Ik zeg: Recover my files of Filescar erdoorheen halen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:29 schreef Parvus het volgende:
Even een recap voor de niggaz die het gemist hebben:
Ik zit dus in de trein naar Nijmegen. Zit er een cougartje tegenover me. Bozz en pot4toe schreeuwen om pic dus ik denk ff een sneaky foto'tje te kunnen maken. GAAT M'N FUCKING FLITSER AF WTFFF.. dus dat wijf helemaal naar me kijken zo van WTF.. Ik beetje geschrokken gelijk die foto deleten want ik dacht.. als ze dan vraagt van "wtf zit je nou foto's van me te maken?" kon ik nog laten zien dat het een foutje was ofzo. Dus helaas geen bewijs en een awkward 30 minuten treinreisje voor je boy aSe. loooolz
Ja leg ff uit hoe? zat al te googlenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:31 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ik zeg: Recover my files of Filescar erdoorheen halen.
Lolquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:29 schreef Parvus het volgende:
Even een recap voor de niggaz die het gemist hebben:
Ik zit dus in de trein naar Nijmegen. Zit er een cougartje tegenover me. Bozz en pot4toe schreeuwen om pic dus ik denk ff een sneaky foto'tje te kunnen maken. GAAT M'N FUCKING FLITSER AF WTFFF.. dus dat wijf helemaal naar me kijken zo van WTF.. Ik beetje geschrokken gelijk die foto deleten want ik dacht.. als ze dan vraagt van "wtf zit je nou foto's van me te maken?" kon ik nog laten zien dat het een foutje was ofzo. Dus helaas geen bewijs en een awkward 30 minuten treinreisje voor je boy aSe. loooolz
iPhone he? Helaas niet mogelijk.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:35 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ja leg ff uit hoe? zat al te googlen
Nope las het alquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:53 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
iPhone he? Helaas niet mogelijk.
Nouja lekker wijf.. Ze was minstens 35 en kon er mee door, maar was wel beetje dronken lolzquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 02:02 schreef Rossdale het volgende:
Foto van een lekker wijf verwijderen
Maar die mogen wij dan weer niet zienquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 02:09 schreef KoningStoma het volgende:
Hebben jullie geen foto's gemaakt bij de meet? Behalve dan die foto van een dampende Michhas..
ff Jersey Shore aan het kijken. Yeahhh buddyquote:
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 02:53 schreef dreamzk het volgende:
Negers die niet bij de meet waren
Pieter is trouwens een mooie lul, net zoals opa Niels.
Mag dat wel van je vriendin?quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 02:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
gasten kom morgen naar weert en ik zorg voor bier + bbq for realzies
Dat van mijn tieten heb ik gemist maar verder was het echt een toffe avond!quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 02:53 schreef dreamzk het volgende:
Negers die niet bij de meet waren
Epische shit heb ik meegemaakt, michiel die lekker midden op het perron ging pissen, sander die beweert een cougar te hebben gehosseld en titty die haar tieten flashed in de trein zodat de condecteur haar niet controleert.
Pieter is trouwens een mooie lul, net zoals opa Niels.
Ik om half 7 al.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 08:02 schreef Kutstudent het volgende:
Waarom ben ik nu al echt weer wakker, wat is dit.
met de brommer gevallen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 08:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ongesteld geworden? Nee wat dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |