Helemaal niet, alsof je op 'chemtrails + koekepan' Googlet en dan op de 4e pagina de 2e link pakt. Lijkt wel een totaal ander forum waar ik ineens ben aanbeland, wtfquote:
Juist!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:03 schreef hunter.h4 het volgende:
Irriteren is gezond. Ik kan net doen alsof mijn neus bloedt. Schiet ik daar wat mee op?
Dan steek ik het hoofd in het zand. Dat is struisvogel politiek.
Vroeger, toen mocht je nog kritiek hebben in TRUquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:58 schreef Sjapoela het volgende:
En dit topic is gesloten
Yuri_Boyka´s en Sjapoela´s dagboek deel 1
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:58 schreef hunter.h4 het volgende:
De hele druk zal weg zijn. Ook geen hoge druk gebieden meer in het klimaat. Lage druk gebieden ook weg.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:58 schreef hunter.h4 het volgende:
Dan zal het weer altijd mooi zijn
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:59 schreef hunter.h4 het volgende:
Niet te warm en niet te koud. Een lekkere bries. Een zon zonder schadelijke stralilng.
oke danquote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 17:54 schreef hunter.h4 het volgende:
De bijbel en koran zijn met voorbedachte rade geschreven.
Alle posts worden hier toch gecontroleerd en kan zonodig op slot.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:54 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ok, ik klik dus een random topic aan uit de AT, zie ik ineens één of andere losgeslagen gek posten.
Helicopterview 2
WTF? Ik kan er echt geen chocola van maken. Waar slaat dit op in godsnaam? Wat lees ik?!![]()
Lees de eerste pagina (50 posts) ofzo even, dit is pure mindfucking. Die gast hoort in een gesloten inrichting volgens mij.
Dit dus.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:08 schreef Ikbenserieus het volgende:
Die beste man is gek geworden.
Kunnen we hem niet via FOK! naar een psychiater sturen, voordat hij een paar tere zieltjes hier ook gek krijgt?
Ban-waardig van mij part.
quote:Zodra ik een auto heb met eigen bepaald kenteken zal ik erbij zijn. Ik wil eerst een auto en kenteken dat ik zelf bepaal. Daarna ga ik meeten.
Dromenvanger hier dus maar ik heb nu de naam die ik blijf hanteren. Genoeg met dromen bezig geweest. Je schiet niets op ermee.
Jagen en zoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |