quote:
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:03 schreef Ceetje.. het volgende:
als je Rudy zo ziet met z'n haren "los" lijkt het wel een meisje
Hij leest meequote:
Een trol met lol.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:06 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik vind het een beetje een rare chef
Zo'n iemand waarbij je je kinderen niet alleen zou laten.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:06 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Ik vind het een beetje een rare chef
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:07 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Zo'n iemand waarbij je je kinderen niet alleen zou laten.
Oh wacht, dat is een...
Toch niet, geen sterrenvermeldingquote:
Topchefonwaardig!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:08 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Toch niet, geen sterrenvermelding
Ook die lezen mee hier, ze weten ervan!quote:
Gooooooooooooooooooooooooooooooooedenavond!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:09 schreef Tim86 het volgende:
Deze chef heeft mediatraining gehad van Gaston van de postcodeloterij ofzo
Trauma?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:10 schreef Ceetje.. het volgende:
doet me denken aan een leraar vroeger op school
Het woord zalf geeft mij al onaangename rillingen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:11 schreef Dekatria het volgende:
Als zo'n gast me bij de arm pakt en begint over "stevigheid" en "zalvig" dan draai ik z'n arm los. Brrrr.
en dan ook nog in combinatie met grot-champignons, ieeeeeequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het woord zalf geeft mij al onaangename rillingen.
Ik wil jouw grotje wel inzalven anders?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:12 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
en dan ook nog in combinatie met grot-champignons, ieeeeee
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik wil jouw grotje wel inzalven anders?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En dan zalven maarquote:
doe die van thamara maarquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hehe. Moest ik ineens lachen terwijl ik dat nooit doe.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
quote:
neem d'r dan eenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:16 schreef Drassss het volgende:
Ik wilde muesli pakken, maar nu heb ik serieus zin in een boterham met vlokken
Muesli als avondeten? Arme jongenquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:16 schreef Drassss het volgende:
Ik wilde muesli pakken, maar nu heb ik serieus zin in een boterham met vlokken
Vlokken, wokken en zalven.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:16 schreef Yonjuuni het volgende:
Ik wist wel dat ik vanmiddag bij de AH wat was vergeten, de vlokken.
Toetjequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:16 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Muesli als avondeten? Arme jongen
Ik schrok alquote:
Goed opstijven he.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:18 schreef Tim86 het volgende:
Ik ga meestal pas koken na/tijdens Topchef. Moet toch even wat inspiratie opdoen.
Dat komt later welquote:
Probeer jij ook weleens de topclass na te doen terwijl je geen enkel ingredient in huis hebt?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:18 schreef Tim86 het volgende:
Ik ga meestal pas koken na/tijdens Topchef. Moet toch even wat inspiratie opdoen.
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Probeer jij ook weleens de topclass na te doen terwijl je geen enkel ingredient in huis hebt?
quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Probeer jij ook weleens de topclass na te doen terwijl je geen enkel ingredient in huis hebt?
Ja, daar sta ik dan. ben ik bezig met een vispotje, heb ik alleen hamburgers, een krop sla, bbq saus en wat witte broodjes..zie dan nog maar een voldoende te halen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik kwam nooit verder dan Grolschquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is sowieso al zwaar onvoldoende.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |