Moeten we wel ff over 48 posts een nieuwe op hebben gemaakt maar dat komt vast wel goed.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:11 schreef shiznuts het volgende:
Dit is de opvolger in de lijn Transformer, dus zou niet echt logisch zijn om er een nieuw deel voor te openen aangezien de TF101 toch gediscontinueerd zal worden en de Prime de plek inneemt.Je kunt het ook overdrijven met de opsplitsing van topics.
De eerste blijft gewoon geproduceerd worden.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:11 schreef shiznuts het volgende:
Dit is de opvolger in de lijn Transformer, dus zou niet echt logisch zijn om er een nieuw deel voor te openen aangezien de TF101 toch gediscontinueerd zal worden en de Prime de plek inneemt.Je kunt het ook overdrijven met de opsplitsing van topics.
Voorlopig ja, maar op een gegeven moment is 'ie toch achterhaald hoor.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:13 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
De eerste blijft gewoon geproduceerd worden.
HOLY SHIT @ 5:40quote:
Ja dat viel mij ook op ondanks dat ze juist zo veel aangeven een speciale coating te gebruiken TEGEN vingerafdrukken.quote:Op woensdag 23 november 2011 15:31 schreef shiznuts het volgende:
Tablet en dock zijn wel echte fingerprintmagnets zeg.
Maar hij is wel vet rap.
Dit is een pre-(mass)production sample wellicht dat de coating er nog niet op zitquote:Op woensdag 23 november 2011 15:31 schreef shiznuts het volgende:
Tablet en dock zijn wel echte fingerprintmagnets zeg.
Maar hij is wel vet rap.
Oohquote:Op woensdag 23 november 2011 17:29 schreef PeeJay1980 het volgende:
Asus heeft t/m 4 december een cashback actie. Krijg je 50 euro terug op de aanschafprijs
Het gaat dan wel om de 16Gb versie, zonder dock.
Hmmm wanneer moet je hem aangeschaft hebben dan?quote:Op woensdag 23 november 2011 17:29 schreef PeeJay1980 het volgende:
Asus heeft t/m 4 december een cashback actie. Krijg je 50 euro terug op de aanschafprijs
Het gaat dan wel om de 16Gb versie, zonder dock.
Online invulformulier, je moet ook je serienummer invullen + een WEBshop weinig kans dusquote:Op woensdag 23 november 2011 18:54 schreef Eric_Cantona het volgende:
Als je 'n beetje kunt photoshoppen, dan maakt 't niet zoveel uit misschien
Dat spel ziet er gewoon net zo goed uit op mn EVO3D, nou Tegra 3 moet zich nog bewijzen bij mij..quote:Op woensdag 23 november 2011 13:55 schreef delano.888 het volgende:
Nog niet gepost hier
Wat doen we btw zodra de prime uit is, extra topic of samenvoegen?
Tussen 19 november en 4 december dacht ik.quote:Op woensdag 23 november 2011 18:41 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Hmmm wanneer moet je hem aangeschaft hebben dan?
Ik heb nog nooit echt uitgekeken naar tablets moet ik zeggenquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:07 schreef Ayca het volgende:
Gewoon mediamarkt etc, net zoals met de Transformer lijkt me?
quote:ASUS Benelux heeft tegenover Hardware.info laten weten dat de Transformer Prime vanaf 6 januari in Nederland te verkrijgen is. Dat is dus helaas na de feestdagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |