Game je op de PC of Console of toch liever mobiel of in je browser? Kom je maar niet door een level heen, of is er juist een nieuwe game aangekondigd die je vet lijkt? Hier kun je het hebben over games in de breedste zin van het woord.
Algemene beschrijving In Battlefield 3 ervaar je de intense werkelijkheid van de oorlog als nooit tevoren. Dankzij Frostbite 2, de nieuwe generatie van DICEs baanbrekende game-engine, staat Battlefield 3 garant voor spectaculaire grafische effecten, verbluffende verwoestingen en een gameplay die zo echt is dat je de kogels langs je oren voelt vliegen.
Met deze FPS-ervaring stort je je midden in een oorlog die al je zintuigen overbelast. Het ene moment sta je op een heuveltop. Je luistert naar het geluid van machinegeweren in de verte. Vanuit het stadje dat je gaat binnenvallen worden luchtraketten afgeschoten en even word je afgeleid door het mooie schouwspel van zonlicht en rook.
Het volgende moment ren je door de stad. Je bent omsingeld door de vijand, op de rand van een paniekaanval en je vecht voor je leven. Al je zintuigen staan op scherp en je hoopt maar dat het gebouw waarachter je dekking hebt gezocht je redding is, en niet je dood wordt. Welkom bij Battlefield 3.
Algemene informatie Naam: Battlefield 3 Release datum: Najaar 2011 Platform(en): PC, PlayStation 3 and Xbox 360 Uitgever(s): Electronic Arts Ontwikkelaar(s): DICE
SPOILER: Vorige topics
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Video's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Game Informer: Magazine scans
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je zelf wat toevoegen aan deze op ga dan naar hiertoe.
Komt op hetzelfde neer. Helaas zijn het vaak wel van die frusties die je dan gaan stalken in verschillende squads. Op je spawnen en dan je terugpakken, keer op keer
En dat op rang slaat ook nergens op, zitten enkel de no-lives de hele dag in choppers. Gewoon goede admins. En een punish systeem.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving Steam: Skullsplitter Origin-naam:013skullsplitter
Komt op hetzelfde neer. Helaas zijn het vaak wel van die frusties die je dan gaan stalken in verschillende squads. Op je spawnen en dan je terugpakken, keer op keer
En dat op rang slaat ook nergens op, zitten enkel de no-lives de hele dag in choppers. Gewoon goede admins. En een punish systeem.
Het komt eigenlijk , het spawnen in voertuigen, op hetzelfde neer als BF2, diegene die als eerst in is geladen krijgt de jet. Als de game eenmaal bezig is hou je toch gewoon E ingedrukt als je gaat jet campen.
Of je negeert het gewoon en pakt voertuigen als de rest het vergeet, zoals nu vaak tanks blijven staan in BC2 omdat iedereen als kip zonder kop vooraan wil staan.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving Steam: Skullsplitter Origin-naam:013skullsplitter
Of je negeert het gewoon en pakt voertuigen als de rest het vergeet, zoals nu vaak tanks blijven staan in BC2 omdat iedereen als kip zonder kop vooraan wil staan.
Ja, altijd zijn er wel tanks vrij US side bij Arica harbor, met RUSH.
Ik heb bij Wehkamp de Limited Edition ge-preorderd.
Betekent dat dat ik die sowieso ga krijgen? Hoe werkt dat bij Wehkamp? Halen ze hem van de website af als ze de vraag het aanbod overtreft? Of kijken ze in october wel hoeveel ze er hebben?
Op donderdag 25 augustus 2011 18:22 schreef CantFazeMe het volgende: Zeg ik ben benieuwd hoeveel mensen nog met Origins in zee gaan met die vage EULA en al die blogs dat het spyware is.
Gaan jullie in zee? Deert het niet? Waarom wel/niet ?
Ik ben er enige tijd geleden mee in zee gegaan (voor Mass Effect 2). Hij herkende mijn andere EA spellen en ziet er netjes uit. Qua functionaliteit gewoon op vele zaken identiek aan steam (ingame menu, chatten met vrienden, etc).
Of het deert weet ik niet, heb er geen last van. Facebook, Gmail en Steam verzamelen ook allemaal gegevens van mij, alle EULA's en privacy voorwaarden lezen is een dagtaak. Naïef als ik ben hoop ik dat het niet de spuigaten uitloopt. Ik had liever ook alles in één programma, maar je hebt met bepaalde spellen geen keuze (als je codes via internet koopt). Volgens mij is het zo dat je bv. Battlefield 3 niet zal kunnen spelen zonder origin, dus is de keuze (helaas) snel gemaakt. Als nu maar niet elke uitgever zijn aparte programma opdringt, dat je 5 Steam look-a-like's moet installeren om spellen te kunnen spelen.
Gaat allen en vindt het wonder Project Reality! Kunnen we misschien is met wat nederlandse squads spelen enzo. PR is een mod voor BF2, de beste mod vind ik zelf, met erg veel aanhang. Als je het voor de 1e keer speelt ben je echt verbijsterd, zoveel teamwork op een public server heb je nog nooit gezien