Je zit al bijna een jaar op FOK! en weet niet wat een lapo is?quote:
Moet je komen dan he schavuitquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:54 schreef Boudibou het volgende:
Wat is dit dan weer voor een subforum joh..
SARCASME VRINDquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:54 schreef pimmetje2010 het volgende:
En TT slaat nergens op want jij slaapt overdag
De onzin-slowchat. Welkom.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:54 schreef Boudibou het volgende:
Voor stomme usersquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:54 schreef Boudibou het volgende:
Kan me dus echt geen ene reet schelen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:55 schreef speedking het volgende:
HOMIES BEN IK WEER MET EEN VOLLE MAAG EN LITER VOLLE MELK PAKMAAST ME
Ho ho, je weet dat je het tegen een getrouwde kerel hebtquote:
nice broquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:55 schreef speedking het volgende:
alhamdullahquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:55 schreef speedking het volgende:
typischquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kan me dus echt geen ene reet schelen.
Dus als ik zeg ik slaap nooit geloof je dat?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:56 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
ik snap jouw sarcasme niet vrind
Ik ben geen buitenlander.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:56 schreef Nectar het volgende:
waarom zijn hier alleen maar buitenlanders
en waarmo krijg ik die FUCKING LAPO DAN OOK NOOIT JEZUS!
omdat je iemand bent die beschikt over zero/geen skills.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:56 schreef Nectar het volgende:
Ja maar was wel lief.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ho ho, je weet dat je het tegen een getrouwde kerel hebt
Ik post niets anders dan keiharde feiten
Het zit je diep he?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:56 schreef Nectar het volgende:
Ben jij getrouwd?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ho ho, je weet dat je het tegen een getrouwde kerel hebt
Ik post niets anders dan keiharde feiten
Ik dacht dat jij een buitenlander was door je Nederlands.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:56 schreef Nectar het volgende:
Is hij ook.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een buitenlander was door je Nederlands.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:57 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dus als ik zeg ik slaap nooit geloof je dat?
Dat ben ik stiekem ookquote:
Yep, bijna een jaarquote:
JOU?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ben ook een buitenlander rascistquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ga jij gebruikt drugsquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:57 schreef speedking het volgende:
[..]
omdat je iemand bent die beschikt over zero/geen skills.
lololololololquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
JOU?Jouw Nederlands is ook niet om over naar huis te schrijven.
deze man.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:58 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ik ben ook een buitenlander rascist
[..]
Ga jij gebruikt drugs
Gefeliciteerd en alles. Moge het nog lang duren en blablaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat ben ik stiekem ook![]()
[..]
Yep, bijna een jaar
Maar ik ben ook wat ouder dan de gemiddelde ONZ-er
Hier steunen we elkaar als lotgenoten.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:59 schreef Willyfoofoo het volgende:
Maar als hier users zijn die overal worden uitgekotst, zouden ze hier dan ook niet uitgekosts moeten worden? [ afbeelding ]
Nee dat is het magische aan dit forumquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:59 schreef Willyfoofoo het volgende:
Maar als hier users zijn die overal worden uitgekotst, zouden ze hier dan ook niet uitgekotst moeten worden? [ afbeelding ]
Haha! prachtig! Geef me de box, die razenia denkt dat ie wat is!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
edit: er stond "jou"![]()
Er stond nooit 'jou'.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
edit: er stond "jou"![]()
hahah zal ik doenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:59 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ga jongen, ga de buurt terroriseren.
26, om 24:00 jarigquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:59 schreef coban het volgende:
[..]
Gefeliciteerd en alles. Moge het nog lang duren en blabla
Oh. 14 dus?
Jeweets!!!!1!1!!!!11!!EINZ jouw dronken topics zijn wel 10/10 trouwens.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:59 schreef Nectar het volgende:
[..]
Haha! prachtig! Geef me de box, die razenia denkt dat ie wat is!
Nee eigenlijk ben ik heel geliefd maar hier is het gezellig.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:00 schreef TWP het volgende:
Oh is dit alleen voor de uitgekotste mensen?
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:00 schreef coban het volgende:
Mensen die buitenlands zijn.. Wat een sukkels.
Allochtonen
Autochtonen
Oke gelukkig.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:00 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nee eigenlijk ben ik heel verliefd maar hier is het gezellig.
Gozer, er staat toch niet zo'n grijs zinnetje dat ik mijn reactie heb aangepast?quote:
Haha dankjequote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
26, om 24:00 jarig
[..]
Jeweets!!!!1!1!!!!11!!EINZ je dronken topics zijn wel 10/10 trouwens.
Neeeuh.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:00 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Niemand zag mijn ninja toch?
Dankquote:
Dan begrijp ik wel waarom jij hier zit.quote:
ONTKENNING !quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gozer, er staat toch niet zo'n grijs zinnetje dat ik mijn reactie heb aangepast?
haters gonna hatequote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:01 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dank
[..]
Dan begrijp ik wel waarom jij hier zit.![]()
Nee, maar leuk. Kijken of het de moeite waard is.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Hier steunen we elkaar als lotgenoten.
Ik ben zo gelukkig.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:59 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Nee dat is het magische aan dit forum
Sowieso alle mensen die niet Arisch zijnquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:00 schreef coban het volgende:
Mensen die buitenlands zijn.. Wat een sukkels.
Allochtonen
Autochtonen
quote:
FEIT!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
"je" is ook fout, daar niet van
Ah ok. Ik zal proberen niet te vergeten je te feliciterenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
26, om 24:00 jarig
[..]
Jeweets!!!!1!1!!!!11!!EINZ jouw dronken topics zijn wel 10/10 trouwens.
Waar geet het overquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:02 schreef TWP het volgende:
Potver zo een emotioneel programma op Nederland 1.
Mensen die Nederland 1 kijkenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:02 schreef TWP het volgende:
Die is leuk, vergeten dat programmaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:02 schreef TWP het volgende:
Serieus waarom heb jij wilders in je UIquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:02 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Mensen die Nederland 1 kijken
Over de Streep, heet het. Over middlbare scholieren en hun problemen en confrontatie en en en... Heel veel emotionele dingen.quote:
Die stond hier ook op toevallig, pestkopquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:02 schreef TWP het volgende:
Korsakov hier, ik ben dan toch al aan het slapenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:02 schreef coban het volgende:
[..]
Ah ok. Ik zal proberen niet te vergeten je te feliciterendementie enzo
Omdat het kanquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:03 schreef Nectar het volgende:
[..]
Serieus waarom heb jij wilders in je UI
Dat geef ik toe, er hoort inderdaad geen 'je' te staan, maar juist 'jouw'. Maar mijn Nederlands is nog steeds dusdanig beter dan dat van Nectar.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
"je" is ook fout, daar niet van
Amenth?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:02 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Sowieso alle mensen die niet Arisch zijn..
Jij bent een SBS'er?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:02 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Mensen die Nederland 1 kijken
Net5.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Willyfoofoo has posted.
This thread is now important.
Ah okquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die stond hier ook op toevallig, pestkop
[..]
Korsakov hier, ik ben dan toch al aan het slapen
Hmmmppfffff, ja, dat ontken ik niet, ik heb ooit op een topic van hem gereageerd, even zoekenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat geef ik toe, er hoort inderdaad geen 'je' te staan, maar juist 'jouw'. Maar mijn Nederlands is nog steeds dusdanig beter dan dat van Nectar.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:04 schreef coban het volgende:
[..]
Ah okalvast gefeliciteerd dan
Even een dansje voor je verjaardag:
Moet jij zeggen, met je username.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:05 schreef speedking het volgende:
ben net ff weggeweest en t is beet lastig erin te komen als het zo snel gaat
Alvast gefeliciteerd met je verjaardag, ik ga middernacht namelijk niet halen.quote:
Hallo Patjenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:05 schreef Patje1987 het volgende:
Hallo autist te zien hier genaamd patje: http://tinychat.com/poging28
Dank, ik ook niet trouwens, en gefeliciteerd met je vaderquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Alvast gefeliciteerd met je verjaardag, ik ga middernacht namelijk niet halen.Mijn vader is trouwens ook morgen jarig!
Ik kan via ipod niks openen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:05 schreef Patje1987 het volgende:
Hallo autist te zien hier genaamd patje: http://tinychat.com/poging28
Hjb allochtoonquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat geef ik toe, er hoort inderdaad geen 'je' te staan, maar juist 'jouw'. Maar mijn Nederlands is nog steeds dusdanig beter dan dat van Nectar.
Bier en tie... taart!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Alvast gefeliciteerd met je verjaardag, ik ga middernacht namelijk niet halen.Mijn vader is trouwens ook morgen jarig!
Ik hoop echt dat Nectar dit expres doet, anders heb ik medelijden voor hem en ga ik janken.quote:
Dank je.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dank, ik ook niet trouwens, en gefeliciteerd met je vader
lol dat weet je nogquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:05 schreef Jac0bus het volgende:
Goeie ninjacatch MKHad ik gisteren ook bij jou
Begin maar met janken, oftewel: lees het topic doorquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat Nectar dit expres doet, anders heb ik medelijden voor hem en ga ik janken.
Zei de autistquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat Nectar dit expres doet, anders heb ik medelijden voor hem en ga ik janken.
Thansk bro, en wij kennen elkaar toch alquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:07 schreef Willyfoofoo het volgende:
Ik ken je niet, maar
[..]
Ik moest lachen.
Ja, ik ben mijn ninja editing-skills kwijt.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:08 schreef Nectar het volgende:
[..]
Thansk bro, en wij kennen elkaar toch al
Moet je nagaan, ik als autist zijnde ben nog steeds beter in Nederlands dan jij, jij bent dus echt zielig.quote:
Legale pedo?quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:08 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ga eens weg met je wilders je bent niet grappig
Ja echt hequote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Omg ik moet bijna huilen van Over de streep
Fuck yeahquote:
Pedo?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:08 schreef coban het volgende:
[..]
Legale pedo?
Omg nectarmaar niet haten hij is wel baas
Haha amenth zei altijd ongeveer hetzelfde drmquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:08 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik haat alleen Feyenoord.
[..]
?
Ga jongen!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Moet je nagaan, ik als autist zijnde ben nog steeds beter in Nederlands dan jij, jij bent dus echt zielig.
Ik ook. Wat een partij grafchicks zitten ertussen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Omg ik moet bijna huilen van Over de streep
Ik voel een slotjequote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:09 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ga jongen!
Jouw comebacks beginnen irritant te worden, en autisten zijn juist altijd heel intelligent kneus
Na je 18e kun je pas pedo wordenquote:
ha haquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:09 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik ook. Wat een partij grafchicks zitten ertussen.
Ik volg je niet meerquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:10 schreef coban het volgende:
[..]
Na je 18e kun je pas pedo wordenmijn wens is uitgekomen
Even rustig, ik zeg niks meer over jouw Nederlands en jij laat mij ook met rust. Deal?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:09 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ga jongen!
Jouw comebacks beginnen irritant te worden, en autisten zijn juist altijd heel intelligent
Ken ik niet.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:09 schreef coban het volgende:
[..]
Haha amenth zei altijd ongeveer hetzelfde drm
Oke man gewoon gezellig praten.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Even rustig, ik zeg niks meer over jouw Nederlands en jij laat mij ook met rust. Deal?
Ohquote:
Ik vind de Nederlandse grammatica wel een goed onderwerp.quote:
Hele voorraadkast.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:12 schreef Rezania het volgende:
Meiden, waar hebben jullie je echt helemaal mee volgepropt?
Dus 3 muizen en 50 kakkerlakken? Lekkere maaltijd!quote:
Nee mijn voorraadkast niet de jouwe.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dus 3 muizen en 50 kakkerlakken? Lekkere maaltijd!
Eten bedoel je?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:12 schreef Rezania het volgende:
Meiden, waar hebben jullie je echt helemaal mee volgepropt?
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:14 schreef speedking het volgende:
[..]
hebben jullie een voorraadkast, ik kreeg een brood kruimel
Ik heb geen voorraadkast, ik heb een keuken waarin ik alles bewaar.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:14 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nee mijn voorraadkast niet de jouwe.
Weet je wie een baas was, de man die suriname onafhankelijk heeft gemaakt, ik ben zijn naam vergeten.quote:
Jaaajajajjajajajajajajaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb geen voorraadkast, ik heb een keuken waarin ik alles bewaar.
Nee, maar heb je je echt helemaal volgepropt dan?quote:
Oeh. Pijnlijk om je daarmee vol te proppenquote:
Valt wel mee, zat snel vol door veel waterquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, maar heb je je echt helemaal volgepropt dan?
Ik ben inderdaad blij dat ik mezelf ben in plaats van een of andere Fok!ker.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:12 schreef coban het volgende:
[..]
Ohnaja wees blij
hij was niet echt een aanvulling op fok zegmaar
Kan je eindelijk eten, ga je water drinken.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:16 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Valt wel mee, zat snel vol door veel water
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:16 schreef coban het volgende:
[..]
Oeh. Pijnlijk om je daarmee vol te proppen.
Ik heb MK's voorraadkast opgegeet.
okquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kan je eindelijk eten, ga je water drinken.Bij een buffet ga je je toch ook niet volproppen met brood?
Ik heb je eerlijk gezegd nooit gezienquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:17 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad blij dat ik mezelf ben in plaats van een of andere Fok!ker.![]()
Hmmm..of ik dat wel ben, durf ik niets te zeggen. Hoef ik overigens ook niet te zijn, stel je voor, je bent alom bekend op Fok
Daarom heeft ze dus zoveel water gedronken, haar voorraadkast was leeg.quote:
Ligt er aan wat voor een buffet.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kan je eindelijk eten, ga je water drinken.Bij een buffet ga je je toch ook niet volproppen met brood?
Ik heb gewoon normaal gegeten hoor, het is niet zo dat ik me volprop.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Daarom heeft ze dus zoveel water gedronken, haar voorraadkast was leeg.
Lopend buffet, bij een luxe restaurant.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:18 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Ligt er aan wat voor een buffet.
Zou ik juist doen als ik de hele dag heb gevast.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:18 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik heb gewoon normaal gegeten hoor, het is niet zo dat ik me volprop.
Waarom zou ik naar een buffet gaan als ik thuis lekker brood kan eten?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Lopen buffet, bij een luxe restaurant.
Hahaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Daarom heeft ze dus zoveel water gedronken, haar voorraadkast was leeg.
Ik vind het goed? Jij?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:20 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Gaan we dat op de meet eten ?
Jij gaat naar school in de vakantieperiode?!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zou ik juist doen als ik de hele dag heb gevast.Maar ja, ik ga dan ook echt naar school en lig niet tot 16:00 op mijn nest.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:20 schreef Nectar het volgende:
Ok uit welke film/serie is dit:
''NOT MY DAUGHTER YOU BITCH!''
quote:
Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 2. Nu weten we het wel dat je fan bent, ga lekker fanfiction lezen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:20 schreef Nectar het volgende:
Nee? Dan doe ik het toch goed!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:17 schreef coban het volgende:
[..]
Ik heb je eerlijk gezegd nooit gezien, maar je bent wel lang lid
Heb je dat opgezocht :$quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 2. Nu weten we het wel dat je fan bent, ga lekker fanfiction lezen.
Geen ideequote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:20 schreef Nectar het volgende:
Ik heb de film gezien en het boek gelezen. Ik vond het duel tussen Molly Weasley en Bellatrix Lestrange in de film een beetje slap, ik had meer actie verwacht. Ook het duel tussen Harry en Tom vond ik maar slap.quote:
Yo geef me ff die link ik kom ookquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Proost, je bent net zo droog als mij, had ik niet verwacht
Same here.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb de film gezien en het boek gelezen. Ik vond het duel een tussen Molly Weasley en Bellatrix Lestrange in de film een beetje slap, ik had meer actie verwacht. Ook het duel tussen Harry en Tom vond ik maar slap.
Haha ja heb je gelijk inquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:21 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Nee? Dan doe ik het toch goed!![]()
Hehe klopt...alleen is "lang" wat anders dan "intensief".
Proostquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Proost, je bent net zo droog als mij, had ik niet verwacht
Waarom noem je hem tom, hij heet VOLDEMORTTTTTTTTTTTquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb de film gezien en het boek gelezen. Ik vond het duel een tussen Molly Weasley en Bellatrix Lestrange in de film een beetje slap, ik had meer actie verwacht. Ook het duel tussen Harry en Tom vond ik maar slap.
Aardig klote om met een touchpad en een resolutie van 1024x600 bij te houden.quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:22 schreef Nectar het volgende:
[..]
Yo geef me ff die link ik kom ook
KOM OP IEDEREEN TYP EENS IN SLOWMOTION JULLIE SUKKOLS NU KAN JAC0BUS HET NIET MEER VOLGEN.quote:
Komt door Coban & MKquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:23 schreef coban het volgende:
[..]
KOM OP IEDEREEN TYP EENS IN SLOWMOTION JULLIE SUKKOLS NU KAN JAC0BUS HET NIET MEER VOLGEN.
Daarop haten.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:23 schreef pimmetje2010 het volgende:
Mensen die boeken lezen voor hun plezier
1920x1080quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:23 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Aardig klote om met een touchpad en een resolutie van 1024x600 bij te houden.
Ik ben altijd op touchmobiel, ik ben baasquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:23 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Aardig klote om met een touchpad en een resolutie van 1024x600 bij te houden.
Mensen die alleen lezen wanneer het moet.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:23 schreef pimmetje2010 het volgende:
Mensen die boeken lezen voor hun plezier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Willyfoofoo has posted.
Hij heet Tom Marvolo Riddle.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:23 schreef Nectar het volgende:
[..]
Waarom noem je hem tom, hij heet VOLDEMORTTTTTTTTTTT
En die battle vond ik juist wel goed (V vs H)
Ik lees nooit (tenzij voor school)quote:
Als je nooit leest, hoe kan je dan lezen op FOK! ?quote:
Je leest nu.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:26 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik lees nooit (tenzij voor school)
Ik bedoel boekenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Als je nooit leest, hoe kan je dan lezen op FOK! ?
Ik zit op het netbook van mijn broer omdat mijn laptop geïmplodeerd is. Het duurt drie seconden om alleen al een nieuwe tab te openen.quote:
Altijd? FOK! op de PC is het baast (quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:25 schreef coban het volgende:
[..]
Ik ben altijd op touchmobiel, ik ben baas
Weet ik, maar ik breid het onderwerp even uit.quote:
Daar moet je eerst toestemming voor vragenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik breid het onderwerp even uit.
Okequote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik breid het onderwerp even uit.
Dat is de juiste instelling voor een FOK!kerquote:
Fok!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:29 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Dat is de juiste instelling voor een FOK!ker
Meestal op ipod touch/ anders nokia n97quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:27 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Ik zit op het netbook van mijn broer omdat mijn laptop geïmplodeerd is. Het duurt drie seconden om alleen al een nieuwe tab te openen.
[..]
Altijd? FOK! op de PC is het baast (). Wat voor mobiel?
Half elf je moet slapenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:30 schreef Rezania het volgende:
Waar hebben we het nou eigenlijk over?
Godverdomme ruilen godverdomme.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:30 schreef coban het volgende:
[..]
Meestal op ipod touch/ anders nokia n97
Geen ideequote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:30 schreef Rezania het volgende:
Waar hebben we het nou eigenlijk over?
quote:
Hehe, da's inderdaad ook mogelijk. Bevalt het allemaal? Indien je onheus bejegend wordt, weet je bij wie je moet zijn.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:22 schreef coban het volgende:
[..]
Haha ja heb je gelijk inik ben een newbie maar wel erg actief
je lijkt me wel aardig iig
Omdat jijquote:
Laat maar, morgen is toch de laatste dag van de week. Lekker uitslapen zaterdag!quote:
Heb jij een Nokia n97? Ik ook!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:30 schreef coban het volgende:
[..]
Meestal op ipod touch/ anders nokia n97
Omdat je een verschrikkelijk slechte troll bent.quote:
Hehehe.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:32 schreef Nectar het volgende:
lompekutkneushork geef me een shout out
FOK!ken terwijl ik moet werken aan een project.quote:
Haha why? Wat heb jij?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:31 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Godverdomme ruilen godverdomme.
Hier is veel te leukquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Laat maar, morgen is toch de laatste dag van de week. Lekker uitslapen zaterdag!
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:33 schreef Nectar het volgende:
[..]
Waarom doe jij gemeen daarin? We waren toch vrienden?
Echt he! Klotekutmobielquote:Op donderdag 25 augustus 2011 22:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Heb jij een Nokia n97? Ik ook!En ik maar denken dat ik de enige was met die paupermobiel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |