Tegenover de redactie van Computeridee.quote:Deze zal in de tweede week van 2012 uitkomen, zo heeft een woordvoerder van Asus ons verteld.
Ja, maar in de post onder die jij gequote hebt staat dat-ie deze maand uit zou komen, vandaar de vraag. of heb ik dan verkeerd gelezen en wordt er op de XOOM gedoeld?quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:57 schreef shiznuts het volgende:
Vierde post boven je:
[..]
Tegenover de redactie van Computeridee.
Zelf heb ik deze: http://www.buyincoins.com(...)er-product-8768.htmlquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:38 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Dus deze zou dan moeten werken?
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=250897368266
Als iemand dat wil ontkrachten, moeten ze dat maar ondersteunen met bewijs/bronvermelding. Ik kan ook zeggen dat 'ie er pak-em-beet morgen is. Bovendien las ik het inderdaad alsof er op de XOOM 2 gedoeld werd.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:34 schreef Mederiacvm het volgende:
[..]
Ja, maar in de post onder die jij gequote hebt staat dat-ie deze maand uit zou komen, vandaar de vraag. of heb ik dan verkeerd gelezen en wordt er op de XOOM gedoeld?
Binnenkort dan, want nu nog geen updates, OTA.quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:23 schreef IkWilbert het volgende:
Nieuwe firmware beschikbaar.
Release notes:
http://ow.ly/i/kz4j
Vanmorgen update binnengehaald, is dus beschikbaar.quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:42 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Binnenkort dan, want nu nog geen updates, OTA.
Instellingen - Over de tablet - Updatequote:Op zaterdag 5 november 2011 13:42 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Binnenkort dan, want nu nog geen updates, OTA.
Morgen dus, want je moet eerst unrootenquote:Op zaterdag 5 november 2011 08:56 schreef RobertNL het volgende:
SysteemupdateEens kijken wat er gefixed is...
Nee die is nog niet uitquote:Op zaterdag 5 november 2011 20:57 schreef fokthesystem het volgende:
Net nog ff gecheckt "er is op dit moment geen update beschikbaar voor uw apparaat" komt er dan in beeld. De update is ook niet vanzelf gegaan, de b70 bevat nog steeds versie: 8.6.5.13 (ipv .18 op het einde)
Hebben jullie het wellicht over de recente asus transformer V.2 ?
http://tweakers.net/nieuw(...)transformer-aan.htmlquote:Asus heeft de Transformer Prime-tablet aangekondigd. De Prime wordt aangedreven door Nvidia's Tegra 3-quadcorechip, weegt 586 gram en is 8,3mm dik. Net als zijn voorganger kan de Prime aangesloten worden op een toetsenborddock.
Vind hem niet zo mooi als de nummer 1 en hij is 100 euro duurder. Maar de specsquote:Op woensdag 9 november 2011 11:32 schreef NextTVH het volgende:
[..]
http://tweakers.net/nieuw(...)transformer-aan.html
Nice, de betere kado'squote:Op woensdag 16 november 2011 11:00 schreef SpeedyGJ het volgende:
Zojuist de Asus binnen gekregen![]()
Die is eigenlijk voor mijn vriendin haar verjaardag dus moet nog effe wachten tot 6dec
Niet nodig, hij sluit apps automatisch als er meer geheugen nodig is.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:13 schreef SpeedyGJ het volgende:
Eerste ervaringen zijn goedechter weet ik niet hoe je de programma's kan sluiten, iemand een idee? of moet dit met een andere programma gedaan worden.
Je moet maar voor jezelf nagaan of je typen op een tablet fijn vindt. Ik heb de Transformer juist om de reden dat ik niet elke dag 3kg aan Macbook + acculader over 120km aan bus en treinritjes wil slepen. Voor de studie heb ik alleen internet en een tekstverwerker nodig dus ik neem netjes de Transformer mee met het dock. Hij gaat eigenlijk alleen thuis van het dock af, als ik een filmpje wil kijken of even snel wil browsen.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:55 schreef sander4444 het volgende:
Mijn laptop is er zojuist mee opgehouden en nu dus op zoek naar vervanging. Zit tegenwoordig vaak in de trein, maar wil er thuis ook nog op kunnen werken. Oude laptop was een 17", maar keek tegenwoordig vaak films via HMDI op mn tv, dus zo'n scherm is niet meer nodig.
Twijfel nu dus tussen een netbook (10" tot 12") of een tablet. Aangezien ik em dus ook thuis wil gebruiken zou een dockstation de ideale oplossing zijn of er thuis mee te kunnen werken en zonder station de tablet gemakkelijk mee in de trein kan nemen. Vraag is echter of de tablet ook echt alles kan wat je nodig hebt of dat je er toch echt nog een laptop/pc naast moet hebben om alles te kunnen..
Gebruikte vooral internet en office op mn laptop. Verder voor foto's, soms voor de bewerking ervan.
Transformer is heel basis voor office, de opmaak mogelijkheden zijn dat dus ook. Gebruik de TF dan ook alleen voor aantekeningen/concept teksten.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:55 schreef sander4444 het volgende:
Mijn laptop is er zojuist mee opgehouden en nu dus op zoek naar vervanging. Zit tegenwoordig vaak in de trein, maar wil er thuis ook nog op kunnen werken. Oude laptop was een 17", maar keek tegenwoordig vaak films via HMDI op mn tv, dus zo'n scherm is niet meer nodig.
Twijfel nu dus tussen een netbook (10" tot 12") of een tablet. Aangezien ik em dus ook thuis wil gebruiken zou een dockstation de ideale oplossing zijn of er thuis mee te kunnen werken en zonder station de tablet gemakkelijk mee in de trein kan nemen. Vraag is echter of de tablet ook echt alles kan wat je nodig hebt of dat je er toch echt nog een laptop/pc naast moet hebben om alles te kunnen..
Gebruikte vooral internet en office op mn laptop. Verder voor foto's, soms voor de bewerking ervan.
Excel werkt wel zolang je de formules maar uit je hoofd weet. Maar net zoals Shiz zegt het is meer gemaakt om dingen te openen dan te maken.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:46 schreef sander4444 het volgende:
Maar als ik dus eigenlijk echt een Excel-document wil maken voor bij een presentatie ben ik sowieso aangewezen op een laptop? En is dat dan ook het geval bij ppt? Want dan zou een tablet eigenlijk al een beetje afvallen..
Je kan gebruik maken van Google Docs.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:46 schreef sander4444 het volgende:
Maar als ik dus eigenlijk echt een Excel-document wil maken voor bij een presentatie ben ik sowieso aangewezen op een laptop? En is dat dan ook het geval bij ppt? Want dan zou een tablet eigenlijk al een beetje afvallen..
Ah bedanktquote:Op donderdag 17 november 2011 19:06 schreef Boomstronk- het volgende:
[..]
Je kan gebruik maken van Google Docs.
dat laatste wordt altijd op prijs gesteldquote:Op donderdag 17 november 2011 19:02 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Excel werkt wel zolang je de formules maar uit je hoofd weet. Maar net zoals Shiz zegt het is meer gemaakt om dingen te openen dan te maken.
Zelfde geval bij PPT bestanden, je kunt wel wat maken, maar je mist gewoon heel veel opties.
Shiz vat gewoon helemaal samen wat ik met mijn tablet doe![]()
Vooral de factor mobiliteit is geweldig, makkelijk 10 uur zonder stopcontact (bij gebruik), en openklappen en gaan meteen online zijn, geen wachten. Zie de mensen met een laptop nog steeds weer een stopcontact zoeken (of in de trein zuchten omdat er geen stroom is).
Denk dat de tablet niet geschikt is voor je aan de hand van bovenstaande vragen
Kan wel even een paar screenshots voor je maken?
De 32GB versie is niet heel veel duurder meer, vergelijk de prijs met de 16 GB versie en zeg of je het waard vindquote:Op donderdag 17 november 2011 23:31 schreef sander4444 het volgende:
Mocht ik besluiten toch de Transformer te nemen, is het dan aan te raden om de 32GB versie te nemen of om toch dan voor de 16GB versie te gaan en een 32GB micro SD kaart in de tablet te stoppen?
Moeten we wel ff over 48 posts een nieuwe op hebben gemaakt maar dat komt vast wel goed.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:11 schreef shiznuts het volgende:
Dit is de opvolger in de lijn Transformer, dus zou niet echt logisch zijn om er een nieuw deel voor te openen aangezien de TF101 toch gediscontinueerd zal worden en de Prime de plek inneemt.Je kunt het ook overdrijven met de opsplitsing van topics.
De eerste blijft gewoon geproduceerd worden.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:11 schreef shiznuts het volgende:
Dit is de opvolger in de lijn Transformer, dus zou niet echt logisch zijn om er een nieuw deel voor te openen aangezien de TF101 toch gediscontinueerd zal worden en de Prime de plek inneemt.Je kunt het ook overdrijven met de opsplitsing van topics.
Voorlopig ja, maar op een gegeven moment is 'ie toch achterhaald hoor.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:13 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
De eerste blijft gewoon geproduceerd worden.
HOLY SHIT @ 5:40quote:
Ja dat viel mij ook op ondanks dat ze juist zo veel aangeven een speciale coating te gebruiken TEGEN vingerafdrukken.quote:Op woensdag 23 november 2011 15:31 schreef shiznuts het volgende:
Tablet en dock zijn wel echte fingerprintmagnets zeg.
Maar hij is wel vet rap.
Dit is een pre-(mass)production sample wellicht dat de coating er nog niet op zitquote:Op woensdag 23 november 2011 15:31 schreef shiznuts het volgende:
Tablet en dock zijn wel echte fingerprintmagnets zeg.
Maar hij is wel vet rap.
Oohquote:Op woensdag 23 november 2011 17:29 schreef PeeJay1980 het volgende:
Asus heeft t/m 4 december een cashback actie. Krijg je 50 euro terug op de aanschafprijs
Het gaat dan wel om de 16Gb versie, zonder dock.
Hmmm wanneer moet je hem aangeschaft hebben dan?quote:Op woensdag 23 november 2011 17:29 schreef PeeJay1980 het volgende:
Asus heeft t/m 4 december een cashback actie. Krijg je 50 euro terug op de aanschafprijs
Het gaat dan wel om de 16Gb versie, zonder dock.
Online invulformulier, je moet ook je serienummer invullen + een WEBshop weinig kans dusquote:Op woensdag 23 november 2011 18:54 schreef Eric_Cantona het volgende:
Als je 'n beetje kunt photoshoppen, dan maakt 't niet zoveel uit misschien
Dat spel ziet er gewoon net zo goed uit op mn EVO3D, nou Tegra 3 moet zich nog bewijzen bij mij..quote:Op woensdag 23 november 2011 13:55 schreef delano.888 het volgende:
Nog niet gepost hier
Wat doen we btw zodra de prime uit is, extra topic of samenvoegen?
Tussen 19 november en 4 december dacht ik.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:41 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Hmmm wanneer moet je hem aangeschaft hebben dan?
Ik heb nog nooit echt uitgekeken naar tablets moet ik zeggenquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:07 schreef Ayca het volgende:
Gewoon mediamarkt etc, net zoals met de Transformer lijkt me?
quote:ASUS Benelux heeft tegenover Hardware.info laten weten dat de Transformer Prime vanaf 6 januari in Nederland te verkrijgen is. Dat is dus helaas na de feestdagen.
Zeker weten!quote:
Laten we hopen dat de eerse TF ook veel sneller is met ICS anders ga ik straks ook de Prime nog halenquote:Op donderdag 1 december 2011 15:39 schreef delano.888 het volgende:
Keep in mind: dit is android 3.2, ik heb al een benchmark gezien waaruit bleek dat met android 4.0 het ongeveer 2,5x zo snel gaat nog!!
(android 4.0 is WEL geoptimaliseerd voor multi-core)
Dat viel me al op, maar nogmaals, met android 4.0 word het allemaal ongeveer 250% zo sneller.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm het browsen gaat soms wel schokkerig hoor
En het touchscreen reageert niet altijd goed, maar dat kan ook aan de software liggen, of aan de mongool die hem bedient
Garantie kan nog wel eens lastig worden idd, nederlandse taal misschien ook. Ik zou t niet doen.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:36 schreef Northside het volgende:
Toevallig ben ik volgende week een paar dagen in Hong Kong, het electronica-walhalla. Zou de prime daar dan al te krijgen zijn? En zo ja, moet ik nog ergens op letten (garantie, regiocodes, weet ik het?)?
Groetjes, tablet-leek.
Nee, heb alle knoppen al geprobeerd, uit ''ellende'' maar een PS3 controller besteldquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:28 schreef UncleSam het volgende:
Weet iemand met GTA3 op de Android hoe je moet schieten als je je dock gebruikt?
Bluetoothquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:24 schreef UncleSam het volgende:
En hoe sluit je zoiets aan, USB of Bluetooth?
Ja, die van mij is ook warm/heet en doet het al 9 maandquote:Op woensdag 21 december 2011 20:50 schreef SpeedyGJ het volgende:
Is het normaal dat die stekker heet wordt?
Ik heb ook n dock maar heb er niets van gehoord!quote:Op donderdag 22 december 2011 12:53 schreef Mederiacvm het volgende:
Afgelopen week heb ik een dock besteld voormij Transformer. Vandaag krijg ik een bericht dat alle docks per direct zijn teruggeroepen in verband met "quality problemen".
Iemand die hier meer over weet? Welke problemen zouden het kunnen zijn? Zijn er meer gebruikers wiens dock is teruggeroepen?
Oke, dat is normaal dusquote:Op woensdag 21 december 2011 22:18 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ja, die van mij is ook warm/heet en doet het al 9 maand
gta3quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:17 schreef Mederiacvm het volgende:
Vandaag m'n dock mogen ontvangen, nu eerste stukken met dock aan het typen, bevalt vooralsnog bijzonder goed.
Zijn er nog app's die jullie aanraden bij gebruik van een dock?
iedereen hier uiteraard nog de beste wensen voor het nieuwe jaar
Niets over gehoord hier..quote:Op donderdag 22 december 2011 12:53 schreef Mederiacvm het volgende:
Afgelopen week heb ik een dock besteld voormij Transformer. Vandaag krijg ik een bericht dat alle docks per direct zijn teruggeroepen in verband met "quality problemen".
Iemand die hier meer over weet? Welke problemen zouden het kunnen zijn? Zijn er meer gebruikers wiens dock is teruggeroepen?
Is inderdaad vrij normaal..quote:Op woensdag 21 december 2011 20:50 schreef SpeedyGJ het volgende:
Is het normaal dat die stekker heet wordt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |