. maar ja, ik heb niet zo'n kek 3D-brilletje.quote:Op maandag 23 januari 2012 15:01 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Effe op google zoeken naar 3d glasses effect.
Heb gewoon een keer een tutorial gevolgd. Krijg je zoiets.
[ afbeelding ]
Ja wist dat het geen magenta wasquote:Op maandag 23 januari 2012 10:22 schreef RenRen- het volgende:
Maisnon, je hebt rood gebruikt ipv magenta, misschien lijkt het dan meer?Volgens mij zijn de gebruikte kleuren namelijk CMY en als je ze over elkaar doet zou je denk ik K moeten krijgen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |