Hey, dat is mijn tekst!!!!! Van die dubbeldekkertreinen kan het zijn dat ze is over gestapt tussen door. Verder superserie, ben benieuwd. En spenoza ga ik eens zoeken dankzij dit topic!quote:Op maandag 19 september 2011 10:07 schreef Zemelknoper het volgende:
Ook leuk, Björn zegt dat hij vanaf 19.00 op de club was, maar die is vanaf 20.00 open. De politie heeft het nog niet door
Ja echt wel volgende week ook zag ik later een stukje ervan..quote:Op donderdag 22 september 2011 21:58 schreef Purdey het volgende:
Ik ben ook nog steeds erg enthousiast, spanning was om te snijden vanavond.
Toch vind ik het jammer dat ze dat soort voorstukjes direct achter de aflevering plakken. Ik wil volgende week pas weten hoe het verder gaat. Ben ik de enige?quote:Op donderdag 22 september 2011 22:01 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja echt wel volgende week ook zag ik later een stukje ervan..
Nee jij bent niet de enige die het jammer vind dat je het voorstukje te zien krijgt..Ik vind 't ook jammer. Inderdaad er spelen goeie acteurs mee en goed in elkaar gezet. Ben blij met deze serie.quote:Op donderdag 22 september 2011 22:05 schreef DrDurden het volgende:
Toch vind ik het jammer dat ze dat soort voorstukjes direct achter de aflevering plakken. Ik wil volgende week pas weten hoe het verder gaat. Ben ik de enige?
Verder vind ik het echt een geweldige serie. Technisch zit het allemaal zeer goed in elkaar (wat toch een beetje het breekpunt is bij veel Nederlandse series, vind ik) en het acteerwerk is uiteraard goed (Wat wil je, met die acteurs). Er zitten misschien een paar onlogische dingetjes in, maar dan ga ik muggenziften, waar ik geen zin in heb.
Ja dat is inderdaad jammer dat ze dat doen. Bij de serie A.dam & E.V.A. werden de highlights van de volgende aflevering ook steeds al in de voorstukjes verklapt..quote:Op donderdag 22 september 2011 22:05 schreef DrDurden het volgende:
[..]
Toch vind ik het jammer dat ze dat soort voorstukjes direct achter de aflevering plakken. Ik wil volgende week pas weten hoe het verder gaat. Ben ik de enige?
Neeh, hij zag het ook aan de tijd en de plaats waar het gesprek vandaan kwam.quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:04 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik vond dat Pepijn wel heeeel vlug in de link legde dat Willem t was...
Want haalde hij het nu alleen uit de woorden "Ik ben buiten de stad?" ?
Ahh, vandaar!quote:Op vrijdag 23 september 2011 16:27 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Neeh, hij zag het ook aan de tijd en de plaats waar het gesprek vandaan kwam.
Zoiets dacht ik ook al te zien in een eerder shot! Want ik dacht nog: Ook raar dat ze 2 dagen achter elkaar dezelfde kleren aandoet. Teminste, terwijl ze bij Willem is ook. Maar later viel me het ook niet meer op, vanwege die andere kledingquote:Op vrijdag 23 september 2011 18:41 schreef Injetta het volgende:
Spannend. Wat alleen heel stom was dat Iris na haar bezoek aan het hotel tien ze thuis kwam ineens de verkeerde kleding aan had. Ze had ineens dat blauwe bloesje met die beige broek weer aan die ze aan had in dat atelier.
In het hotel had ze een heel ander hesje aan.
Ja, dat heb je goed inderdaad en omdat je hier op wees hoor ik dit dus alleen maar. Je hebt gelijk maar het is bloedirritant want ik ben niet zo erg dol op Yvon Jaspers. Ik vind dat eik een heel vervelend mens.quote:Op zaterdag 17 september 2011 09:13 schreef Dandilion het volgende:
Ik vind Sylvia Hoeks haar stem zo klinken als Yvonne Jaspers. :-S
lol die jongere acteurs kunnen idd niet zo goed spelen , vooral dat meisje van die tweeling.. in de 1e afl. (mooie foto's ) stonden ze op een gegeven moment bij de fietsenstalling op school (bij 1.12 ..) en toen moest ze haar zinnetje opzeggen, waar ze blijkbaar nogal zenuwachtig voor was want ze deed een paar keer haar mond open en bedacht zich blijkbaar dat ze het toch nog niet moest zeggen.. dit zag er nogal debiel uit lol , dat ze dat niet eventjes hebben overgedaan begrijp ik niet! Aan de andere kant heeft ze ook wel weer soms haar goede momenten, zoals toen ze er achterkwam dat die vriendin door haar broertje was aangevallen .. dus ik geef dr een kans..quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:46 schreef Jovatov het volgende:
Vond de tweede aflevering wel iets minder.
Die jonge acteurs (die tweeling en die vriendin) kunnen niet acteren. En die scène bij die therapeut vond ik ook bijzonder slecht geschreven. Ook die agenten die steeds bij de club binnenkomen vond ik wel wat tenenkrommend.
Enfin, ik blijf het toch wel volgen, productiewaarden zijn wel goed, het kijkt ergens ook wel lekker weg. En die Sylvia is erg prettig om naar te kijken ().
Dat klopt dat blonde meisje.quote:Op zondag 25 september 2011 22:09 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik dacht waar ken ik die dochter toch van? Maar die speelde ook in Penoza de dochter.
Een zelfde soort rol ook vind ik, ook zo'n bozig tienermeisje.quote:
Ik had net zoiets met die blonde politie-agente (die ik overigens niet erg overtuigend vind acteren). Herkende die stem ergens van. Is dus de dochter uit Mijn Dochter En Ik (quote:Op zondag 25 september 2011 22:09 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik dacht waar ken ik die dochter toch van? Maar die speelde ook in Penoza de dochter.
quote:Op zondag 25 september 2011 23:29 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Ik had net zoiets met die blonde politie-agente (die ik overigens niet erg overtuigend vind acteren). Herkende die stem ergens van. Is dus de dochter uit Mijn Dochter En Ik ():
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |