abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Jubileum moderator maandag 1 juli 2002 @ 18:54:32 #1
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_4835447
Vervolg van Zwangerschap en kindertjes.....deel 19

as. papa's en mama's:

12 augustus 2002: Illogical (papa)
13 augustus 2002: gebruikersnaam
20 augustus 2002: Moussy
28 augustus 2002: Sweej
29 augustus 2002: hollandse drop
4 november 2002: Angelic1
6 november 2002: Spuuglokje
19 februari 2003: Karin
3 maart 2003: Dinus

Babietjes:

29 september 2001: Duco Yannik, zoon van NoNick & Kozzmic
14 november 2001: Jillian Delphine, dochter van Meaghan
22 November 2001: Kay, zoon van dice
5 december 2001 : Esther Paula, dochter van Dinus
6 december 2001: Kim, dochter van mooni
16 december 2001: Bo, dochter van Jessie
12 februari 2002: Iris Lani Patricia, dochter van Gaoxing
1 maart 2002: Suzanne, dochter van SignOTheTimes
3 mei 2002: Kajira Alicia Cosette, dochter van Knorretje en Danny
24 mei 2002: Freek, zoon van Leah
28 mei 2002: Zoë, dochter van Moralia
1 juli 2002: Melanie, dochter van otisclub

Dreumesjes:

30 juli 2000: Damien, zoon van Angel22
13 augustus 2000: Jim Remo, zoon van Knuffie
19 oktober 2000: Christan Maurits, zoon van Rewimo & qltel
15 februari 2001: Daan, zoon van Grijs en K3
10 maart 2001 : Annabel, dochter van Mees
23 maart 2001 : Sven, zoon van beertje_
23 mei 2001 : Jorden, zoon van Nausicaa
23 mei 2001 : Eva Sophie, dochter van Lois & Clark

Peutertjes:

13 mei 1999: René, dochter van moussy
16 september 1999: Caitlin, dochter van Angelic1
26 november 1999: Anouk, dochter van berney
9 februari 2000: Sterre, dochter van Spuuglokje

[Dit bericht is gewijzigd door Lois op 15-07-2002 10:11]

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 1 juli 2002 @ 22:01:29 #2
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_4838330
* Leah schopt Tink naar de dokter!

Freekje wacht nou al zoooooooo lang, zijn Tinkerbellsokjes zijn al bijna te klein....

Vandaag op het CB was alles goed met Freek, en... (Just Me, let je op?) bijna een POND aangekomen in anderhalve week.
Slagroom in de borstvoeding denk ik

Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
  † In Memoriam † maandag 1 juli 2002 @ 23:07:14 #3
7074 moussy
kuttekop
pi_4839438
Hoe nieuwschierig zijn de mensen om het geslacht van je nog ongeboren kind te achterhalen.....

Nou, mn schoonzus dacht het te proberen bij René. Ze knoopte een gesprekje aan over baby's in buiken en vroeg tussen neus en lippen door of er een broertje in mn buik zat... Nee zei René, zegt de schoonzus.... een zusje dan ... Nee zei René, een baby

het mooie was dat ze niet in de gaten had dat ik alles kon horen

Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_4839729
quote:
Op maandag 01 juli 2002 22:01 schreef Leah het volgende:
* Leah schopt Tink naar de dokter!
Vandaag op het CB was alles goed met Freek, en... (Just Me, let je op?) bijna een POND aangekomen in anderhalve week.
hmm..er zijn altijd mensen die het beter doen

Wou dus vol trots vertellen dat Alicia erin geslaagd is een pond aan te komen in dik 3 weken tijd. Maar je hebt me verslagen.

Maar wij zijn dus ook naar het cb geweest vandaag. Wat een verschrikking
We moesten voor de eerste inentingen. Nou die zullen we nog lang heugen.
Ze heeft tijdens het krijgen van de inentingen echt alles bij elkaar geschreeuwd, hartverscheurend. Daarna is ze een uurtje stil geweest ofzo en toen begon de elende. Krijsen, krijsen en nog eens krijsen. Wat een longen heeft die griet zeg. (ze is er gewoon een beetje schor van). D'r temperatuurtje steeg uiteraard ook wat maar bleef gelukkig steken op 38.2 (dus maar 2 graadjes hoger dan normaal, gelukkig). Sinds een uurtje of 2 begint ze weer wat op te knappen en wil zelfs weer aan de borst (gelukkig want anders kan ik nooit pronken met zulke mooie getallen als Leah Heb drie voedingen in te halen van vandaag.)

Op het cb waren ze verder tevreden. Ze zat nog steeds onder het gemiddelde maar het zat nog wel in een stijgende lijn en dat was vooralsnog prima.
Ze is nu in totaal 4130 grammetjes vet

† In Memoriam † maandag 1 juli 2002 @ 23:24:38 #5
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_4839767
quote:
Op maandag 01 juli 2002 22:01 schreef Leah het volgende:
Wow hartstikke goed joh!! Je kunt tevreden op jezelf en Freek zijn!!
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  † In Memoriam † maandag 1 juli 2002 @ 23:28:40 #6
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_4839839
quote:
Op maandag 01 juli 2002 23:22 schreef Knorretje het volgende:

hmm..er zijn altijd mensen die het beter doen

Wou dus vol trots vertellen dat Alicia erin geslaagd is een pond aan te komen in dik 3 weken tijd. Maar je hebt me verslagen.

Knorretje hardstikke goed joh!!! Had je toch in het begin niet durven hopen!!
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_4841884
Potverdorie die Eva, arm meisje..nu moet je toch eens beter worden hoor want al die medicijnen zijn ook niet goed voor je. Dikke kus van Sven voor jou.
Sven is aardig koortsvrij, soms nog tegen de 38 en z'n eigen temperatuur is normaal 36.5 dus gaat beter.
Als je Sven nu meemaakt denk je echt dat hij nu doodziek is ipv met die hoge koorts! Minste of geringste huilen!!! Niet normaal de hele straat mag meegenieten. (Sven heeft zich vanaf de 1ste dag laten horen met een gezond paar stembanden en longen). Vanmorgen was Sven een boekje aan het "lezen" en was zo enthousiast aan het bladeren dat het boekje op de grond viel en wat dacht je?? SCHREEUWEN! Ik schrok ervan en moest even later best wel lachen en zei ook van: Nou zeg, pak je boekje maar weer hoor en meneertje keek mij eens verbaasd aan, was gelijk stil en ging weer rustig verder met lezen. Eet beter behalve warm eten nog steeds niet, vreet weer van alles uit. We hebben de kamer veranderd zodat Sven voor de vensterbank naar buiten kan kijken en naar iedereen schreeeuwen die voorbij loopt of fietst
Eén vande tafels staat anders en kan Sven nu ook bijkomen of zeg liever vanaf vandaag: opkomen! Hij klom erop en ging ook gelijk maar even staan! Daarna was de boekenkast aan de beurt en gebruikte de laden van de kast als een soort trap. Ik heb me niet echt verveeld vandaag
Ik denk dat die koorts bij Sven nogal wat energie heeft verbruikt en nu zogauw van streek is en jankerig. Daarbij breken de kiezen en tanden nog niet door! Al dik 3 maanden is Sven ermee aan de gang, z'n mond is weer helemaal wit opgezet waar de tanden en kiezen moeten komen. Jeetje ik kan ze erwel inkijken Het gaat echt om 8 kiezen en 4 hoektanden! Dat is toch niet normaal?? Ik ga nu nodig slapen want als ik zo doorga zit dit topic zo vol
"Whaaa ik leer het ook nooit..."
  dinsdag 2 juli 2002 @ 11:59:05 #8
8885 moralia
Grip op je zak
pi_4845751
Dinus, ook namens mij van harte! En wat zielig voor die zieke en geprikte kindertjes allemaal. Ik hoop dat het gauw veel beter gaat. Zoë en ik zijn gisteren voor het eerste officiele bezoek naar het CB geweest. Ze is nu 4200 gram! en verder is alles ook goed. Volgende keer de prikjes...ik ben benieuwd of ze dan ook zo braaf is...
I want to be young and wild, and then I want to be
middle-aged and rich, and then I want to be old and annoy people by
pretending that I'm deaf
pi_4845804
Over tanden en kiezen gesproken...

Damien is ook weer bezig nu.
Voor de laatste 4 kiezen. Het is kneppelhard achter in zijn mondje en het doet schijnbaar erg veel zeer want ik mag er niet aankomen.
Bijtringen zijn geen optie en ook met chamodent of andere troep mag ik niet in zijn mondje komen.
HELP???? Iemand nog ideeen hiervoor?

dinsdag 2 juli 2002 @ 12:29:28 #10
25300 beertje_
..........
pi_4846250
Dinus van harte gefeliciteerd! (wat laat)
Moussy wat een komisch verhaal: een baby
Alicia, Freek en Zoë jullie doen het prima!

Vannacht had ik al gezegt dat Sven nog steeds niet erg lekker is en hij was vanmorgen 2 uur eerder wakker dan anders en lag te gieren en te brullen en had me al voorgenoem dat als het vandaag niet normaal ging gelijk de dokter weer te bellen.
Sven kon al een uur later terecht en dokter heeft Sven even nagekeken en vond dat het nu ook wel telang duurde en de koorts ook geen klein beetje hoger mocht zijn(tegen de 38).
Buikje en oortjes waren goed maar de klieren in de hals waren wel wat opgezet en moet morgen Sven z'n urine heenbrengen voor onderzoek. Ik hoop nu toch echt dat het wat beter gaat, arm kereltje heeft het best moeilijk en zwaar.
Dus morgen wachten op de uitslag, iedereen een

"Whaaa ik leer het ook nooit..."
pi_4846861
Hier nog een kleine zieke.... Ik had al eerder gemeld dat Jordens oogjes helemaal dicht zaten. Nou, daar is dus een behoorlijke verkoudheid/griep overheen gekomen, met een verschrikkelijke loopneus, tranende ogen, verhoging, en algehele malaise zeg maar. Ach errum. En we bezorgen hem ook nog eens trauma's met het schoonmaken van zijn gezicht, het schoonmaken van zijn ogen, en poetsen van zijn neus, en het toedienen van spul voor zijn oogjes. Dra-ma! Verschrikkelijk zielig.
Vannacht sliep hij naast mij in het logeerbedje, maar ik merkte dat hij elke keer wakker werd omdat zijn neus zo vol zit. En een keer sliep hij bijna op mijn arm, werd hij wakker omdat hij "in slaap viel" (je kent het wel, dat je een schok krijgt). Helemaal in paniek.

Nu ligt hij ook weer in bed, maar slapen? Ho maar. En hij ziet er al zo moe uit, zeker met die ontstoken oogjes.

ik dacht potjandorie dat het zomer was, maar iedereen is ziek!

pi_4848767
Haal mij maar van de lijst af, want we hebben gisterochtend een wolk van een dochter gekregen !!!.
Op 1 juli 2002 om 05.05u zag Melanie het levenslicht en is kern gezond... Moeder maakt het gelukkig ook goed.!!!!

Ik heb een probleem...ik ben vandaag jarig.. Dat kan ik dus voortaan ook op mijn buik schrijven..

dinsdag 2 juli 2002 @ 15:12:46 #13
1762 YPPY
Yppiaans
pi_4848869
quote:
Op dinsdag 02 juli 2002 15:05 schreef otisclub het volgende:
Haal mij maar van de lijst af, want we hebben gisterochtend een wolk van een dochter gekregen !!!.
Op 1 juli 2002 om 05.05u zag Melanie het levenslicht en is kern gezond... Moeder maakt het gelukkig ook goed.!!!!

Ik heb een probleem...ik ben vandaag jarig.. Dat kan ik dus voortaan ook op mijn buik schrijven..

Feli!

Leuke naam!

"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_4848887
dank je !
  dinsdag 2 juli 2002 @ 15:16:33 #15
3498 Barb
Graduated Fool
pi_4848932
Otisclub, van harte gefeliciteerd met je verjaardag én met je kersverse dochter!! Alles goed gegaan tijdens de bevalling?
When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
pi_4848964
quote:
Op dinsdag 02 juli 2002 15:16 schreef Barb het volgende:
Otisclub, van harte gefeliciteerd met je verjaardag én met je kersverse dochter!! Alles goed gegaan tijdens de bevalling?
Buitengewoon goed, 7,5 uur over gedaan. (mijn vrouw dan he ! ).

Beetje ingescheurd, voor de rest is het heel goed gegaan. Het was een thuis bevalling (gelukkig)

dinsdag 2 juli 2002 @ 15:36:42 #17
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_4849277
Gefeli!
pi_4849526
Gefeli met je verjaardag hoor.
Mooi cadeautje heb je gekregen toch van je vrouw.
  dinsdag 2 juli 2002 @ 16:20:30 #19
22637 Sweej
TiepMiep
pi_4850125
Joepie weer een kleintje erbij!
Otisclub van harte gefeliciteerd met je dochter (en met je verjaardag natuurlijk!)

Geniet lekker van elkaar.

dinsdag 2 juli 2002 @ 18:31:02 #20
3744 Kleintje
op en top!
pi_4852563
Otisclub, van harte met je dochter en van harte met je verjaardag.
Dat zij en jij maar groot, oud en wijs mogen worden
Fijn dat alles goed is gegaan met de bevalling!

Dinus, ook namens mij nog van harte. Beetje laat, maar toch van harte gegund!

Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 2 juli 2002 @ 18:37:42 #21
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_4852672
Otisclub, van harte gefeliciteerd met je dochter en met je verjaardag! Wat een cadeau zeg Geweldig!

[OT]En in de categorie zielig: Wens qltel beterschap!

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 2 juli 2002 @ 18:53:27 #22
8885 moralia
Grip op je zak
pi_4852920
Gerfeliciteerd Otisclub! Dat was eerder dan verwacht hè? Waren jullie er al klaar voor? Ik sta dus nu niet meer onderaan bij de babietjes, en ik wens jullie heeeeeeel veeel geluk!
I want to be young and wild, and then I want to be
middle-aged and rich, and then I want to be old and annoy people by
pretending that I'm deaf
pi_4852991
Otisclub, voortaan moeje je verjaardag delen Maar van HARTE!!!
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  FOK!fossiel dinsdag 2 juli 2002 @ 18:58:44 #24
2628 Karin
pi_4853018
Gefeliciteerd otisclub met de geboortje van je dochter Fijn dat alles goed is gegaan

ik heb haar ook eventjes toegevoegd aan het juistje lijstje

dinsdag 2 juli 2002 @ 19:09:47 #25
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_4853188
Wauw!! Lees je even niet mee is er van alles aan het handje!

Karin! Van Harte Gefeliciteerd!! Geniet er van want zwanger zijn is zo heerlijk
Dinus! Idem, van harte gefeliciteerd! Ik wed dat je niet kunt wachten tot je weer gefriemel in je buik voelt

Otisclub en mevrouw Otisclub, van harte gefeliciteerd met Melanie Veel gelukkige en gezonde jaren gewenst met jullie wondertje

Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')