Observer was in het Ziekenhuisquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:43 schreef jcdragon het volgende:
Heel goede aflevering. Ik dacht dat ik Peter zag in een paar van de foto's die getoond werden. Plus in een scene meen ik een observer te zien.
Wat snap je nietquote:
Dat is de ratingshare, kijkcijfer is 3,2 ofzo iets.quote:Op zondag 2 oktober 2011 01:57 schreef johnnylove het volgende:
Kijkcijfers vallen erg tegen met een 1.2...
still, blijkbaar een all-time low. Is weer niet bestquote:Op zondag 2 oktober 2011 08:53 schreef mctwigt het volgende:
[..]
Dat is de ratingshare, kijkcijfer is 3,2 ofzo iets.
Walter die Lincoln Kennedy noemtik voorspel dat Walter dit vaker gaat doen
Tsjah Amerikanen... Scifi is te moeilijk voor zequote:Op zondag 2 oktober 2011 11:24 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
still, blijkbaar een all-time low. Is weer niet best
Klopt die was dood gegaan, maar ik denk dat door dat Peter 'weg' is gegaan dat die dood ongedaan is gemaakt?quote:Op zondag 2 oktober 2011 11:24 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Was agent broyles niet dood aan de andere kant? Of heb ik even wat gemist.
Ja, want in NL is Fringe echt een mega hit serie.quote:Op zondag 2 oktober 2011 12:43 schreef mctwigt het volgende:
[..]
Tsjah Amerikanen... Scifi is te moeilijk voor ze
Hier word het uitgezonden door een zender met een vrouwenimago... En ui weet nooit wanneer het nu wel of niet op tv is.quote:Op zondag 2 oktober 2011 15:42 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Ja, want in NL is Fringe echt een mega hit serie.
Ga je nou je idiote uitspraak ook nog lopen verdedigen terwijl het nota bene Amerikanen zijn die de serie maken?quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:55 schreef mctwigt het volgende:
[..]
Hier word het uitgezonden door een zender met een vrouwenimago... En ui weet nooit wanneer het nu wel of niet op tv is
Ja dus? Ik heb het over de kijkers.quote:Op zondag 2 oktober 2011 17:57 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Ga je nou je idiote uitspraak ook nog lopen verdedigen terwijl het nota bene Amerikanen zijn die de serie maken?
Hij doet me heel erg aan Clillian Murphy denken (Scarecrow in Batman Begins).quote:Op maandag 26 september 2011 02:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Ugh. Agent Lee was al stom, en nu met emobril wordt het er niet beter op.
Hmmm... Dat is inderdaad een verklaring.quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:28 schreef jcdragon het volgende:
Alt Broyles ging toch dood omdat hij Olivia naar onze wereld bracht. Maar Olivia zou nooit naar de andere wereld gegaan zijn, als ze Peter niet wilde terug halen. Dus nu Peter er niet meer is, leeft Alt Broyles nog.
Ja maar in de ep werd er wel gezegd dat Olivia 2 weken in het alternatieve universum heeft doorgebracht. En walternate zou nooit het risico hebben genomen (als het goed is) om minimaal twee personen te laten oversteken (ze hadden al grote moeite om dat met walternate te doen, zowel de techniek, organisatie en morele aspecten/gevaar voor hun wereld).quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:28 schreef jcdragon het volgende:
Alt Broyles ging toch dood omdat hij Olivia naar onze wereld bracht. Maar Olivia zou nooit naar de andere wereld gegaan zijn, als ze Peter niet wilde terug halen. Dus nu Peter er niet meer is, leeft Alt Broyles nog.
quote:Op maandag 3 oktober 2011 15:28 schreef jcdragon het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |