Omdat het gewoon liet zien hoe het programma is zonder toevoegingen is hij matig.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:14 schreef GGMM het volgende:
Zelfs de South Park-aflevering over hem was matig.
American Chopperquote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:25 schreef Yi-Long het volgende:
Ik vind het een heerlijk programma, net als bijvoorbeeld American Chopper enzo. Van die programma's waar je gewoon langskomt tijdens het zappen en dan blijft hangen.
Maar wel weer grappig dat ze die aflevering lieten zien in de pauze van zijn optreden(s) tijdens zijn world tour. Voor een hondenvriendje heeft hij het leuk gedaan moet ik zeggen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:14 schreef GGMM het volgende:
Zelfs de South Park-aflevering over hem was matig.
Ow dat is zowat nog ergerquote:Op donderdag 25 augustus 2011 04:05 schreef Agiath het volgende:
[..]
American Chopper
Altijd die zoon die al die kankerlelijke motoren maakt en altijd ruzie hebben
Vooral die motoren zijn echt zo fucking lelijk. Het enige wat ze "custom" maken zijn de spatborden
Typische kutreactie. Dan kan je net zo goed nergens over zeiken. Elk puntje van ergernis is wel te ontwijken.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 08:17 schreef PeZu het volgende:
ik snap het niet, wordt je gedwongen te kijken dan dat je blijft kijken en je zo ergert?
Klopt zouden mensen eens wat meer moeten doenquote:Op donderdag 25 augustus 2011 10:08 schreef Doctor_Neo_Cortex het volgende:
[..]
Typische kutreactie. Dan kan je net zo goed nergens over zeiken. Elk puntje van ergernis is wel te ontwijken.
Omdat dat waarschijnlijk gewoon het universele probleem met honden is.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 02:11 schreef Zolder het volgende:
Elke aflevering is weer het zelfde verhaaltje over dominant, leiderschap, enzovoorts.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |