SPOILER: Drumpie's WorldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: EinschteinOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Datdus's survival serverOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• www.minecraft.net Officiële website. Hier kan je de classic mode van de game spelen in je browser of het spel aanschaffen.
• www.pcgamer.com Hier kan je de demo downloaden van minecraft!
• www.minepedia.net Dé Minecraft wiki. Handig om te kijken hoe je voorwerpen moet craften en voor de FAQ.
• www.minecraftforums.net Forum waar heel veel te lezen/zien is. Van screenshots tot filmpjes en tutorials.
• www.crafthub.net Blog over Minecraft.
• www.twitter.com/notch Twitter van de ontwikkelaar van Minecraft.
• www.notch.tumblr.com Blog van de ontwikkelaar van Minecraft.
Fok - In-game
Tuut-chips - Powerkiwi
SuperKaasNacho - Epicosaurus
JaimyLee - JaimyLee
Toothless- Dostya
maurisioo - maurisioo
vogelkooi- remlof
Hatsekiedee - Groentetaart
MissionPhailed - Weerfenomeen84
SuperHarregarre - Harregarre
Sosuacafe - sosua
Mender - MenderV
TJV - TomVNL
Jesse_van_Laar-Jesse_van_Laar
Yuri_Boyka - Drumpie
Dnbrainwash - Dnbrainwash
psvunited - psvunited
Berend. - Pixiio
Verbodsbord - aron7120
Timwonnacott - Looniar
Ten_minste_houdbaar_tot - robjes
rockxas - rockxas1
Dagoduck - Larshei
jebentzelfeenfiets. - Wubdor
Sitethief - Sitethief
pletvandepettenflet - l2emy
Burnaboy - Torchedini
Drebbelman - Drebbelman
DeHovenier - WalkingSlow
-Datdus- - Datdus
Vbownswow - gogosweden
drumstickNL - Piekartz
einschtein - einschtein
Mordecai - xMordecai
replay11nl - replay11nl
Parvus : aSe38
Ceees2 - Ceees2
KaasManiak : KaasManiak
AwesomeSauce : Fried__Chicken
DutchSpike : DutchSpike
MineraalWater - Plexcon![]()
TTfaal.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Zo makkelijk kun je je onkunde niet verbloemen hoor.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:40 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Had jij de laatste post maar moeten maken.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
ah het was volopquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:40 schreef TJV het volgende:
[..]
Zo makkelijk kun je je onkunde niet verbloemen hoor.![]()
Drumpert kan wel wat opzetten toch?http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
ja iddquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:42 schreef SosuaCafe het volgende:
Drumpert kan wel wat opzetten toch?![]()
Foutje kan gebeuren.quote:
Ben benieuwd wat er op PAX gaat gebeuren, Verwacht wel een mooie booth van hun.![]()
Ach, ik ben pas blij als ik zélf de update kan spelen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:50 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Foutje kan gebeuren.
Ben benieuwd wat er op PAX gaat gebeuren, Verwacht wel een mooie booth van hun.![]()
![]()
Eventje vanavond.. Tis immers weekend.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Of draait die base vs base nog?http://www.syfy.com/tinman/oz/
Dat lijkt me stug, Ik verwacht toch wel wat goeds van minecraft, Lekker clean, Mooie kleuren etc. Je moet er natuurlijk wel heen willen hequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:51 schreef tuut-chips het volgende:
Beter hebben ze niet een booth van dirt en cobble idd...![]()
![]()
Mijn map is nu al 24 keer gedownload.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:49 schreef drumstickNL het volgende:
Ach, in Rijssen praten ze nou eenmaal zo.
[ Bericht 0% gewijzigd door maurisioo op 26-08-2011 14:23:38 ]![]()
FreezeInc?quote:
Zekers draait het nog.Ik heb alle servers nog, Drumpie's World, PVP 2 Teams, Sunken Island.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 12:52 schreef SosuaCafe het volgende:
Eventje vanavond.. Tis immers weekend.
Of jullie hebben misschien vette maps, voor een eventje. Shoot.If not now, then when.![]()
http://www.minecraftforum(...)5%E2%98%85%E2%98%85/quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
FreezeInc?
Zekers draait het nog.
[..]
Ik heb alle servers nog, Drumpie's World, PVP 2 Teams, Sunken Island.
Of jullie hebben misschien vette maps, voor een eventje. Shoot.
edit: lukt het al drumpie?
[ Bericht 10% gewijzigd door maurisioo op 26-08-2011 13:54:30 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |