Inderdaad, ik had eerst een Nokia n95 8gb en dat was echt een bazen mobiel.quote:
Niet? Oepssssquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:36 schreef Rezania het volgende:
Die haken mogen trouwens niet van Smeg.
Even aan een modje vragen om ze weg te halen.quote:
Neuh lapo kapen bedoel ik.quote:
Ik ben gwn baas.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:37 schreef pimmetje2010 het volgende:
Waarom heb jij MK altijd de laatste post, bij mij refresht ie niet
Lapohunten is de aids na de hiv.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nokia 6760 Slide. Baggerding is nog half kapot ook.quote:Ik krijg pas een nieuwe ergens in december 2012, maar dan zijn we toch allemaal dood.
Willyfoofoo has posted.
This thread is now important.
Ga jij nou maar fappen.quote:
Jaaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Inderdaad, ik had eerst een Nokia n95 8gb en dat was echt een bazen mobiel.Dus ik dacht: 'Ik neem weer Nokia, zal wel goed zijn.' Niet dus.
Wie staat er boven de opperbaas? Daar gaat je logica.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:38 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Boven een baas staat altijd nog een baas, dat ben ik
In jouw wereld missquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:38 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Boven een baas staat altijd nog een baas, dat ben ik
Presidentquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:38 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Wie staat er boven de opperbaas? Daar gaat je logica.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:37 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Lapohunten is de aids na de hiv.Hahaha ik moest lachen en dacht aahw tegelijkertijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Nokia 6760 Slide. Baggerding is nog half kapot ook.Ik krijg pas een nieuwe ergens in december 2012, maar dan zijn we toch allemaal dood.
. Mijnvolgende mobiel wordt een aifoon denk ik
Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
u mirin brah?quote:
U are madquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:39 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Niet weten dat coban en ik ooit dit land regeren
Volgende keer neem ik lekker Samsung, HTC of Apple. Ik kijk wel, maar sowieso geen Nokia meer, dat merk is alleen goed voor simpele mobieltjes, niet voor smartphones.quote:
De keuken ja.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:39 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Jij zit in BB Misc?quote:
Baasquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:39 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Doe ik niet, want ben lui noch slaap ik 's middags.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:38 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf bvd gr gr
Hmm laat maarquote:
Aightttt zo zien we er ook uitquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:41 schreef coban het volgende:
[..]
Baas
Wij worden gewoon twee gemene bazinnenzoals het schoolhoofd van mathilda. Die bulstronk.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:41 schreef pimmetje2010 het volgende:
Vandaag sta ik op nummer 1 van die lijst met geplaatsde posts
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:41 schreef pimmetje2010 het volgende:
Bagger, SMEG HIER KOMEN!!11!quote:
Hoe weet je dat dan? De dagcijfers worden toch pas over een uur openbaar gemaakt?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:41 schreef pimmetje2010 het volgende:
Jij bent gewoon té geïntegreerd.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:41 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Doe ik niet, want ben lui noch slaap ik 's middags.
Ik hoef je medelijden niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:40 schreef coban het volgende:
[..]
Hahaha ik moest lachen en dacht aahw tegelijkertijd.. Mijnvolgende mobiel wordt een aifoon denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aightfoon.Ik weet nog niet welke mobiel ik neem, zolang het maar geen Nokia kutmobiel is.
Willyfoofoo has posted.
This thread is now important.
Voorkomt kliekjesvorming, en het voorkomt dus de sluiting van dit topic.quote:
Hallon ballon kanonquote:
Iddquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Volgende keer neem ik lekker Samsung, HTC of Apple. Ik kijk wel, maar sowieso geen Nokia meer, dat merk is alleen goed voor simpele mobieltjes, niet voor smartphones.
Quoted for ninja-edit.quote:
/care brahquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ik was eerder hahahahahaha
Zet het op je CVquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:45 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ik was eerder hahahahahaha
u mirin our TT brah?quote:
Ja, opgelost.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:47 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nee had smeg al gedm't maar het is dus al goed.
Ik haat jouquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:48 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Ik haat op haters die haten.
Omdat het topic dan te belangrijk leek ofzoquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:48 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Hoezo mag het eigenlijk niet?
Dat is het ookquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:48 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Omdat het topic dan te belangrijk leek ofzo![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:48 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Omdat het topic dan te belangrijk leek ofzo![]()
Tevens haat ik ook op haters die haten op haters die haten op haters die haten.quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]en dat kan natuurlijk niet want wij zijn kots
Nokia 1616, mijn eerste mobiel.quote:
Het zou dan te opvallend zijn omdat hij tussen de normale topics staat en niet centraal, ofzo.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:48 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Hoezo mag het eigenlijk niet?
Fokken toggg?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nokia 1616, mijn eerste mobiel.
[ afbeelding ]
Er zat wel gratis onbeperkt internet bij, niet dat ik er toen wat aan had.
Heb je geen uitkering waarvan je dat kan betalen?quote:
Opvallendheid = meer mensen, meer mensen = minder tijd om mensen te zoeken en tijd = geld.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:50 schreef gamezz het volgende:
[..]
Het zou dan te opvallend zijn omdat hij tussen de normale topics staat en niet centraal, ofzo.
Stalk me nietquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:51 schreef Ikbenserieus het volgende:
Tééring Marrokaansekip,
Jij doet echt niets anders dan FOK!ken he, net jouw postgeschiedenis bekeken.
Hij kon alleen mobiele sites aan, daar waren er weinig van in 2007.quote:
Neequote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:51 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
verander je UI, dan praten we verder
En geld moet rollenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:51 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Opvallendheid = meer mensen, meer mensen = minder tijd om mensen te zoeken en tijd = geld.
Zoiets zal het zijn ja.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:51 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Opvallendheid = meer mensen, meer mensen = minder tijd om mensen te zoeken en tijd = geld.
Die had geloof ik zo'n beetje half Nederland toentertijd.quote:
Ohquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:52 schreef coban het volgende:
[..]
Needie is met moeite gemaakt door gamezz
die geeft alleen geld voor htc's maar niet voor hts'quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Heb je geen uitkering waarvan je dat kan betalen?
Heb ik uren aan gewerkt ja.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:52 schreef coban het volgende:
[..]
Needie is met moeite gemaakt door gamezz
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:53 schreef coban het volgende:
[..]
die geeft alleen geld voor htc's maar niet voor hts'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:53 schreef coban het volgende:
[..]
die geeft alleen geld voor htc's maar niet voor hts'
Nee hoor, het hoeft alleen maar op de toonbank gelegd te worden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Willyfoofoo has posted.
This thread is now important.![]()
Dat lijkt me zo vanzelfsprekend dat het niet eens gezegt hoeft te wordenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:53 schreef coban het volgende:
[..]
Maar jouw ui is veel mooier natuurlijk .![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:54 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Nee hoor, het hoeft alleen maar op de toonbank gelegd te worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.;')SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oud, dat onderwerp is al veel besproken in klaagbaak.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:54 schreef Jac0bus het volgende:
Jongens wanneer zullen we in deze reeks over condooms beginnen? Moet van postbus 51
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Klopt.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die had geloof ik zo'n beetje half Nederland toentertijd.Was ook niet kapot te krijgen.
![]()
Is dit KLB?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oud, dat onderwerp is al veel besproken in klaagbaak.Bovendien had ik hem nog nooit gezien
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...![]()
ik ben 25, wat zijn condooms?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:54 schreef Jac0bus het volgende:
Jongens wanneer zullen we in deze reeks over condooms beginnen? Moet van postbus 51![]()
Nee dat is onbeleefdquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:55 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Mag ik niet op jouw Username klikken?![]()
![]()
GAMEZZ MI MANG IK HAD 1 DIKKE BAD TRIP MAINN KK LOESOE ENZO NIET LEUK MANG IK GING HUILEN KOTSEN ALLES MAIN!![]()
Hoef je niet te weten als je katholiek bent.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:55 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
ik ben 25, wat zijn condooms?
Vet gaaf koel manquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:55 schreef bang_bros het volgende:
GAMEZZ MI MANG IK HAD 1 DIKKE BAD TRIP MAINN KK LOESOE ENZO NIET LEUK MANG IK GING HUILEN KOTSEN ALLES MAIN!![]()
Hij is dan ook wel heel mooi geworden. Rinus.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:54 schreef coban het volgende:
[..]
Nogmaals bedankt. Het was zeker veel werk ja.![]()
![]()
Deze post is niet eensquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:55 schreef bang_bros het volgende:
GAMEZZ MI MANG IK HAD 1 DIKKE BAD TRIP MAINN KK LOESOE ENZO NIET LEUK MANG IK GING HUILEN KOTSEN ALLES MAIN!-waardig.
Willyfoofoo has posted.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoef je niet te weten als je katholiek bent.![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:56 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Deze post is niet eens-waardig.
!!!
![]()
Nee dan leer je dat op je 5e al met dank aan de pater.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoef je niet te weten als je katholiek bent.I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...![]()
Ik ging denken dat de overheid achter me aanzatquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:55 schreef bang_bros het volgende:
![]()
HE BAHquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:56 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Nee dan leer je dat op je 5e al met dank aan de pater.![]()
damn, kan gebeuren man.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:55 schreef bang_bros het volgende:
Zit UDOWU zelf hier op FOK! mobile te volgen terwijl ik nu aan de bar zit.![]()
Deel 21. Jeez wat een tempo. We bestaan pas een paar dagen![]()
![]()
Alleen afgelopen nacht al 6 delenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:57 schreef Oerbeer het volgende:
Deel 21. Jeez wat een tempo. We bestaan pas een paar dagen
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...![]()
Omdat hij pepers pijpt.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:58 schreef Ikbenserieus het volgende:
Waarom heeft Plastic_zak een ''Peper pijper'' icoon?
Willyfoofoo has posted.
Omdat hij een stel pepers voor lul aanzag.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:58 schreef Ikbenserieus het volgende:
Waarom heeft Plastic_zak een ''Peper pijper'' icoon?I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...![]()
wie ben je man, nog nooit van je gehoord kk bezemquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:56 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Deze post is niet eens-waardig.
![]()
Fok!ken aan de barquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:57 schreef Oerbeer het volgende:
Deel 21. Jeez wat een tempo. We bestaan pas een paar dagen![]()
![]()
Je kan deze post lezen, dus ik neem aan dat je ook mijn username kan lezen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:58 schreef bang_bros het volgende:
[..]
wie ben je man, nog nooit van je gehoord kk bezemWillyfoofoo has posted.
In ya facequote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:58 schreef bang_bros het volgende:
[..]
wie ben je man, nog nooit van je gehoord kk bezem![]()
![]()
Zelfs Forever Alone zou dat niet doenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:57 schreef Oerbeer het volgende:
Deel 21. Jeez wat een tempo. We bestaan pas een paar dagen
Jongen, de paus zegt dat condooms verboden zijn, dus ook voor priesters. Die doen het dus lekker bareback.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:56 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Nee dan leer je dat op je 5e al met dank aan de pater.
Om middernacht natuurlijk.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:00 schreef pimmetje2010 het volgende:
Hoelaat komen de dagpost statistieken?
Ik was zo druk bezig dat de barman automatisch mijn biertje bijschonkquote:
En forever alone is een lul.![]()
willy fock off main of moet je bullet op je chest?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:59 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Je kan deze post lezen, dus ik neem aan dat je ook mijn username kan lezen.![]()
Vrienden hebben die niet FOK!ken.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:00 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Fok!ken in bijzijn van vrienden
Willyfoofoo has posted.
De bar? Alcohol? NEE DAT KAN NIET HOOR.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:57 schreef Oerbeer het volgende:
Deel 21. Jeez wat een tempo. We bestaan pas een paar dagenOver 2 jaar woont iedereen in cobanland.![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:01 schreef coban het volgende:
[..]
De bar? Alcohol? NEE DAT KAN NIET HOOR.![]()
![]()
Nee meestal iets later. Ga je Nectar zijn record verbreken? 2700 in een dag, that isquote:
Ik zal er over nadenken.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:00 schreef bang_bros het volgende:
[..]
willy fock off main of moet je bullet op je chest?
Willyfoofoo has posted.
Fok!ken MET vriendenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:00 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Fok!ken in bijzijn van vrienden![]()
Zitten er een paar ook op de foks.![]()
Koele vrienden heb jijquote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:02 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Fok!ken MET vrienden![]()
Zitten er een paar ook op de foks.![]()
![]()
![]()
![]()
in het rechter bovenhoekje graagquote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:00 schreef bang_bros het volgende:
[..]
willy fock off main of moet je bullet op je chest?![]()
![]()
kaulo blanke weet niks van mij gamezz is mijn homeboy en geeft me IP Zolder checkt die IP en we staan voor je ossoquote:![]()
What?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:03 schreef bang_bros het volgende:
[..]
kaulo blanke weet niks van mij gamezz is mijn homeboy en geeft me IP Zolder checkt die IP en we staan voor je osso. Can somebody translate this shit?
Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.![]()
62.163.80.191quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:03 schreef bang_bros het volgende:
[..]
kaulo blanke weet niks van mij gamezz is mijn homeboy en geeft me IP Zolder checkt die IP en we staan voor je osso
Willyfoofoo has posted.
Wat een stel geile mannekes hier. MK weg, meteen huilen dat ze aan het eten is
Hij gaat willyfoofe dood makenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:04 schreef coban het volgende:
[..]
What?. Can somebody translate this shit?
![]()
tfoe hoequote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:04 schreef coban het volgende:
[..]
What?. Can somebody translate this shit?
geef bil dan ofwat kaulo politicus![]()
Nee!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:05 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Hij gaat willyfoofe dood maken
haters gonna hate my friendquote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:05 schreef Jac0bus het volgende:
Wat een stel geile mannekes hier. MK weg, meteen huilen dat ze aan het eten is![]()
MK is een emotionele eter.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:05 schreef Jac0bus het volgende:
Wat een stel geile mannekes hier. MK weg, meteen huilen dat ze aan het eten is
Neem een boksbeugel, een honkbalknuppel en drie staven dynamiet mee.quote:
Dreigen met ongewilde erotische handelingen. Ban.quote:
Willyfoofoo has posted.
All hail, the queen is back![]()
![]()
![]()
![]()
MK speelt eigen rechterquote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:08 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Onherroepelijk verworpen.![]()
![]()
IK BEL DE AIVD!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:09 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Neem een boksbeugel, een honkbalknuppel en drie staven dynamiet mee.![]()
[..]
Dreigen met ongewilde erotische handelingen. Ban.![]()
![]()
Mag niet in Nederland, deporteren die meid!quote:
wat je bent nog gekker dan swj mainquote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:09 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
[..]
Dreigen met ongewilde erotische handelingen. Ban.![]()
Dat is niet mijn humor vriendquote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mag niet in Nederland, deporteren die meid!![]()
Maar... Maar... Maar je UI!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:10 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Dat is niet mijn humor vriend
Ik zal je in alle tijden steunen! Vraag maar aan MK, ik sla als een man. (travestiet ditdatalleszuszo)quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:09 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
[..]
Dreigen met ongewilde erotische handelingen. Ban.Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Emo opmerking dit
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stiekem hou ik er wel van.quote:Gewoon een sterke vrouw.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:10 schreef coban het volgende:
[..]
Ik zal je in alle tijden steunen! Vraag maar aan MK, ik sla als een man. (travestiet ditdatalleszuszo)
Willyfoofoo has posted.
True that. Wil je niet meemaken gwn.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:10 schreef coban het volgende:
[..]
Ik zal je in alle tijden steunen! Vraag maar aan MK, ik sla als een man. (travestiet ditdatalleszuszo)![]()
Ohhhhhhhhquote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mag niet in Nederland, deporteren die meid!![]()
Ja dattequote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:12 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Stiekem hou ik er wel van.
[..]
Gewoon een sterke vrouw.. IK BEN EEN ECHTE STERKE BAZIN ZOALS BULSTRONK (en zij is zo hot)
Wat?quote:I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...![]()
Ik moest lachen. Maar ga je mee? Dan kunnen we samen janken hoe verrot het leven als emo wel niet is.quote:Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.![]()
Waarom faalt mijn epische emobox in quotes?I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...![]()
omdat je zelf faaltquote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:14 schreef Jac0bus het volgende:
Waarom faalt mijn epische emobox in quotes?![]()
Trots.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:14 schreef speedking het volgende:
k kom ff melden dat ik mijn dagelijkse liter melk pak wee rop heb![]()
Waarom drink je dagelijke een liter melk?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:14 schreef speedking het volgende:
k kom ff melden dat ik mijn dagelijkse liter melk pak wee rop heb![]()
Want?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:14 schreef speedking het volgende:
k kom ff melden dat ik mijn dagelijkse liter melk pak wee rop heb:)![]()
quote:
Hij is goed bezig, hij moet nog groeien.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:15 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Waarom drink je dagelijke een liter melk?![]()
![]()
Gelukkig sla ik als een vrouw. Geen twijfel mogelijk.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:12 schreef coban het volgende:
[..]
Ja datte. IK BEN EEN ECHTE STERKE BAZIN ZOALS BULSTRONK (en zij is zo hot)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Willyfoofoo has posted.
Melk is iewl.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:14 schreef speedking het volgende:
k kom ff melden dat ik mijn dagelijkse liter melk pak wee rop heb
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:15 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Waarom drink je dagelijke een liter melk?goed voor me snelheid serieusquote:![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:16 schreef speedking het volgende:
[..]
[..]
goed voor me snelheid serieus
Teveel melk is slecht voor je, 1 glas per dag is meer dan genoegquote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:16 schreef speedking het volgende:
[..]
[..]
goed voor me snelheid serieus![]()
Het was een mooie pijl.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:15 schreef pimmetje2010 het volgende:
. o
. oo
. ooo
. oooo
. ooooo
. oooooo
Fok! ondersteunt geen kunst
Willyfoofoo has posted.
Nou grappig hihiahahahohaoahaohaaohaohalolololo.quote:I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...![]()
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:15 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Gelukkig sla ik als een vrouw. Geen twijfel mogelijk.Omg je weet toch matilda ofzo die film? Die vrouw die schoolhoofd die manwijf enzo even pic zoekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.google.com.tr/(...)k%20matilda&sa=N#i=8Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.![]()
Inderdaad:quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:17 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Teveel melk is slecht voor je, 1 glas per dag is meer dan genoegquote:Er zijn steeds meer wetenschappelijke studies beschikbaar die stellen dat melk drinken eigenlijk helemaal niet zo gezond is. De zuivelindustrie beweert dat melk goed is voor gezonde botten, maar Amerikaans onderzoek onder ruim 121.000 verpleegsters laat zien dat de vrouwen die het meeste melk dronken 45% meer kans hadden op een gebroken heup dan vrouwen die maar weinig of geen melk dronken. Het lijkt er op dat melk voor kinderen ook niet zo gezond is. Het verhoogt voor hen het risico op eczeem en astma. Verder wordt melkconsumptie in verband gebracht met een hoger risico op ernstige ziekten zoals diabetes type I, eierstokkanker, de darmziekte Crohn en overgewicht.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
haha ja kweetquote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:17 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Nou grappig hihiahahahohaoahaohaaohaohalolololo.![]()
Ik krijg Voldemort bij het tweede plaatje?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:17 schreef coban het volgende:
[..]
Omg je weet toch matilda ofzo die film? Die vrouw die schoolhoofd die manwijf enzo even pic zoeken
http://www.google.com.tr/(...)k%20matilda&sa=N#i=8
Hahha die reclame honeyloops bzbzbzbzquote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:18 schreef coban het volgende:
[..]
Melk is alleen lekker met honeyloops ofzo![]()
Rezania zoek GOMAD eens op
Oh.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:17 schreef coban het volgende:
[..]
Omg je weet toch matilda ofzo die film? Die vrouw die schoolhoofd die manwijf enzo even pic zoeken
http://www.google.com.tr/(...)k%20matilda&sa=N#i=8Sorry, niet zo'n Matilda-fan.
Willyfoofoo has posted.
Als ik nu een shock-site krijg, ga ik naar de mods. Dat je het even weet.quote:
FF is baas!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:19 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik zit eens op chrome want FF faalde weer.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als ik nu een shock-site krijg, ga ik naar de mods. Dat je het even weet.
quote:
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.![]()
Hahaha klikkertquote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als ik nu een shock-site krijg, ga ik naar de mods. Dat je het even weet.![]()
A wild yvonne appears!I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...![]()
GOMAD= Gallon of Milk A Day = 4 liter volle melk per dagquote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een melk propaganda-site, leuk.
Wie bn jij?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:20 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik was eerder![]()
Haters gonna hate![]()
Haha ik was lekker eerst
Waarom?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:21 schreef speedking het volgende:
jongens ik ben gestopt met me litermelk pak per dag![]()
Nog gefeliciteerd.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Willyfoofoo has posted.
Shit ja sorry ik weet niet hoe ik plaatjes voor elkaar krijg op mobielquote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik krijg Voldemort bij het tweede plaatje?.
Ligt eraan welke mooier isquote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:22 schreef Plastic_zak het volgende:
Zal ik een tas op internet bestellen, of gewoon in de winkel kopen?
![]()
![]()
Ligt eraan, wat voor tas heb je nodig?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:22 schreef Plastic_zak het volgende:
*goedkoperquote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:23 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ligt eraan welke mooier is![]()
Ik heb eastpack rugzak op ibood besteld voor 30 euroquote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:22 schreef Plastic_zak het volgende:
![]()
![]()
Of easy. De cobanmethode. Op straat eentje 'lenen'.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:22 schreef Plastic_zak het volgende:
Turkenmethode ja.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:23 schreef coban het volgende:
[..]
Of easy. De cobanmethode. Op straat eentje 'lenen'.![]()
Schooierquote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:23 schreef coban het volgende:
[..]
Of easy. De cobanmethode. Op straat eentje 'lenen'.![]()
Ik heb nog niet gekeken, maar meestal ziet het er op internet anders uit dan in het echtquote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:23 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ligt eraan welke mooier is![]()
![]()
Van vrachtwagen gevallen toch?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:23 schreef coban het volgende:
[..]
Of easy. De cobanmethode. Op straat eentje 'lenen'.I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...![]()
Mijn schooltas:
Prachtig!Veel mooier dan zo'n Eastpack die ik echt jaren had.
Nice.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:26 schreef Rezania het volgende:
Mijn schooltas:
[ afbeelding ]
![]()
lolquote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:26 schreef Rezania het volgende:
Mijn schooltas:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
iewlquote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:26 schreef Rezania het volgende:
Mijn schooltas:
[ afbeelding ]
![]()
Wat nou? Mag een schooltas niet mooi zijn of zo?quote:Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Hahahaha als ik mijn 'schooltassencollectie' hier post dan gaat het niet eens passen
Ze hebben gewoon geen stylo.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gelukkig vindt jij hem wel mooi.![]()
En het is vind btw.![]()
![]()
Begin anders met je schoenen collectie te postenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:27 schreef coban het volgende:
Hahahaha als ik mijn 'schooltassencollectie' hier post dan gaat het niet eens passen![]()
I feel ya sisquote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:27 schreef coban het volgende:
Hahahaha als ik mijn 'schooltassencollectie' hier post dan gaat het niet eens passen![]()
![]()
Zozo MK heeft spelling gehad op schoolquote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:28 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon geen stylo.![]()
En het is vind btw.![]()
![]()
Ik loop, jij loopt. Toch?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:28 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon geen stylo.![]()
En het is vind btw.
Tip: als je jij loopt in kan vullen is het MET tquote:
Dus gelukkig LOOP jij hem wel mooi (hier kan geen T dus is het vind)
![]()
Zo leer ik ook nog wat rond half 12.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:29 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Tip: als je jij loopt in kan vullen is het MET t
Of als je jij in je kan veranderen is het zonder tquote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:29 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
![]()
baas dankjequote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:29 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
al heb ik het zelf geleerd met ik smurf, jij smurft, smurft jijquote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:30 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Of als je jij in je kan veranderen is het zonder t![]()
Wat?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:31 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
al heb ik het zelf geleerd met ik smurf, jij smurft, smurft jij
Die gaat al helemaal niet passenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:28 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Begin anders met je schoenen collectie te posten
OMG JIJ GEBRUIKT PRECIES DEZELFDE REGEL EN JAAA OMG BOXquote:Op donderdag 25 augustus 2011 23:29 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: