Zeker weten!quote:
Laten we hopen dat de eerse TF ook veel sneller is met ICS anders ga ik straks ook de Prime nog halenquote:Op donderdag 1 december 2011 15:39 schreef delano.888 het volgende:
Keep in mind: dit is android 3.2, ik heb al een benchmark gezien waaruit bleek dat met android 4.0 het ongeveer 2,5x zo snel gaat nog!!
(android 4.0 is WEL geoptimaliseerd voor multi-core)
Dat viel me al op, maar nogmaals, met android 4.0 word het allemaal ongeveer 250% zo sneller.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm het browsen gaat soms wel schokkerig hoor
En het touchscreen reageert niet altijd goed, maar dat kan ook aan de software liggen, of aan de mongool die hem bedient
Garantie kan nog wel eens lastig worden idd, nederlandse taal misschien ook. Ik zou t niet doen.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:36 schreef Northside het volgende:
Toevallig ben ik volgende week een paar dagen in Hong Kong, het electronica-walhalla. Zou de prime daar dan al te krijgen zijn? En zo ja, moet ik nog ergens op letten (garantie, regiocodes, weet ik het?)?
Groetjes, tablet-leek.
Nee, heb alle knoppen al geprobeerd, uit ''ellende'' maar een PS3 controller besteldquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:28 schreef UncleSam het volgende:
Weet iemand met GTA3 op de Android hoe je moet schieten als je je dock gebruikt?
Bluetoothquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:24 schreef UncleSam het volgende:
En hoe sluit je zoiets aan, USB of Bluetooth?
Ja, die van mij is ook warm/heet en doet het al 9 maandquote:Op woensdag 21 december 2011 20:50 schreef SpeedyGJ het volgende:
Is het normaal dat die stekker heet wordt?
Ik heb ook n dock maar heb er niets van gehoord!quote:Op donderdag 22 december 2011 12:53 schreef Mederiacvm het volgende:
Afgelopen week heb ik een dock besteld voormij Transformer. Vandaag krijg ik een bericht dat alle docks per direct zijn teruggeroepen in verband met "quality problemen".
Iemand die hier meer over weet? Welke problemen zouden het kunnen zijn? Zijn er meer gebruikers wiens dock is teruggeroepen?
Oke, dat is normaal dusquote:Op woensdag 21 december 2011 22:18 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ja, die van mij is ook warm/heet en doet het al 9 maand
gta3quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:17 schreef Mederiacvm het volgende:
Vandaag m'n dock mogen ontvangen, nu eerste stukken met dock aan het typen, bevalt vooralsnog bijzonder goed.
Zijn er nog app's die jullie aanraden bij gebruik van een dock?
iedereen hier uiteraard nog de beste wensen voor het nieuwe jaar
Niets over gehoord hier..quote:Op donderdag 22 december 2011 12:53 schreef Mederiacvm het volgende:
Afgelopen week heb ik een dock besteld voormij Transformer. Vandaag krijg ik een bericht dat alle docks per direct zijn teruggeroepen in verband met "quality problemen".
Iemand die hier meer over weet? Welke problemen zouden het kunnen zijn? Zijn er meer gebruikers wiens dock is teruggeroepen?
Is inderdaad vrij normaal..quote:Op woensdag 21 december 2011 20:50 schreef SpeedyGJ het volgende:
Is het normaal dat die stekker heet wordt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |