quote:Ik vrees het ook. *opzet*
Op zaterdag 13 juli 2002 20:52 schreef just me het volgende:
hihihi ik denk dat je Barb beter op het ik-weet-nog-niet-of-ik-wel-kinderen-wil-misschien-later-als-ik-groot-(en-on/verstandig?)-ben-lijstje moet zetten
* Leah vertrouwt in het vervolg blindelings op haar gevoel.
Ik riep al twee dagen dat ie eruit moest, voelde nauwelijks leven meer ook
quote:
Op zaterdag 13 juli 2002 21:13 schreef Leah het volgende:
Jessie, ze zagen inderdaad bij de bevalling al dat er infarcten in de placenta zaten, vandaar dat het opgestuurd is.* Leah vertrouwt in het vervolg blindelings op haar gevoel.
Ik riep al twee dagen dat ie eruit moest, voelde nauwelijks leven meer ook
Ik vermoed dat de placenta niet lang zo slecht is geweest, anders was Freek natuurlijk nooit zo'n dikkerd geweest na 35 weken zwangerschap.
* Lois zit met smart op een foto te wachten*
Foto komt in je mailbox hoor! Freeks papa moet 'm alleen nog even scannen.....
quote:Kan het aan de voeding liggen beertje? Krentebollen, rozijnen, drop, ontbijtkoek en andere dingen kunnen dat heel goed veroorzaken.
Op zaterdag 13 juli 2002 22:48 schreef beertje_ het volgende:
Sven had vandaag twee keer zwarte ontlasting, weet iemand of dat erg is?
Sven had geen problemen verder hoor maar vind het toch wat vreemd
quote:Nee, hij heeft niks anders dan anders gehad behalve een andere smaak roosvicee. Daarvan kan het toch niet komen?
Op zaterdag 13 juli 2002 22:50 schreef Lois het volgende:[..]
Kan het aan de voeding liggen beertje? Krentebollen, rozijnen, drop, ontbijtkoek en andere dingen kunnen dat heel goed veroorzaken.
quote:De enige manier omdat uit te vinden is om het niet meer te geven, kijken of het weggaat en het dan nogmaals te proberen.
Op zaterdag 13 juli 2002 22:52 schreef beertje_ het volgende:[..]
Nee, hij heeft niks anders dan anders gehad behalve een andere smaak roosvicee. Daarvan kan het toch niet komen?
quote:Morgen maar weer diksap en dan afwachten, dank je
Op zaterdag 13 juli 2002 22:54 schreef Lois het volgende:[..]
De enige manier omdat uit te vinden is om het niet meer te geven, kijken of het weggaat en het dan nogmaals te proberen.
Als hij verder niet ziek is of pijn heeft zal het wel zoiets moeten zijn zou je denken.
quote:Nou, na 2,5 week overtijd, negatieve testen, zere borsten, misselijk etc, is de droom vandaag echt over.. Ik sla weer een rondje over (vast door de stress dat alles een beetje van slag is)hebben jullie dat nou ook? dat je ondanks een negatieve test hoop blijft houden tot je ongesteld bent?
Op zaterdag 13 juli 2002 17:42 schreef Catootje het volgende:
Ik droomde dat Tinkerbel zwanger was! Ik was heel erg jaloersMaar ik hoop dat het een teken is dat Tinkietink hierna aan de beurt is, dan mag ET (lief van mij he, dat je mag
) en dan ikke, saampjes met Kleintje, die natuuuuurlijk meteen zwanger raakt na oeps een keertje niet opletten
![]()
... dus nu we de volgorde weten: alle dames alvast gefeliciteerd!! Ik moet weer mandverband gaan kopen, want twee maanden op het punt staan van en dan dus maar voor alle zekerheid...naja.
Met de kleine Sharon ging 't gistermiddag nog hartstikke goed
(daarna niet meer gesproken) dus ik denk dat 't al met al nogal meevalt en dat ze niet zoveel binnen heeft gehad.
Maar de schrik zit er goed in iig. Zal straks nog ff bellen..
quote:Jammer E.T.
Op zondag 14 juli 2002 11:37 schreef E.T. het volgende:
Nou, na 2,5 week overtijd, negatieve testen, zere borsten, misselijk etc, is de droom vandaag echt over.. Ik sla weer een rondje over (vast door de stress dat alles een beetje van slag is)hebben jullie dat nou ook? dat je ondanks een negatieve test hoop blijft houden tot je ongesteld bent?
quote:Hij heeft toch niet per ongeluk Ferro roosvicee gehad, daarvan krijg je zwarte ontlasting, net als van spinazie.
Op zaterdag 13 juli 2002 22:52 schreef beertje_ het volgende:[..]
Nee, hij heeft niks anders dan anders gehad behalve een andere smaak roosvicee. Daarvan kan het toch niet komen?
E.T. balen hoor! En Tinkerbell ook! Ik ken het wel hoor, toch hoop houden ondanks negatieve test. Zelfs als de menstruatie al begonnen was heb ik wel eens gehoopt dat het een innestelingsbloeding was.
Brrr, wat eng van die sigaretten... ik ben meteen even hier achter het huis aan het vegen gegaan, Kor is er ook nog niet zo netjes mee.......
quote:Ik ben zojuist tot de ontdekking gekomen dat mijn hoop en gevoel niet ongegrond was.
Op zondag 14 juli 2002 12:17 schreef Dinus het volgende:E.T. balen hoor! En Tinkerbell ook! Ik ken het wel hoor, toch hoop houden ondanks negatieve test. Zelfs als de menstruatie al begonnen was heb ik wel eens gehoopt dat het een innestelingsbloeding was.
We weten nu dus een ding: het KAN wel! Ondanks dat 't zaad zo vreselijk slecht is, kan er dus bevruchting optreden. En dit vruchtje had gewoon 'iets' waardoor 't toch niet goed zou komen. 't geeft wel hoop iig.
quote:Wat erg...
Op zondag 14 juli 2002 14:09 schreef E.T. het volgende:
Ik ben zojuist tot de ontdekking gekomen dat mijn hoop en gevoel niet ongegrond was.
Bij mijn collega kon ik na 12 dagen op de foto ook echt al iets van een 'lijfje' zien. Bij jou was het dan vast nog groter.
Wel fijn dat jullie nu wel weten dat het kán. Over een tijdje gaat het vast een keertje goed.
quote:*hele hoop dubbele gevoelens* ET, ik schrijf even ongecensureerd hoor, want ik vind het heel moeilijk om de juiste toon te vinden: Mijn eerste gevoel zegt wat knap wat fokking knap!!! Het is je gewoon gelukt!!! Mijn verstand weet ook wel dat je dus een miskraam hebt gekregen, en dat 'gelukt' dus niet het juiste woord is....Wat dubbel en ozo moeilijk: jeetje...het is gewoon een keertje gelukt zonder hele nare poespas, het KAN gewoon!!! HET KAN!!! En ik snap ook wel dat ik voorbij ga aan een hele hoop andere gevoelens die ik absoluut niet weg wil vegen...het lijkt me echt heel erg om toch een leventje te verliezen, ook al gebeurt dat in het beginstadium heel vaak, is het nog niet 'officieel' een leven, en al die andere rationele blabla.
Op zondag 14 juli 2002 14:09 schreef E.T. het volgende:[..]
Ik ben zojuist tot de ontdekking gekomen dat mijn hoop en gevoel niet ongegrond was.
't is ff een niet zo 'prettig' praatje, maar 't leek vanmorgen al niet op 'normale' ongesteldheid. En een kwartier geleden op 't toilet bij 't afvegen alleen maar een 'klodder' wat er een beetje raar uitzag. Toen ik goed keek zag ik dus heel duidelijk een vruchtzakje met vruchtje. Het hoofdje met de ogen waren heel duidelijk te onderscheiden (ook al was 't nog geen centimeter groot) en daaronder een lichaampje.. Ik heb 't aan Jeroen laten zien en die kon er ook niks anders van maken dat wat ik dacht.![]()
![]()
We weten nu dus een ding: het KAN wel! Ondanks dat 't zaad zo vreselijk slecht is, kan er dus bevruchting optreden. En dit vruchtje had gewoon 'iets' waardoor 't toch niet goed zou komen. 't geeft wel hoop iig.
Ik hoop dat ik je niet kwets door dit alles te schrijven, ik bedoel het goed en leef erg met je mee. Ik wil helemaal niet voorbij gaan aan je pijn of verdriet of angsten. En ook al weet ik dat het niet zo werkt: het voelt voor mij alsof je nog maar 1 stapje verwijderd bent van je doel.
Lieve ET, misschien wil ik alleen maar zeggen dat ik ongelooflijk voor je aan het duimen ben en je alle goeds toewens. Ik hoop al het mooie en goede voor je dit jaar, go get them ET!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |