abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101195071
Ik vind het raar dat het daar nu alwéér gebeurd. Hier in Nederland is nog nooit zoiets gebeurd, of wel?

Maar wat ik niet begrijp; dat ene meisje is vanaf haar vijfde dus misbruikt en die andere vanaf haar dertiende. Ze moeten toch gewoon naar school en naar verschillende onderzoeken enzovoort (al helemaal als je vijf jaar bent en gehandicapt bent)?
pi_101205211
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 23:29 schreef Mpj het volgende:
Ik vind het raar dat het daar nu alwéér gebeurd. Hier in Nederland is nog nooit zoiets gebeurd, of wel?

Dat het hier nog nooit aan het licht is gekomen wil niet zeggen dat het hier niet gebeurt natuurlijk.
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 09:56:19 #28
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_101205358
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 16:24 schreef Madame_Paon het volgende:
Alweer in Oostenrijk? Dit begint op te vallen.

...
idd.
Kennelijk werkt de politie daar nog effectiever dan in Nederland. :')
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_101268344
Hoe zijn ze gehandicapt? Lichamelijk of geestelijk? Want dat laatste kan ook wel het gevolg zijn van die levenslange mishandeling. Die kinderen hebben nooit goed kunnen opgroeien toch?

Maar hoe zijn ze aan een maatschappelijk werker gekomen? als je vanaf kindzijn opgesloten bent, dan weet je toch helemaal niet hoe de wereld in elkaar steekt. Laat staan dat je weet dat er zoiets al een maatschappelijk werker bestaat en waar je die kunt vinden.

Het lijkt me dat ze dus toch wel buiten kwamen.

Het is echt onvoorstelbaar dat je je hele leven in zo'n situatie leeft! Wat een verloren leven en wat een drama.
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')