Lekker bejaarden verschonen!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 06:47 schreef tliciouz het volgende:
Ga jij maar slapenik ben alweer aan het werk.
Nou ik kom de laatste tijd helaas alleen maar jongere mensen tegen.quote:
Like a boss.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 07:36 schreef Frankii het volgende:
Vandaag tot 3 werken en daarna powernappen tot de meet
Ik zal wel een trechter en een jerrycan koffie meenemen in de trein Pjotr. Komt goedquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 06:45 schreef PierreTT het volgende:
Fuck, ik ben morgen waarschijnlijk wel ziemlich naar den kenker bij die meet![]()
![]()
![]()
oh in ede schijnt de zonquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 08:44 schreef Kutstudent het volgende:
Dit weer._! Wordt een leuke meet zo. Het onweert hier alsof het fucking Sodom en Gomorra is. Bliksem net al ingeslagen hier vlakbij.
Ja check buienradar dan, dat word weer benauwd en onweerquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 08:44 schreef Kutstudent het volgende:
Dit weer._! Wordt een leuke meet zo. Het onweert hier alsof het fucking Sodom en Gomorra is. Bliksem net al ingeslagen hier vlakbij.
Valt wel mee toch? Als ik het zo zie dan valt de meeste regen in het westen dus dan zal het in den bosch wel te doen zijn.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 09:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja check buienradar dan, dat word weer benauwd en onweerhele middag en avond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |