Nee, sorry. Die Xantia is voor de kilometers die zij maakt veel te duur in de belasting, het gewicht alleen alquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:59 schreef Prowl het volgende:
Ruilen tegen een echte auto?
[TK] Citroën Xantia 1.8 16v tentation LPG-G3 5 drs Rouge Pivoin
2e auto als boodschappenkarretje is op het moment voldoende hier
10 euro per maand, geen flauw idee, goedquote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:35 schreef Trusten het volgende:
Wat een schatjewat ben je kwijt aan wegenbelasting? Hoe is het met de distributieriem? En hoe is de staat van de banden?
Verrassend goed! Mijn moeder heeft een Toyota Starlet (nieuwe model) en die is groter aan de buitenkant, doch ik kan er niet in rijden vanwege de krappe stoelbemeting. In deze Vivio hoeft mijn stoel niet eens in de uiterste stand te staan. Voor je vergelijking: Ik ben 1m81. Je hebt wat lichamelijk contact bij het schakelen naar zijn 5 maar het is en blijft een microcar natuurlijkquote:
Dat geloof ik graag, maar alhoewel ik best over de prijs wil onderhandelen, is direct zonder kijken maar 300 euro bieden gelijk een afwijzing. Het is een fijn klein karretje met ultra-lage maandlasten, en voor onderhoud hoef je ook al niet te sparen, er zijn er veel van gemaakt en het is allemaal goed bereikbaar.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:40 schreef JustusG het volgende:
ik wil graag zaterdag komen kijken, zie pm!
Morgenavond moet ik weg, maar je kunt zaterdag, na Trusten komen kijken, vermits hij hem niet wil? Waar moet je vandaan komen (reistijd)?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:56 schreef JustusG het volgende:
Dank voor je reactie.
Ik wil graag morgenavond komen kijken als dat kan, mits er nog iets met de prijs te doen is
Hoop dat je het niet verkeerd opneemt, ik wil echt niet lullig doen, maar ik krijg enorm veel reacties en ik moet alles een beetje plannenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:20 schreef JustusG het volgende:
naja dan kom ik dinsdag langs, 400 is voor mij geen probleem
Als ik nog langs mag komenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:18 schreef Wiebelkont het volgende:
Wat even heel belangrijk is: Ik heb zojuist de papieren erbij gezocht, maar niet gevonden.
Je reageert een beetje agressief, ik voel me er prettiger bij je mijn huisadres te geven als je op een wat kalmere manier zaken doet dan je hier overkomt ;-)quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:31 schreef JustusG het volgende:
Ik wil nu wel even weten waar ik aan toe ben.
Volgens mij reageer ik als 1e.
Ik wil zaterdagochtend wel langskomen, dinsdag is ook prima.
Maakt mij allemaal weinig uit.
400 is voor mij een prima bod.
Laat het me even weten ajb want dan weet ik of ik mijn vriendin blij kan gaan maken
Hoe komt het? Voor rond dit bedrag staan er toch honderden autootjes op internet?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:42 schreef JustusG het volgende:
@ Trusten: sorry, you're right.![]()
Ik ben alleen al zolang op zoek naar een autootje voor m'n vriendin dat ik er soms beetje wanhopig van word.
Zondag is prima, hoe laat komt je het beste uit? Ik zal je het adres pm'en.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:38 schreef Trusten het volgende:
[..]
Als ik nog langs mag komendan zou ik evt graag zondag langs willen komen ipv zaterdag? Ben wel zeer geīnteresseerd
@JustusG, doe eens rustig
Gezien je history dacht ik eerder even dat je een handelaar wasquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:42 schreef JustusG het volgende:
Ik ben alleen al zolang op zoek naar een autootje voor m'n vriendin dat ik er soms beetje wanhopig van word.
Ik moet even met m'n vriend overleggen (die speelt dan taxi chauffeur). Moet overigens uit het midden van het land komen, best een stukje rijden maar dat heb ik er wel voor overquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:42 schreef Wiebelkont het volgende:
Zondag is prima, hoe laat komt je het beste uit? Ik zal je het adres pm'en.
Trusten: als je zoveel tijd in wilt steken wil je em kennelijk graag hebben dus dan wil ik ook niet in de weg zittenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:49 schreef Trusten het volgende:
[..]
Ik moet even met m'n vriend overleggen (die speelt dan taxi chauffeur). Moet overigens uit het midden van het land komen, best een stukje rijden maar dat heb ik er wel voor over. Ik PM je zometeen nog wel over de tijd, ok?
Ok, geen probleem. JustunG, jij nog interesse? Je haakte immers af vanwege Trusten's fanatismequote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:47 schreef Trusten het volgende:
Ik zie er vanaf (TS weet de reden) dus geīnteresseerden meld u a.u.b
Zo wanhopig ben je dus blijkbaar ook weer niet. Was ook te verwachten, gezien je reacties. Dubbeltjes en 1e rijen en zo...quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 19:34 schreef JustusG het volgende:
Hoi,
Voor 350-400 euro wil ik best volgende week een keertje komen kijken. Ik heb ook een bezichtiging van een vivio in amersfoort staan dus het zal eind volgende week worden:)
Ik kijk inmiddels ook gewoon verder, net zoals Wiebelkont ook meerdere kijkers heeft...quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 02:57 schreef PetervdK het volgende:
[..]
Zo wanhopig ben je dus blijkbaar ook weer niet. Was ook te verwachten, gezien je reacties. Dubbeltjes en 1e rijen en zo...
Ok zaterdag is prima! Ik kan de hele dag opzich wel dus laat maar wetenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 09:09 schreef Wiebelkont het volgende:
Eind volgende week (zaterdag dus) is prima voor mij, ik heb tussendoor eerst nog twee marktplaatskijkers dus zo spreidt ik de drukte een beetje.
Kijk eens naar de TTquote:Op zondag 28 augustus 2011 13:01 schreef Keshet het volgende:
Ik heb een paar vraagjes.
Is het een driedeurs of een vijfdeurs? Ik kan 't op de foto niet goed zien helaas.
Ja, maar die vraag is al beantwoord bovenin het topicquote:Op zondag 28 augustus 2011 13:01 schreef Keshet het volgende:
Ik heb een paar vraagjes.
Is het een driedeurs of een vijfdeurs? Ik kan 't op de foto niet goed zien helaas.
Heb je enig idee hoe de banden er aan toe zijn?
Maarre, heb je interesse?quote:Op zondag 28 augustus 2011 13:04 schreef Keshet het volgende:
Die kan ik niet lezen op mijn telefoon.
Whaha, lekkere blunder dus. In TS zijn posthistory heb ik al ontdekt dat 't een 5 deurs is.
En, weet je al iets?quote:Op maandag 29 augustus 2011 01:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Leuk autootje, helaas erg ver weg
Ga het even overleggen
400 euro zonder ladio, mits deze verder netjes in orde is.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:57 schreef Wiebelkont het volgende:
Ik wil in ieder geval, naar aanleiding van een heleboel biedingen die ik heb ontvangen de prijs aanpassen naar een niveau dat daar beter bij aansluit: 425 euro, zonder radio, poetsbeurt of verder onderhandelen.
Brand maar los, wie neemt hem mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |