Hahaha, dat vinden mannen altijd ènig jaquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:49 schreef BBQ-kip het volgende:
ik heb mijn vriend wel wijs gemaakt dat ik een enorme sluier heb en een jurk van hoofdzakelijk tule
en hoogglans satijn en opgenaaide lovertjes en kraaltjesquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:53 schreef BBQ-kip het volgende:
Vooral met van die lieve roze strikjes
Wat is daar mis meequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en hoogglans satijn en opgenaaide lovertjes en kraaltjes![]()
Oftewel nineties trouwjurken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Ik heb midden glans satijn met opgenaaide lovertjes en kraaltjes, LOL!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en hoogglans satijn en opgenaaide lovertjes en kraaltjes![]()
Oftewel nineties trouwjurken
die is heul niet zo:quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb midden glans satijn met opgenaaide lovertjes en kraaltjes, LOL!![]()
En je hebt die van mij nog wel gezien ook, bwhahahaha!
Ik heb hem toch maar opgeruild voor zulks een jurk, zoveel chiquer en mooier!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die is heul niet zo:
[ afbeelding ]
Tomaten, blurghhhhquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:02 schreef Diconnected het volgende:
Ik kan geen tomaat meer zien *burp*
Ik zie alleen maar 2 tetten!quote:
Whaoooquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je tetten lijken daar wel groter in
Schelpen in een bruidsjurk !!!!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 14:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar 2 tetten!
Soort van Ariël schelpjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |