abonnement Unibet Coolblue
  One tough cookie vrijdag 26 augustus 2011 @ 00:37:01 #226
169210 liesje1979
pi_101197769
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 00:31 schreef lynda het volgende:

[..]

Ja was ook gewoon algemeen bedoeld hoor, niet specifiek op jou als speler ^O^
TV leer ik ook nooit meer dingen tijdens het Spelleiden.. hij luisterde te goed blijkt nu _O-
Ik had nattigheid moeten voelen bij de PM Calex: ja hoi, als we 2 maffia sturen, hoeveel hints krijgen we dan per persoon? Na even overleg besloten we dat twee best reeel was. :')

In het begin vond ik het nog leuk dat maffia zo actief was, op den duur wilde ik dorp wel toeschreeuwen! :')

Maar al met al, leuk!

En wat FB zou best fijn zijn trouwens, waren de hints echt te moeilijk?
Want dat vond ik nog best lastig in te schatten, de balans tussen niet te doen, en er te dik bovenop. :@
pi_101198092
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 00:37 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ik had nattigheid moeten voelen bij de PM Calex: ja hoi, als we 2 maffia sturen, hoeveel hints krijgen we dan per persoon? Na even overleg besloten we dat twee best reeel was. :')

In het begin vond ik het nog leuk dat maffia zo actief was, op den duur wilde ik dorp wel toeschreeuwen! :')

Maar al met al, leuk!

En wat FB zou best fijn zijn trouwens, waren de hints echt te moeilijk?
Want dat vond ik nog best lastig in te schatten, de balans tussen niet te doen, en er te dik bovenop. :@
Heb zelf niet de tijd gehad actief te zoeken, dus daar kan ik niet zoveel over zeggen. Als ik ze teruglees lijkt het wel redelijk, maar kan het niet echt beoordelen als onervaren speelster.
pi_101198287
Voor zover ik nu snel zie/lees:
Ik denk/vind dat vele wel goed zijn, TV speelde er ook lekker op in door topics van andere te pakken.
Monopoly werd uiteindelijk nog met bijv gamen ook nog genoemd vandaag (euh gister inmiddels).
Calex zijn ondertitel enz. Naatje heeft Crazy nog geroepen..

Met 2 hints wordt het sowieso ook al lastiger.. :P
"Vroegah" zocht bijna iedereen nog en vielen dat soort dingen ook meer op denk ik. Maar dat is niets tegen jullie als spelleiders
pi_101198547
Ik ga ook echt m'n best doen om actiever te zoeken. Want vind mezelf wel een flutdorpeling zo.
Ga nu in ieder geval slapen. Tot morgen!
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 01:11:26 #230
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_101198757
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 00:37 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ik had nattigheid moeten voelen bij de PM Calex: ja hoi, als we 2 maffia sturen, hoeveel hints krijgen we dan per persoon? Na even overleg besloten we dat twee best reeel was. :')

In het begin vond ik het nog leuk dat maffia zo actief was, op den duur wilde ik dorp wel toeschreeuwen! :')

Maar al met al, leuk!

En wat FB zou best fijn zijn trouwens, waren de hints echt te moeilijk?
Want dat vond ik nog best lastig in te schatten, de balans tussen niet te doen, en er te dik bovenop. :@
Ik deed per persoon altijd 3 hints, 1 grote hint, en 2 doordenkhints. Bijvoorbeeld: Onder de douche was [vul hier een slachtoffer in] Waterloo aan het neurien. Waterloo=songfestival, en de moordenaar heeft als favoforum ESF. Dan moet je ook echt nadenken over de hints, in plaats van alleen maar opzoeken.

Vind ik persoonlijk altijd leuker, kan me herinneren dat dat vroeger ook zo was., weet niet of dat nog gebeurd.

en dan dus per moordenaar 1 duidelijke die rechtsstreeks verwijst naar de dader zijn profiel, fobo ondertitel ed
Laffe huichelaar
pi_101198815
Men wil nu wel eens te letterlijk zoeken :Y
Hele spel is meer beetje zo geworden lijkt het
  One tough cookie vrijdag 26 augustus 2011 @ 01:28:30 #232
169210 liesje1979
pi_101199245
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 01:11 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik deed per persoon altijd 3 hints, 1 grote hint, en 2 doordenkhints. Bijvoorbeeld: Onder de douche was [vul hier een slachtoffer in] Waterloo aan het neurien. Waterloo=songfestival, en de moordenaar heeft als favoforum ESF. Dan moet je ook echt nadenken over de hints, in plaats van alleen maar opzoeken.

Vind ik persoonlijk altijd leuker, kan me herinneren dat dat vroeger ook zo was., weet niet of dat nog gebeurd.

en dan dus per moordenaar 1 duidelijke die rechtsstreeks verwijst naar de dader zijn profiel, fobo ondertitel ed
Ik wou dat ik die tijd mee had gemaakt, dat had ik geweldig gevonden! Maar vergis je niet, er zijn tegenwoordig vrij veel passieve spelers en dat is zo jammer. Ik vooral letterlijke hints gebruiks maar zelfs dat werd amper opgepikt, Ik zou dolgraag jouw ideaalbeeld spelen, maar vraag me af of dat nog werkt. :@
Bring it on!
  One tough cookie vrijdag 26 augustus 2011 @ 01:35:50 #233
169210 liesje1979
pi_101199450
En dan heb je ook nog te maken met het vriendjes gebeuren, mensen maken elkaar enthousiast waarbij je vervolgens op 5 precies dezelfde pohi stuit. Al die reeksen.. Heb je hint gevonden blijken ze plus 2 ook helemaal op iemand anders te slaan. :')
  One tough cookie vrijdag 26 augustus 2011 @ 01:39:18 #234
169210 liesje1979
pi_101199545
Slaap lekker! Ik ga vannacht hopelijk niet meer over het spel dromen.
Timmmmm ik was een beetje bang vooooor je soms, maar ik zie er naar uit om je als SL te hebben.!
pi_101199559
Misschien daarom toch maar een keer proberen de grootste reeksen helemaal uitsluiten?
pi_101199567
Slaap lekker :W
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 02:07:09 #237
246304 tdrone
vallende blokjes
pi_101200135
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 01:39 schreef lynda het volgende:
Misschien daarom toch maar een keer proberen de grootste reeksen helemaal uitsluiten?
dan hebben sommige mensen niks meer over..

misschien eerder instellen dat mensen net zoals ze een fobo moetne hebben ook in wat andere topics moeten posten (dat hoeven er niet veel te zijn zolang de pohi niet alleen maar 2 reeksen beslaat)
Wat doe ik hier?
pi_101200642
erik en liesje bedankt, ik heb (ondanks mijn gespam, volgens mij was ik wel weer verantwoordelijk voor een groot deel van jullie pms en dms :@ ) nog nooit zo weinig tijg gehad voor het spel.

Ik ben tot maandag iig afwezig, want mijn beste vriendje en vriendinnetje gaan trouwen :D (vandaar mijn afwezigheid)
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_101200655
ow en PS had deze schurk al sorry geroepen? :@
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 02:42:49 #240
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_101200692
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 02:40 schreef CaLeX het volgende:
ow en PS had deze schurk al sorry geroepen? :@
nooit genoeg. Mijn ziel doet pijn. Gaan we nou SL'en, jij rotzak?
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
pi_101200803
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 02:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

nooit genoeg. Mijn ziel doet pijn. Gaan we nou SL'en, jij rotzak?
als we maandag starten dan wil ik je toyboy wel zijn :Y
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 03:09:00 #242
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_101200975
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 02:54 schreef CaLeX het volgende:

[..]

als we maandag starten dan wil ik je toyboy wel zijn :Y
fine. Jij mag alle rotklusjes opknappen en ik zal regeren als een koningin
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
pi_101201198
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 03:09 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

fine. Jij mag alle rotklusjes opknappen en ik zal regeren als een koningin
uiteraard, ik ben je hofnar wel ;)
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_101201220
Ik ben nu pas thuis en heb niet alles gelezen... Maaarr..

TheVulture.. Ik wist het :')!! Jij was ook vannacht mijn orakel persoon. Ik dacht dat ik vanavond wel vermoord zou worden en dan zou jij onthuld zijn. Vooral toen je tegen de dubbele lynch was.. Toen wist ik het zeker.

Ik snapte ook echt niet dat mensen niet zagen hoeveel er op Honkey werd gestemd en dat dat duidelijk een maffia streek was.

Overigens heb ik geen enkel woord gemeden eigenlijk. Heb geluk gehad ;).

Goed gespeeld maffia :).

Bedankt SL's :D. Wat blijft het een heerlijk, doch frustrerend spel :D.
pi_101202156
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 00:55 schreef lynda het volgende:
Voor zover ik nu snel zie/lees:
Ik denk/vind dat vele wel goed zijn, TV speelde er ook lekker op in door topics van andere te pakken.
Monopoly werd uiteindelijk nog met bijv gamen ook nog genoemd vandaag (euh gister inmiddels).
Calex zijn ondertitel enz. Naatje heeft Crazy nog geroepen..

Met 2 hints wordt het sowieso ook al lastiger.. :P
"Vroegah" zocht bijna iedereen nog en vielen dat soort dingen ook meer op denk ik. Maar dat is niets tegen jullie als spelleiders
Ik dacht echt serieus na kill 1 van dag 1 dat jij me wel zou ontmaskeren. Die hints naar mij waren zo duidelijk, zeker voor mensen die mij wel redelijk kennen. Maar ik bleef maar tegen je zeggen dat ik geen maffia was en jij geloofde het zo mooi :@ :@ :@

sorry :* :* maar je was best nuttig voor mij ;)
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_101202213
quote:
14s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 23:29 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Ik zal het je nog eens leuker maken, de 2e nacht, toen TV perse honkey eruit wilde hebben, heb ik TV gedmt, 'Even op vertrouwen dat jij dorp bent, alszijnde BM: Crazy-M stemt wederom anders (PS deze keer, vorige keer jojo, maffia weet niet wie spion is) samen met tdrone (die ook omgekeerdetong stemde), er zijn hints naar Crazy-M gevonden, zoals je weet.'

Komt er terug: ja dat is me ook opgevallen, wat mij betreft is hij morgen hoofdverdachte nummer 1!

maar natuurlijk, niet helemaal: wat me wel weer opvalt trouwens als ik naar die stempatronen kijk... Crazy heeft bij de lynches op de spion gestemd uiteindelijk... dat is ook wel apart dan weer...

Ik overtuig hem: wat me wel weer opvalt trouwens als ik naar die stempatronen kijk... Crazy heeft bij de lynches op de spion gestemd uiteindelijk... dat is ook wel apart dan weer...
dat de maffia dus niet weet wie de spion is.

TV: nee da's ook weer zo natuurlijk... ik word altijd helemaal gek van die patronen... ze zijn er maar ik zie ze nooit goed

Ik ga er in ieder geval vanuit dat we nu een maffiaatje killen

....
C'est horrible :')
Door een interne fout waren we vergeten wie de spion was. Maar we hebben express de stemmen van ons als maffia zoveel mogelijk geprobeerd te spreiden. Dat als de rechercheur zou vragen hoeveel maffia er op iemand had gestemd dit nooit veel kon zijn.

Daarbij Komt dat alleen uit nacht 1 mijn vote bekend werd dat het een maffia was. Nacht 2 is niet bekend geworden wie het was, daardoor kon ik weer gaan roepen dat ik juist degene was die nog geen dorpbewoners de dood in had gejaagd ;)
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_101202455
Ik zal wel nooit meer BM worden denk ik :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_101204384
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 07:10 schreef Crazy-M het volgende:

[..]

Door een interne fout waren we vergeten wie de spion was. Maar we hebben express de stemmen van ons als maffia zoveel mogelijk geprobeerd te spreiden. Dat als de rechercheur zou vragen hoeveel maffia er op iemand had gestemd dit nooit veel kon zijn.

Daarbij Komt dat alleen uit nacht 1 mijn vote bekend werd dat het een maffia was. Nacht 2 is niet bekend geworden wie het was, daardoor kon ik weer gaan roepen dat ik juist degene was die nog geen dorpbewoners de dood in had gejaagd ;)
fouten doen wij niet aan he ;)
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_101204662
quote:
99s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 09:25 schreef CaLeX het volgende:

[..]

fouten doen wij niet aan he ;)
Wie was de spion vergeten :P
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 09:35:18 #250
30252 Soempie
Procreating
pi_101204683
We waren niet vergeten wie de spion was. Het is in elk geval de reden dat ik niet op jojo stemde, terwijl ik in eerste instantie wel een hint naar hem had gezocht. :P

Ik was vooral verbaasd dat niemand meer keek naar het stemmen op de BM. Daar was al zo ontzettend veel info uit te halen. Pas op het eind keek naatje er naar?

Ik heb in elk geval juist nu meer tijd. Lijkt me leuk -en frustrerend :') - om het spel van de andere kant mee te maken.

1. timmmmm Profiel | History | Fotoboek
2. Maarten-Pieter Profiel | History | Fotoboek
3. Roger_Epiales Profiel | History | Fotoboek
4. Etc Profiel | History | Fotoboek
5. Naatje Profiel | History | Fotoboek
6. Faye Profiel | History | Fotoboek
7. IJsdraakje Profiel | History | Fotoboek
8. Bartjebart Profiel | Fotoboek | History
9. Liesje1979 Profiel | History | Fotoboek
10.TheVulture Profiel | History | Fotoboek
11. HonkeytonkProfiel | History | Fotoboek
12. tdrone Profiel | History | Fotoboek
13. PatriQue89 Profiel | History | Fotoboek
14. Theatermama Profiel | History | Fotoboek
15. AlbinoBambi Profiel | History | Fotoboek
16. Soempie Profiel | History | Fotoboek
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')