Hoef jij normaal gesproken niet in het weekend te werken?quote:Op maandag 12 september 2011 13:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Altijd leuk, zo terugkomen (whehehe) van een weekend weg en dan op je werk worden overspoelt door mailtjes en geneuzel.
Sjah, met zo'n salaris zou ik ook geen 80 u/pw warreke.quote:Op maandag 12 september 2011 14:09 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Jaja, en dat allemaal voor ¤ 4,83 per uur!
Juist wel anders kom je niet rond ?quote:Op maandag 12 september 2011 14:34 schreef zovty het volgende:
[..]
Sjah, met zo'n salaris zou ik ook geen 80 u/pw warreke..
Wordt allochtoon ?quote:Op maandag 12 september 2011 14:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ach, met zo van die pakketten van de Voedselbank, gratis reisjes van de Vakantiebank en puik vervoer van de Autobank is het te doen, J.
Je moet gewoon zorgen dat je veel gratis dingen krijgt.
Zonde JK . Zondequote:Op maandag 12 september 2011 14:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Heb ik geprobeerd, maar in landen als Ethiopië en Frankrijk is alles een stuk minder goed geregeld dan hiero. Helaas ben ik een roomblanke autochtoon in ons koude kikkerlandje.
Ja, loop maar eens in Parijs rond, je struikelt bekant over de schurftige zwervers.quote:
Ja het valt niet mee ?quote:Op maandag 12 september 2011 15:00 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, loop maar eens in Parijs rond, je struikelt bekant over de schurftige zwervers.
Hier zitten die mooi in een opvanghuis, uit het zicht van de hardwerkende roomblanke autochtoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |