quote:
Van jouw kont?quote:
Dat klinkt alsof je er geld voor over zou hebben...quote:
Je hebt echt iets aan je gehoor jaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof je er geld voor over zou hebben...
Mooi topic.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:11 schreef L-E het volgende:
Dat topic 'zwanger van een bezette minnaar' zou niet goed zijn voor me als ik minder stevig in mijn schoenen stond. Gelukkig is het maar FOK.
Gelukkig is er niks met mijn ogen, dus die billen zie ik wel.quote:
Dat werkt vast niet als je een gat in je bumper hebtquote:
hehee... in mijn kont... nee... dat betwijfel ik.... maar ik heb nog geen yt-tje gevonden van auto bumpers....quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat werkt vast niet als je een gat in je bumper hebt
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:19 schreef -Engel- het volgende:
hehee... in mijn kont... nee... dat betwijfel ik.... maar ik heb nog geen yt-tje gevonden van auto bumpers....
Dan ga ik wederom mijn grote vriend Google raadplegen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
helaassssssssssch.... nog nooit mee gewerkt
Ach ja..de kater komt later. 9 maanden later om pfecies te zijn. Dan is het veranderd in een gezwel .quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Het heeft de gemoederen bezig gehouden.
Ik zou een kind geen gezwel noemen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:24 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ach ja..de kater komt later. 9 maanden later om pfecies te zijn. Dan is het veranderd in een gezwel .
Ik praat vast en zeker tegen een moeder?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik zou een kind geen gezwel noemen.
De moeder van de grote heilige Peuterquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:28 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik praat vast en zeker tegen een moeder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |