Jup, Gefeliciteerd LompeHorkquote:
Eh, nee. Ik kijk een nogal - not-fappable - serie op dit moment.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 04:51 schreef Driepink het volgende:
Ik bedoelde meef van: kan jij niet gaan fappen?
He! Leef jij ook nog joh?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 04:51 schreef monkyyy het volgende:
Hoi iedereen. [ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Frasier?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 04:52 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Eh, nee. Ik kijk een nogal - not-fappable - serie op dit moment.
Hoi!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 04:51 schreef monkyyy het volgende:
Hoi iedereen. [ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Doei!quote:
Ik kijk het pas sinds kort, dus moet even flink doorkijken, zit nu bij eind seizoen 2.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 04:55 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik wist niet dat dat snachts ook kwam?
PM link aub, ik heb ook bij lange na niet alles gezien maar die serie is, zelfs als je het voor de 2e keer kijkt, gewoon legen..wait for it.. DARY!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 04:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik kijk het pas sinds kort, dus moet even flink doorkijken, zit nu bij eind seizoen 2.Kijk het op m'n PC.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 04:59 schreef Driepink het volgende:
[..]
PM link aub, ik heb ook bij lange na niet alles gezien maar die serie is, zelfs als je het voor de 2e keer kijkt, gewoon legen..wait for it.. DARY!
Kan je het misschien alsnog even pm'en?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 05:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Inderdaad, ik heb alle seizoenen via een vriend op m'n externe harde schijf
![]()
http://watchseries.eu/serie/how_i_met_your_mother
Daar kun je het wel online kijken trouwens.
Done.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 05:03 schreef Driepink het volgende:
[..]
Kan je het misschien alsnog even pm'en?ansers moet ik zondag weer zoeken naar udit topic enzo.. Zit nu op ipad
Werk'ze alvast!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 05:06 schreef Driepink het volgende:
Danke! Ik gaat ervantussen. Gegroet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |