Dan kom ik ook wel zo vroeg mogelijk dan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:43 schreef Frankii het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel een beetje eng. Micchas komt al eerder om bij mij een pre-biertje te doen, fucking eng.
Geef het maar vast op.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:51 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
pieter is de enigste die dat weet, want die heeft ons beide in rl gezien
ik ben geen van allequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 10:56 schreef Kutstudent het volgende:
Maar serieus man, kom gewoon. Een meet zonder alle vaste karikaturen (fossielen/allochtonen/drankorgels/kuttrollen/negers) uit dit topic is geen meet.
laat maar rossdale heeft het verpest, de kans die er was dat ik miss zou komen is nu echt weg.quote:
Kutzooi en ik moet de hele dag weer buiten met verf spelenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:44 schreef Bozz187 het volgende:
Oke de regen is nu ook in ede aangekomen very nice.
Mooizoquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:16 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
laat maar rossdale heeft het verpest, de kans die er was dat ik miss zou komen is nu echt weg.
hahah nice, succes er meequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 11:47 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Kutzooi en ik moet de hele dag weer buiten met verf spelen
yes !quote:
Oh nooooo, it's like the end of the world.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:07 schreef dreamzk het volgende:
Mijn torrent voor Jersey Shore is tyfus langzaam, ik word geeeeeek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |