haha, same here, ben nu iets van 42 ofzo, wil 'm opzich nog wel afmaken naar rk. 50quote:Op woensdag 7 december 2011 12:52 schreef Sharpdressedman het volgende:
Ben zooo dichtbij rank 50 maar toen kwam BF3![]()
Moet nog 100k of 200k ofzo.
dit inderdaad, in een tank moet je bij wijze van spreken OP die persoon knallen, 2m ernaast en hij is niet doodquote:Op woensdag 7 december 2011 21:35 schreef Re.active het volgende:
Ik zit nu ff een potje in Arica Harbor. Toch wel ff lekker. Sinds de update van BF3 zit ik constant gefrustreerd te spelen omdat DICE meer bugs introduceert dan fixed
Voeg me maar toe als je wilt: Re.act1ve
lolquote:Op zaterdag 10 december 2011 12:56 schreef andreas612 het volgende:
ehm, ik ga nu effe, heb je uitnodiging nog niet ontvangen reactive, en ik heb iets van 6x op verzenden geklikt maar denk dat je de mijne ook nog niet binnen hebt :/
ga denk ff flink helihoeren op heavy metal(HC)
Ik kom er zo weer anquote:Op zaterdag 10 december 2011 15:23 schreef andreas612 het volgende:
waar ben je nou? 'k moest alleen ff schijten
ckrquote:Op zondag 11 december 2011 22:13 schreef Leatherneck het volgende:
ging wel oké opzich
[ afbeelding ]
eeh, misschien, moet nog wel veel schoolwerk doenquote:
> leatherneck gaat naar NL serverquote:Op maandag 12 december 2011 18:11 schreef Leatherneck het volgende:
Aight .. ff een ander helicopter maatje zoeken dan
ja, zit t/m 30 jan zonder internetquote:Op donderdag 12 januari 2012 20:32 schreef Leatherneck het volgende:
heb je niet gezien dre... Frk en ik zijn weer redelijk actief
[ afbeelding ]
xbox? Want ik heb geen bfbc2 voor de pc (hij kan het sowieso niet aan)quote:Op zaterdag 11 februari 2012 02:24 schreef andreas612 het volgende:
spelen er nog mensen?'k wissel het af en toe af als ik genoeg krijg van BF3
[ afbeelding ]
klopt, heb hier meer lol in dan in BF3quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:41 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik BC2 beter, lekkerder en vooral leuker vind om te spelen dan BF3 tot op heden. Wat erg.
Maar vooralsnog moet ik daar nog wat meer in behalen dan in BC2
dit is voor PC, dan heb je wel een oude als ie 'm niet draaidquote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:50 schreef Morgen- het volgende:
[..]
xbox? Want ik heb geen bfbc2 voor de pc (hij kan het sowieso niet aan)
Ik ook. Vind BF3 een beetje 'too much' of zo. Veel te chaotisch.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:41 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik BC2 beter, lekkerder en vooral leuker vind om te spelen dan BF3 tot op heden. Wat erg.
Maar vooralsnog moet ik daar nog wat meer in behalen dan in BC2
Technisch gewoon een stap terug, althans, als speler.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:44 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik ook. Vind BF3 een beetje 'too much' of zo. Veel te chaotisch.
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:37 schreef Leatherneck het volgende:
Ik geef BF3 nog effe de kans maar denk dat ik ook meer lol heb in BC2. De Jets in BF3 is tot nu toe het enige wat ik echt leuker vind.
ik heb een netbookquote:Op zaterdag 11 februari 2012 15:05 schreef andreas612 het volgende:
[..]
klopt, heb hier meer lol in dan in BF3
[..]
dit is voor PC, dan heb je wel een oude als ie 'm niet draaid
Gamen op laptops is 1, maar het proberen op een netnietbookquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |