Mass Effect 3 en Skyrim zijn nog niet uit. Maar game jij dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:37 schreef coban het volgende:
Maar rezania die spelletjes ga ik even checken zo
Waar in Haarlem woon jij negert?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:38 schreef Nectar het volgende:
Waarom heb ik ook nooit die fucking lapo man!
ik probeer het al sinds deel 3 ofzo!
Ik was Age of Empires I en II vergeten, wat een bazen spellen!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:38 schreef Spouwerranger het volgende:
Age Of Empires 1
Rollercoaster Tycoon
Eh. DUHHHH. Ben beetje verslaafd. Beetje maar he.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mass Effect 3 en Skyrim zijn nog niet uit. Maar game jij dan?
Vlak bij het kenauparkquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:38 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Waar in Haarlem woon jij negert?
Jij bent echt zwakzinnig. Ik dacht dat ze een grapje maakten.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:38 schreef Nectar het volgende:
[..]
elemaal we
ga jogge in gay park te huiz terneuze adam
Rollercoaster iddquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:38 schreef Spouwerranger het volgende:
Age Of Empires 1
Rollercoaster Tycoon
Een Turks meisje dat games speelt!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:39 schreef coban het volgende:
[..]
Eh. DUHHHH. Ben beetje verslaafd. Beetje maar he.
Hoezo ben ik zwakzinning, dat was obviously fake.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:39 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Jij bent echt zwakzinnig. Ik dacht dat ze een grapje maakten.
Inderdaadquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik was Age of Empires I en II vergeten, wat een bazen spellen!
Ja, en vooral van die vermoordspelletjes en race en crash bandicoot ftwquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een Turks meisje dat games speelt!Nou ja, voor alles is een eerste keer.
Jij hapt echt te makkelijkquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:40 schreef Nectar het volgende:
[..]
Hoezo ben ik zwakzinning, dat was obviously fake.
dichtbji!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:40 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ik bij de Amsterdamse Poort daarzo...
Dat zei ik vannacht tegen je mama ookquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:40 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Jij hapt echt te makkelijk
Ik ga of pes of fifa kopen.quote:
u mad?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:41 schreef Nectar het volgende:
[..]
Dat zei ik vannacht tegen je mama ook
BETER DOE JE DAN MK9!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:41 schreef coban het volgende:
[..]
Ik ga of pes of fifa kopen.
Omg ik wil trouwens ook smack down. Die is zoooo baas
KOOP PESquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:41 schreef coban het volgende:
[..]
wtf een vrouw die voetbalgames speeltquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:41 schreef coban het volgende:
[..]
Nog nooit gespeeld maar lijkt me wel vetquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:41 schreef speedking het volgende:
[..]
KOOP PES
meisje dat voetbal games speelt
Nog niet zeg ik tochquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:42 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
wtf een vrouw die voetbalgames speelt. Ik dacht dat die niet bestonden.
ja is serieus vette game alleen beat me broer mij met 12-3.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:43 schreef coban het volgende:
[..]
Nog nooit gespeeld maar lijkt me wel vetwas ooit in playstationcafe (waar vreemd genoeg geen meisjes komen) en was echt bazenspel. Ik keek toe
@ nectar: wat? Wat is dat mk9 ofzo?
Ik heb niet helemaal een ideequote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:43 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Hoeveel meter in de omtrek heb ik een FOK!ker in de buurt?
Doe maar niet nee.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:44 schreef Nectar het volgende:
[..]
ik kan hier een parody op zeggen, maar dat doe ik niet
Ik zag hem en moest hem gewoon even posten.quote:
ik 15 XD echtquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:43 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Dan nogquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:44 schreef coban het volgende:
[..]
Nog niet zeg ik tochmaar wil wel want: baas
Is voetbal? Ik ga danook dat even checkenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:44 schreef speedking het volgende:
[..]
ja is serieus vette game alleen beat me broer mij met 12-3.
Blijkbaar heeft Breda ook een eigen scquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:43 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Iedere stad, dorp, gehucht heeft een SC, zelfs Sassenheim heeft er één.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:45 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft Breda ook een eigen scBen er al een tijdje niet meer geweest, alleen maar 30+ daar
Hahahah mortal combat weet ikquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:45 schreef Nectar het volgende:
coban mortal kombat 9, echt bazen spel, daarmee kun je ook fatality's doen.
Zoals deze:
kusje op je wang, voor je behulpzaamheid.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:46 schreef smegmanus het volgende:
Zouden jullie de TT normaal willen laten? Dus zonder blokhaken?
Het is geen centraal topic, het is nu iets teveel aanwezig zegmaar.
Noem me een zeikerd, ik weet het.
Neequote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:47 schreef Jac0bus het volgende:
He Plastik, over een paar weken heb ik als het goed is wat rijpe Habanero's of nog beter Bhut Jolokia, wil je die voor de cam vooor FOK! proberen?
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:48 schreef Spouwerranger het volgende:
coban is gewoon een vrouwelijke gamenerd wtf
HET IS DE SCHULD VAN SWJ!!!!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:46 schreef smegmanus het volgende:
Zouden jullie de TT normaal willen laten? Dus zonder blokhaken?
Het is geen centraal topic, het is nu iets teveel aanwezig zegmaar.
Noem me een zeikerd, ik weet het.
Altijd makkelijk; gewoon de schuld op andere afschuiven.quote:
Die pepers zijn voor mietjes.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:47 schreef Jac0bus het volgende:
He Plastik, over een paar weken heb ik als het goed is wat rijpe Habanero's of nog beter Bhut Jolokia, wil je die voor de cam vooor FOK! proberen?
Nouja zeg. Het is Spouwerranger.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:51 schreef Nectar het volgende:
Poll: Wie stinkt het meest?
• Nectar
• Plastic_zak
• coban
• speedking
• spouwerranger
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Die pollquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:51 schreef Nectar het volgende:
• Nectar
• Plastic_zak
• coban
• speedking
• spouwerranger
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ik sta er (gelukkig) niet tussen! Ik ben een schone man!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:51 schreef Nectar het volgende:
• Nectar
• Plastic_zak
• coban
• speedking
• spouwerranger
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Haters gaan haten. Heb cod uitgespeeld in korte periode (3 dagen ofzo, geen black ops helaas) en crash bandicoot in 2 dagen. En dan nieteens fulltimequote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:48 schreef Spouwerranger het volgende:
coban is gewoon een vrouwelijke gamenerd wtf
Heb op mijzelf gestemd. Al 5 dagen niet gedoucht.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:51 schreef Nectar het volgende:
• Nectar
• Plastic_zak
• coban
• speedking
• spouwerranger
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Hahaha wtfquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:51 schreef coban het volgende:
[..]
Haters gaan haten. Heb cod uitgespeeld in korte periode (3 dagen ofzo, geen black ops helaas) en crash bandicoot in 2 dagen. En dan nieteens fulltime
Nu bn ik bezig met army of two the 40th day. Die had ik ooit gekocht
Dat is niks! Eet dit maar eens puur!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:51 schreef gamezz het volgende:
[..]
Die pepers zijn voor mietjes.
http://en.wikipedia.org/wiki/Naga_Viper
Deze heb ik serieus wel eens gegeten.
Jij hebt echt niks beters te doen hè?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:51 schreef coban het volgende:
[..]
Haters gaan haten. Heb cod uitgespeeld in korte periode (3 dagen ofzo, geen black ops helaas) en crash bandicoot in 2 dagen. En dan nieteens fulltime
Nu bn ik bezig met army of two the 40th day. Die had ik ooit gekocht
Stoer man.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:51 schreef gamezz het volgende:
[..]
Nou. Vandaag ging ik winkelenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij hebt echt niks beters te doen hè?
Doe het iedere dag op mijn brood.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is niks! Eet dit maar eens puur!
Scovilleschaal van heetheid.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:57 schreef speedking het volgende:
AJACIEDEN MIJN DROOM KOMT UIT AJAX MAG WEER TEGEN REAL LET OP WE GAAN WINNEN
Ja wel aardig, met jou?quote:
Ik heb gelijk! Wat een prachtige dag!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:18 schreef coban het volgende:
[..]
Nu weet ik zeker dat rezania gelijk zou hebben. Narcist.
Ja ik vind dat maar bullshit al die "nieuwe" pepersquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:51 schreef gamezz het volgende:
[..]
Leek alleen maar zo.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:58 schreef coban het volgende:
[..]
What has been seen, cannot be unseen. Ninja.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:56 schreef gamezz het volgende:
[..]
Doe het iedere dag op mijn brood.
Als je daar internetverbinding hebt ben ik er gewoon.quote:
Denk niet dat iemand dood is gegaan aan pepers eten.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:58 schreef Nectar het volgende:
gaat een mens hiervan dood http://nl.wikipedia.org/wiki/Capsa%C3%AFcine
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb gelijk! Wat een prachtige dag!
Denk het welquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Denk niet dat iemand dood is gegaan aan pepers eten.
Zo werkt dat niet, het was een kruising tussen de Naga Morich en de Bhut Jolokia. Geen toevallig gevonden peper.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:59 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ja ik vind dat maar bullshit al die "nieuwe" pepersZijn gewoon mensen die bestaande soorten planten en toevallig een hele hete peper vinden (niet alle planten van dezelfde soort maken pepers met dezelfde scherpte, hangt ook van groeiomstandigheden af ed) en geven het dan meteen een nieuwe naam
Er is WiFi.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:59 schreef coban het volgende:
[..]
Als je daar internetverbinding hebt ben ik er gewoon.
Dat is geen peper, maar die (pure) chemische stof die voor de scherpe smaak zorgt.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:59 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Denk niet dat iemand dood is gegaan aan pepers eten.
Ja en dat zit in pepers, dus?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:01 schreef gamezz het volgende:
[..]
Dat is geen peper, maar die (pure) chemische stof die voor de scherpe smaak zorgt.
Ja prima!quote:
Verpest het nou niet met je sarcasme.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:57 schreef coban het volgende:
[..]
Ik zou willen dat ik jou kon zijn. Zo stoer.
quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:58 schreef coban het volgende:
[..]
Rezania zou je een narcist noemen.
Hey kipquote:
Paprika is een peper en bevat die stof niet!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:01 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja en dat zit in pepers, dus?
Kleine hoeveelheden ja. Puur dat spul is anders.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:01 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja en dat zit in pepers, dus?
Neenquote:
Ik hou mezelf graag te vriend.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:03 schreef ChrisHansen het volgende:
[..]
tegen jezelf lullen [ afbeelding ]
Een hap van die en je mag je tong gaan reanimeren.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:03 schreef Nectar het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Naga_Jolokia
lol de peper zelf kan niet eens leven met al die heetheid erin
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:04 schreef coban het volgende:
˙uǝq sɐɐq uǝǝ ʞı ʇɐp ʇpuıʌ ʇsǝǝl ʇıp ǝıMalgemene voorwaarden ditdatalleszuszo
Narcist.quote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:58 schreef coban het volgende:
[..]
Rezania zou je een narcist noemen.
Niet alleen je tong, dat voel je door heel je lichaam.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:04 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Een hap van die en je mag je tong gaan reanimeren.
loool.quote:
Klopt ja, check deze pagina maar eens, MocroKip.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:03 schreef gamezz het volgende:
[..]
Kleine hoeveelheden ja. Puur dat spul is anders.
Niet gelezen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:04 schreef coban het volgende:
˙uǝq sɐɐq uǝǝ ʞı ʇɐp ʇpuıʌ ʇsǝǝl ʇıp ǝıMalgemene voorwaarden ditdatalleszuszo
Ok, interesting.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Klopt ja, check deze pagina maar eens, MocroKip.
quote:
Ze meten de concentratie van capsaïcine in de peper, daar heb je echt geen universiteit voor nodig.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:08 schreef Jac0bus het volgende:
Ja al die kruisingen enzoIk vind dat die shit veel te snel wordt rondgeroepen voordat er een universiteit echt eens onderzoek naar doet. Maargoed, alsof je het verschil proeft tussen 1.4 en 1.5 miljoen SHU
Idd, hij zou melk of yoghurt of zeep moeten. Zeep beste optie!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:08 schreef Rezania het volgende:
[..]Maar geven ze hem nou water aan het einde? Dat gaat dus helemaal niet helpen.
Ja en dat in je ogen! Daarvan kun je technisch gezien blind wordenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:09 schreef MarokkaanseKip het volgende:
2.000.000–5.300.000 Standaard Amerikaanse Pepperspray [3]
w00t
zal ik doenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:09 schreef coban het volgende:
Omg hahhaa ik zag dit laatst in een topic ik ging kapot van het lachen. Is geen linkdump please ik smeek jullie ga kijken
Vetten en alcoholische dranken, capsaïcine lost namelijk slecht op in water.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:09 schreef Nectar het volgende:
[..]
Idd, hij zou melk of yoghurt of zeep moeten. Zeep beste optie!
Ja zeep zou die moeten doen, alleen dat is wel smerig, maar dat hellpt wel echt heel goedquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vetten en alcoholische dranken, capsaïcine lost namelijk slecht op in water.
En dan die peper die op 1,4 mil zit, scheelt niet eens zo veel met pepperspray.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:09 schreef MarokkaanseKip het volgende:
2.000.000–5.300.000 Standaard Amerikaanse Pepperspray [3]
w00t
quote:"It numbs your tongue, then burns all the way down," he told the paper. "It can last an hour, and you just don't want to talk to anyone or do anything. But it's a marvelous endorphin rush. It makes you feel great."
OMGG is dit echt?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:09 schreef coban het volgende:
Omg hahhaa ik zag dit laatst in een topic ik ging kapot van het lachen. Is geen linkdump please ik smeek jullie ga kijken
Oke dan.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:10 schreef Nectar het volgende:
en trouwens marrokaanse kip je kan zeker wel dood gaan van pepers.
Proberen dus.quote:
Die gozer, echt zo triest.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:09 schreef coban het volgende:
Jaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:11 schreef speedking het volgende:
nederlanders zijn echt babys all;emaal weglopen
Aanrader ja, maar je bent er dan wel een paar uur beroerd van.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:12 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Oke dan.
[..]
Proberen dus.
ja hier niet hoor.... was ook niet helemaal serieus bedoelt maar t waren 2 dames die moeten ook gewoon weggaan voor dat die gast helemaal leip gaat doenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:14 schreef coban het volgende:
[..]
Janiet allemaal natuurlijk (er zitten hier nederlanders
)
Dames zijn gewoon snel bang. Ik kan ze het niet kwalijk nemen, meestal kunnen dat soort vrouwen helemaal niks uithalen tegen zo'n gozer.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:16 schreef speedking het volgende:
[..]
ja hier niet was ook niet helemaal serieus bedoelt maar t waren 2 dames diemoeten ook gewoon weggaan word die gast helemaal leip gaat doen
zeg ik toch ook. dank je voor je bevesteging?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dames zijn gewoon snel bang. Ik kan ze het kwalijk nemen, meestal kunnen dat soort vrouwen helemaal niks uithalen tegen zo'n gozer.
Ja, want dit soort situaties los je natuurlijk op met zinloos geweld.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:18 schreef Nectar het volgende:
eigenlijk zou er gewoon zon man in moeten stappen en hem helemaal verrot slaan
Bij hem wel!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, want dit soort situaties los je natuurlijk op met zinloos geweld.Knap nagedacht Nectar, echt knap gedaan.
Stiekem heb ik wel dezelfde gedachtes als nectarquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, want dit soort situaties los je natuurlijk op met zinloos geweld.Knap nagedacht Nectar, echt knap gedaan.
ja maar bij zo een losgeslage man moet j hem gewoon temmenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Lekker laten uitrazen, zolang hij maar niet aan iemand zit. En daarna aanspreken.quote:
vriend hij gooide tas in iemands gezicht, diegozer doet alleen leip omdat hij groot is, hij moet getemd wordnquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Lekker laten uitrazen, zolang hij maar niet aan iemand zit. En daarna aanspreken.
baasquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:22 schreef coban het volgende:
Ik denk wel dat ik er wat van gzegd zou hebben, zoals die jongen. Internetheld enzo ftw
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:22 schreef speedking het volgende:
[..]
vriend hij gooide tas in iemands gezicht, diegozer doet alleen leip omdat hij groot is, hij moet getemd wordn
In dat geval zou ik eerst een paar andere gozer aanspreken om te helpen, en hem dan samen aanspreken.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:22 schreef coban het volgende:
Ik denk wel dat ik er wat van gzegd zou hebben, zoals die jongen. Internetheld enzo ftw
Ik ga het denk ik ook proberenquote:
Djoeken met prikpen? Kennen jullie dat filmpje?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:25 schreef Nectar het volgende:
ik zo
[..]
ik zou hem neer hebben gestoken
moet je nectar hebben die zou hem steken....quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
In dat geval zou ik eerst een paar andere gozer aanspreken om te helpen, en hem dan samen aanspreken.
Geloof je dat zelf?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:26 schreef speedking het volgende:
[..]
moet je nectar hebben die zou hem steken....
JA xd marokkaan ->over jodenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:26 schreef coban het volgende:
[..]
Djoeken met prikpen? Kennen jullie dat filmpje?
Nee, staat me niet!quote:
Ok ik pass je er wel een als ze rijp zijnquote:
Ben ik alquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, staat me niet!Maar misschien een idee voor jou.
Wel 3 maanden zei je.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:41 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik ben een man, mannen kunnen niet zwanger worden
Dan ben ik verkeerd ingelicht.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:41 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik ben een man, mannen kunnen niet zwanger worden
Jammer.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:43 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Was een vergissing zei de dokter
Jij hebt ook best wel een beetje mooi haarquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:42 schreef coban het volgende:
Pimmetje is een baas met zijn gangsterhaar.
Dat kun je helemaal niet zien.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:43 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Jij hebt ook best wel een beetje mooi haar
Doe maar ben verliefd enzoquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:44 schreef pimmetje2010 het volgende:
Zal ik om dit topic op te leuken nog maar een plaatje van mij posten?
Je begint meer rimpels te krijgenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:46 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Hier heb ik een matje jeweet
[ afbeelding ]
Die ogenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:46 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
fotomodel ofwaT?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:46 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en homoquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:54 schreef speedking het volgende:
[..]
c.ronaldo is voetballer en model
quote:
skills wel look nietquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:55 schreef speedking het volgende:
[..]
jaloers op zijn skills en looks.
Ik slaap nooitquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:56 schreef Nectar het volgende:
ik slaap altijd 5 uur in de nahct of later.
godver m'n stream loopt achterquote:
aitquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:59 schreef aight1 het volgende:
[..]
godver m'n stream loopt achterprima goal wel
haha idd ben je toevallig psv fanquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:59 schreef aight1 het volgende:
[..]
godver m'n stream loopt achterprima goal wel
ja toevallig welquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:59 schreef speedking het volgende:
[..]
haha idd ben je toevallig psv fan
ja maar anders konden we vrienden wordenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:02 schreef speedking het volgende:
[..]
hoezo ajax doet champions leg.
oh ja dat wel jammerquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:02 schreef aight1 het volgende:
[..]
ja maar anders konden we vrienden worden
Ze hebben wel een kans tweede te worden achter Realquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:02 schreef speedking het volgende:
[..]
hoezo ajax doet champions leg.
de andere 2 clubs zijn van t zelfde niveua als ajax t word wel lastigquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:03 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ze hebben wel een kans tweede te worden achter Real
Nope hebben ze nietquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:03 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ze hebben wel een kans tweede te worden achter Real
Trabzonspor in champions leaguequote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:05 schreef coban het volgende:
Voetbalspelletjes zijn wel leuk, maar echte voetbal alleen om naar te kijken als het trabzonspor ismeer niet
Omkoping.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:05 schreef coban het volgende:
Voetbalspelletjes zijn wel leuk, maar echte voetbal alleen om naar te kijken als het trabzonspor ismeer niet
Geen idee wat hier staat, maar ben het er wel mee eens.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:05 schreef speedking het volgende:
t woird lastig dinamo en ajax hebben afgelopen 3 jaar vaak met elkaar gespeelt en altijd een ander die won lille is stom weg wat beter
Ben geen Amsterdammer nee, moet dan dan?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:06 schreef speedking het volgende:
[..]
benlaatst ook geweest ben je ook Amsterdammer?
nee hoorquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:06 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ben geen Amsterdammer nee, moet dan dan?
hahahquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:06 schreef TWP het volgende:
[..]
Geen idee wat hier staat, maar ben het er wel mee eens.
baasquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:07 schreef TWP het volgende:
Ik ben beetje een Amsterdammer. Heel klein beetje.
aitquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:08 schreef aight1 het volgende:
Ik voel me niet thuis tussen alle Ajacieden.
Mijn onderlip begon te trillen. Daarna moest ik huilen. Daarna heb ik mijzelf gepijnigd.quote:
Is Hilversum dichtbij genoeg?quote:
arme cobanquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:08 schreef coban het volgende:
[..]
Mijn onderlip begon te trillen. Daarna moest ik huilen. Daarna heb ik mijzelf gepijnigd.
Vanavond ben ik wel voor PSV hoor.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:08 schreef aight1 het volgende:
Ik voel me niet thuis tussen alle Ajacieden.
Wil je m'n schouder om op te huilenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:08 schreef coban het volgende:
[..]
Mijn onderlip begon te trillen. Daarna moest ik huilen. Daarna heb ik mijzelf gepijnigd.
Bedankt. In de CL zal ik ook voor jullie juichen.quote:
Sorry.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:08 schreef coban het volgende:
[..]
Ja heel graag. Ik ben heel verdrietig. Zulke gemene woorden.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:08 schreef aight1 het volgende:
[..]
Wil je m'n schouder om op te huilen
Kom maar meisje, alles komt goedquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:09 schreef coban het volgende:
[..]
Ja heel graag. Ik ben heel verdrietig. Zulke gemene woorden.
Geeft nietquote:
en je bent 12quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:11 schreef Nectar het volgende:
ik ben een geboren winnaaar
hey
ik ben geboren kampion
ik ben een geboren winnaar
en dat is wat ik doe voor lunch
pokemoN!
Gelukkigquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:10 schreef aight1 het volgende:
[..]
Kom maar meisje, alles komt goed.
Ik moest lachenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:11 schreef Nectar het volgende:
ik ben een geboren winnaaar
hey
ik ben geboren kampion
ik ben een geboren winnaar
en dat is wat ik doe voor lunch
pokemoN!
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:12 schreef Nectar het volgende:
[..]
jij bent 12 kijk hoe je typt zonder hoofdeletters enz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |