GGMM wil het vast wel even veranderen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
oh, topictitel niet veranderd.
Samen met De Zeeuw.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:54 schreef Gramulanion het volgende:
Ik zie het al voor me hoe Stekelenburg vanuit een hotelkamer in Rome toekijkt hoe Ajax een geweldige wedstrijd speelt tegen Lyon.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:54 schreef Gramulanion het volgende:
Ik zie het al voor me hoe Stekelenburg vanuit een hotelkamer in Rome[s] toekijkt hoe[/s] droomt dat Ajax een geweldige wedstrijd speelt tegen Lyon.
Meh, vooruit.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
GGMM wil het vast wel even veranderen.![]()
Mwah, veel geluk en het kan. Lyon kan het uit verneuken bij Zagreb en Ajax zou Lyon het thuis lastig kunnen maken, maar dan moet echt elke kans erin gaan.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:55 schreef Tallie1982 het volgende:
Iedereen die denkt dat ajax ook maar enige kans maakt moet eens wakker worden
Ze worden sowieso 3e.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:55 schreef Tallie1982 het volgende:
haha leuke ploeg voor Nederlandersquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Partizan Belgrado 1 - 2 Shamrock Rovers
Shamrock wie?
Kans op wat?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:55 schreef Tallie1982 het volgende:
Yup, niks mis mee voor Ajax, CL geld binnen en verder in Europa.quote:
Kampioen uit Ierland.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie de fuck is Shamrock Rovers?
uit ierland toch ? Sevilla eruit !!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zie de Nederlandse EL clubs wel ver komen dit jaar, je ziet dat vandaag heel veel "mindere" clubs doorgaan naar de poulefase ten koste van op papier betere clubs.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:57 schreef macca728 het volgende:
[..]
haha leuke ploeg voor Nederlanders
Bespaard je wel weer een wedstrijd tegen Partizan, en kans om deze hoogvliegers te lotenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Partizan Belgrado 1 - 2 Shamrock Rovers
Shamrock wie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |