Zit nu nog een beetje na te shaken
(en wat is dat een rot gezicht zeg, zo'n kleintje met een gitzwarte mond en gezicht...)
Kon ze eigenlijk niet beter even naar de eerste hulp?
Ik wil absoluut niet klagen hoor want ik zit nog steeds op een roze wolk maar jeeeeetje wat ben ik moe. Ik kom de dag niet meer door zonder een middagslaapje en de afgelopen week ben ik dus ook 's middags naar huis gestuurd op mijn werk. Gelukkig heb ik hele begrijpende collega's en baas. En ik laat me thuis ook lekker vertroetelen
De hele avond op de bank liggen is ook wel eens lekker hoor.
Aan de andere kant mag ik mijn handjes weer dichtknijpen dat ik niet hoef te kotsen, want als ik ergens een hekel aan heb
Maargoed de moeheid moet als het goed is over een paar weekjes over zijn.
quote:I know what you mean! Ik was al moe als ik 's ochtends uit bed stapte. (En je mag daar trouwens best een beetje over klagen hoor..
Op vrijdag 12 juli 2002 19:22 schreef Karin het volgende:Ik wil absoluut niet klagen hoor want ik zit nog steeds op een roze wolk maar jeeeeetje wat ben ik moe. Maargoed de moeheid moet als het goed is over een paar weekjes over zijn.
Over een week ophalen, een IDkaart voor Eva (vrouw), lengte 80cm.
Dat is leuk als je over een jaartje of 2 nog eens kijkt.
quote:Ik heb het ook gezien. Altijd interessant! Alleen moet ie een keer eerder uitgezonden zijn, want ik kende deze aflevering al
Op woensdag 10 juli 2002 23:40 schreef Sweej het volgende:
p.s. heeft iemand al gekeken naar Maternity Ward, nieuwe serie op Net 5 over een kraamafdeling in Amerika????
quote:Een te klein matrasje in vanwege de veiligheid en wiegendood geen goed idee. Er mag maximaal ongeveer 1 cm tussen rand van de wieg en de matras zitten, anders kan het kindje er tussen bekneld raken.
Op vrijdag 12 juli 2002 15:47 schreef Sweej het volgende:
Wij hebben een wiegje gekregen van hubbie zijn paps en mams. Heel lief en leuk maar er moet wel een nieuw matrasje in. Nou is het een beetje een raar maatje dus de meeste hoeslakentjes zijn net te klein voor het matrasje.Is het verantwoord om een iets kleiner matrasje te kopen? Of gaat dat teveel schuiven??? Kan ik me zo voorstellen?
Iemand ervaring mee??
Wat die hoeslakentjes betreft: dan neem je toch gewoon die zonder elastiek, maar ruim genoeg om goed om de op maat-gemaakte matras heen te vouwen?
Trouwens Sweej, wat vliegt de tijd zeg! Voor mijn gevoel zag ik nog maar heel kort geleden je eerste posts over je zwangerschap! En leuk dat je ons zo op de hoogte houdt!
quote:Dat herinner ik me ook nog...alsof ik door stroop liep, zo moe.
Op vrijdag 12 juli 2002 19:22 schreef Karin het volgende:
Ik wil absoluut niet klagen hoor want ik zit nog steeds op een roze wolk maar jeeeeetje wat ben ik moe.Maargoed de moeheid moet als het goed is over een paar weekjes over zijn.
Gisteren hebben we nog de uitslag gekregen van de placenta (was opgestuurd) en Freek had idd geen dag langer moeten zitten, placenta zat barstensvol infarcten en was "op".
Al met al hebben we erg veel geluk gehad, en de gyno was nog steeds aan het uitvogelen wat er precies aan de hand is geweest, ook omdat zowel Freek's als mijn bloedwaarden afwijkend waren, maar daar niet een bepaalde diagnose aangehangen kan worden.
Freek gaat verder lekker, het is een tevreden mannetje, maat lachen doet ie nog niet....
Ik maakte me daar inmiddels wat zorgen over maar heb me laten vertellen dat babies op de kop af 46 weken NA de bevruchting gaan lachen en ik er voor Freek dus 4 en halve week bij moet tellen. Ik had er nog nooit van gehoord maar op het CB bevestigden ze dat.
Het zelf voeden valt me af en toe wat zwaar, ik ga vanavond proberen om de laatste voeding te vervangen voor een fles, en dan maar afwachten of ik niet uit elkaar knap
.
En voor wat betreft dat lachen: wij hebben ook heeel lang moeten wachten voor Jorden een keertje ging lachen, ik geloof wel acht of negen weken! En hij was niet te vroeg geboren hoor! Niet alle baby's lachen tussen de 4 en 6 weken dus. Maar dat geldt eigenlijk voor alles wat in die malle boekjes staat. Het is echt een richtlijn, en als het toevallig nog niet zo is, so be it, zeg maar! Komt allemaal goed.
Maar ik herinner me wel dat ik er op een gegeven moment een vervelend gevoel bij kreeg, zo van, ik kan alleen maar dingen niet goed doen (want dan gaat-ie huilen), maar nooit iets goed doen (want dat merk je dan niet echt).
quote:Ja, dat was ook eng, ik merk ook aan mezelf dat ik nog behoorlijk aan het verwerken ben. Vanmiddag was de huisarts hier op kraambezoek en als ik het verhaal dan vertel heb ik toch een brok in mijn keel.
Op vrijdag 12 juli 2002 21:45 schreef Nausicaa het volgende:
Jeetje Leah, wat eng om zo door het oog van de naald gekropen te zijn!Maar ik herinner me wel dat ik er op een gegeven moment een vervelend gevoel bij kreeg, zo van, ik kan alleen maar dingen niet goed doen (want dan gaat-ie huilen), maar nooit iets goed doen (want dat merk je dan niet echt).
En dat lachen... ik herken precies wat je schrijft, zo voel ik het ook een beetje. Ik moet wel zeggen, als ie bij mij is is ie wel heel tevreden, dus daar merk ik dan aan dat ik het goed doe, dat scheelt.
quote:Als het kan moet je dan vragen of je die ID kaart mag houden als Eva een nieuwe nodig heeft
Op vrijdag 12 juli 2002 19:54 schreef Lois het volgende:
Vandaag hebben we Eva's nieuwe ID kaart besteld. Zelfs zulke jonge kinderen kunnen een ID kaart en hoeven niet perse bij hun ouders op het paspoort.
Eerst moesten we natuurlijk op de foto, dat was een verhaal op zich. Uiteindelijk, toen ze eenmaal klaar was met nadenkend de ruimte te bekijken, moest ze toch vreselijk lachen en kon het foto nemen beginnen.
Daarna naar het gemeentehuis, gelukkig waren we er allebei want we moesten beiden tekenen.Over een week ophalen, een IDkaart voor Eva (vrouw), lengte 80cm.
Dat is leuk als je over een jaartje of 2 nog eens kijkt.
Had je mijn posts niet gelezen over paspoort en ID Loïs?
MEt Sven gaat het weer prima en alle zwangeren laat je lekker vertroetelen
quote:Bedankt voor de info over de matrasjes. Ik dacht al niet dat een te klein matrasje goed was...maar ja... toch proberen he! Ik ga maar eens rondsnuffelen denk ik.
Op vrijdag 12 juli 2002 21:10 schreef Nausicaa het volgende:Trouwens Sweej, wat vliegt de tijd zeg! Voor mijn gevoel zag ik nog maar heel kort geleden je eerste posts over je zwangerschap! En leuk dat je ons zo op de hoogte houdt!
En inderdaad! De tijd vliegt echt! Ik kan me echt helemaal niet voorstellen dat ik binnen 8 weken zo'n frummeltje
in mijn handen heb. Het is allemaal zo wonderlijk, er zit gewoon een levend wezentje in mij! En ik ben zo ontzettend blij dat alles tot nu toe gewoon goed gaat. Want ik weet dat helaas niet iedereen zo gezegend is!
Sweej, fijn dat het zo lekker gaat, ben je al aan het aftellen of geniet je nog?
quote:Allebei een beetje!
Op zaterdag 13 juli 2002 13:04 schreef Leah het volgende:Sweej, fijn dat het zo lekker gaat, ben je al aan het aftellen of geniet je nog?
Nog een praktisch meevallertje! Onze kinderwagen zou pas half september komen vanwege lange levertijd maar we kunnen em donderdag al ophalen! Wat kun je toch blij worden he van zulke dingen
Ik ben in elk geval blij dat bij ons in de familie en vriendenkring vrijwel niemand rookt. Behalve mijn stiefvader en die zal ik nu nog eens even flink onder handen nemen dat hij goed oplet waar hij zijn peuken laat als Christan bij hun is ![]()
En hoe is het nu met kleine Sharon? Hopelijk heeft ze er niks aan overgehouden...
Mooie droom Catoot! Welkom thuis ![]()
Sweej de laatste weekjes zwanger, wat vliegt de tijd. Geniet nog maar even lekker van je buikje en rust nog maar even lekker uit.
Het is weer weekend en Eva heeft weer wat nieuws.
Ze zit onder de vreemde uitslag, een soort rode vlekjes allemaal verschillend van vorm, met kleine blaasjes erop.
Heeel vreemd. Ik heb de weekendarts maar gebeld en die hield het, na een telefonisch consult
, op een of ander virusje. Het lijkt niet op waterpokken, ze is ook niet ziek verder maar het worden er wel steeds meer.
Ik vind het vreemd, en hoewel het niet alarmerend is, ook een beetje eng.
quote:ik heb van de week gedroomd dat Barb zwanger was!! ik droomde dat ze hier op bezoek was en dat ze vertelde dat ze haar gewone kleren niet meer aankon. Ik heb toen gezegd dat ze mijn zwangerschapskleren mocht lenen maar die wilde ze niet omdat die ouderwets waren (hahahaha)
Op zaterdag 13 juli 2002 17:42 schreef Catootje het volgende:
Ik droomde dat Tinkerbel zwanger was!
quote:
Op zaterdag 13 juli 2002 20:46 schreef just me het volgende:[..]
ik heb van de week gedroomd dat Barb zwanger was!! ik droomde dat ze hier op bezoek was en dat ze vertelde dat ze haar gewone kleren niet meer aankon. Ik heb toen gezegd dat ze mijn zwangerschapskleren mocht lenen maar die wilde ze niet omdat die ouderwets waren (hahahaha)
1. Tink
2. Barb
3. ET
4. Nausicaa en Catoot
quote:Zonne allergie?
Op zaterdag 13 juli 2002 19:48 schreef Lois het volgende:Het is weer weekend en Eva heeft weer wat nieuws.
Ze zit onder de vreemde uitslag, een soort rode vlekjes allemaal verschillend van vorm, met kleine blaasjes erop.
Heeel vreemd. Ik heb de weekendarts maar gebeld en die hield het, na een telefonisch consult, op een of ander virusje. Het lijkt niet op waterpokken, ze is ook niet ziek verder maar het worden er wel steeds meer.
Ik vind het vreemd, en hoewel het niet alarmerend is, ook een beetje eng.
Freek heeft ook rode vlekken, zonder blaasjes, geen idee wat het is, al vermoed ik dat ie niet tegen de calendulababycreme kan, dus die laat ik even links liggen.
Dikke knuf van mij weer
Doei doei
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |