Sex hangt al in de lucht.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:52 schreef dreamzk het volgende:
Parvus en ik in dezelfde trein aan het whatsappen, wat een spanning allemaal. Ik trek het allemaal niet meer, voor het eerst menselijk contact IRL sinds lange tijd.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 18:23 schreef Frankii het volgende:
Aight, waterpijpje, FOK, Michhas, ALLES
[ afbeelding ]
nick waar was je?? we hadden je nodig in liberty cityquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]! Alleen snap dat pc op tv aansluiten nooit, of is het een laptop?!
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:51 schreef Bozz187 het volgende:
ohhh vet gezellig, net met stoma gemeet in vrijheidsstad. lekker rondjes gereden, beetje biertjes gepakt, wat mensen overhoop geschoten, helikopters crashen.
Beat that! FOK-meet Den Bosch
Ja sorry was ff tv kijken, morgen weer een dagquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:57 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nick waar was je?? we hadden je nodig in liberty city
Tss jij bent ook niet op de meetquote:
Hoe zijn de wijven?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:39 schreef RingBewoner het volgende:
Had gehoopt jullie even te spreken. Echter, jullie zijn blijkbaar druk. In België is alles goed. Ben een beetje doof, bier smaakt lekker, hotelkamer valt een beetje tegen maar de F1 is tof!!!
Niet? Ben je van de verkeerde kant?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:43 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Zitten leuke tussen. Maar daar heb ik geen aandacht voor.
oke maar ben wel eerst ffnaar vijandelijk gebied. In helmond motor shoppen!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja sorry was ff tv kijken, morgen weer een dag
[..]
Tss jij bent ook niet op de meet
Wat mort je weten dan?! En ja is goed Bozzquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:39 schreef RingBewoner het volgende:
Had gehoopt jullie even te spreken. Echter, jullie zijn blijkbaar druk. In België is alles goed. Ben een beetje doof, bier smaakt lekker, hotelkamer valt een beetje tegen maar de F1 is tof!!!
nice en iedereen die ook gta heeft moet ook komen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:07 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wat mort je weten dan?! En ja is goed Bozz
Mij niet eens noemen fucking faalhaas.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:01 schreef Bozz187 het volgende:
P.s. Geld ook voor alle andere die ik niet genoemt heb
Maar jij woont dichterbij, lullo.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:00 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nice en iedereen die ook gta heeft moet ook komen.
Wel jammer dat ik tot personna non grata ben benoemd! Terwijl mister, nick en stoma er ook niet zijn
Wees maar niet bang, Opa Ross was ook tegen mij aan het zeikenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:00 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
nice en iedereen die ook gta heeft moet ook komen.
Wel jammer dat ik tot personna non grata ben benoemd! Terwijl mister, nick en stoma er ook niet zijn
Ik weet niet waar Bozz woont, en ik moet dit eigenlijk helemaal niet zeggen, maar ik woon zo'n 18 km van DB afquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:29 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Maar jij woont dichterbij, lullo.
quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:04 schreef vandermar het volgende:
Lekker is dat als je sprinten van het veld af moet om de wc te halen zodat je onderbroek niet bruin wordt.
Eckte diehards trainen ondanks dat ze aan de race-kak zitten
Dat heb ik nou nooit gehad bij het voetbal, maar misschien is dat bij hockey toch anders, daar moet je haar ook goed zittenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:04 schreef vandermar het volgende:
Lekker is dat als je sprinten van het veld af moet om de wc te halen zodat je onderbroek niet bruin wordt.
Eckte diehards trainen ondanks dat ze aan de race-kak zitten
Eckte diehards verafschuwen fifa en pesquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 01:12 schreef Dr.Pringles het volgende:
Echte die-hards drukken gewoon op pauze en gaan verder als ze klaar zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |