huilenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:13 schreef coban het volgende:
Prachtige TTmaar lieve jongentjes en (ik zie geen?) meisjens, ik ga even helpen in de keuken want straks eten en ik ben een vrouwmensch dus ik moet in de keuken staan met enkelketting.
Eet smakelijkquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:13 schreef coban het volgende:
Prachtige TTmaar lieve jongentjes en (ik zie geen?) meisjens, ik ga even helpen in de keuken want straks eten en ik ben een vrouwmensch dus ik moet in de keuken staan met enkelketting.
fucking zieken sprint en dan van doelijn waar corner word genamen schiet hij hem erin!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:14 schreef TWP het volgende:
Wat gebeurde er? Die commentator komt klaar van die goal. Watser?
diepe bal, lens wordt onderuitgehaald door uitkomende keeper, staat op, schiet met buitenkant rechts vanaf cornervlag bal er in 1x inquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:14 schreef TWP het volgende:
Wat gebeurde er? Die commentator komt klaar van die goal. Watser?
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:14 schreef aight1 het volgende:
[..]
diepe bal, lens wordt onderuitgehaald door uitkomende keeper, staat op, schiet met buitenkant rechts vanaf cornervlag bal er in 1x in
normaal dit is europa dan ben ik voor ieder nederlandse club die er speelt je moet competitie en europa wel gescheiden houdenquote:
lens ajacied.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:14 schreef aight1 het volgende:
[..]
diepe bal, lens wordt onderuitgehaald door uitkomende keeper, staat op, schiet met buitenkant rechts vanaf cornervlag bal er in 1x in
Ja maar jij was toch voor ajax die staat nu achterquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:15 schreef speedking het volgende:
[..]
normaal dit is europa dan ben ik voor ieder nederlandse club die er speelt je moet competitie en europa wel gescheiden houden
Gefeliciteerd met je 1600ste post.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:15 schreef speedking het volgende:
[..]
normaal dit is europa dan ben ik voor ieder nederlandse club die er speelt je moet competitie en europa wel gescheiden houden
Ajax speelt nietquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:15 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja maar jij was toch voor ajax die staat nu achter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |