quote:je kan die van ons wel krijgen. die meest zwarte is al weg, maar die andere wil niemand hebben. En van de huisbaas mogen we eigenlijk geen katten, dus eentje is meer dan genoeg.
Op maandag 01 juli 2002 20:27 schreef SunQueen het volgende:[..]
echt ja!
ik wil ook poesje 0+
quote:Waarom wil niemand die hebben
Op maandag 01 juli 2002 20:29 schreef AArt het volgende:
je kan die van ons wel krijgen. die meest zwarte is al weg, maar die andere wil niemand hebben.
* Barb leest in een ander topic dat vanaf morgen er een speciaal SlowChat-forum komt en dat alle SC-topics dus gaan verhuizen (en het Eindhoven Topic wrs ook neem ik aan).
[/Dienstmededeling]
quote:Is het nu zeker dat het er komt ja?
Op maandag 01 juli 2002 20:37 schreef Barb het volgende:
[Dienstmededeling]* Barb leest in een ander topic dat vanaf morgen er een speciaal SlowChat-forum komt en dat alle SC-topics dus gaan verhuizen (en het Eindhoven Topic wrs ook neem ik aan).
[/Dienstmededeling]
quote:Geen idee, ik las het in een VV-topic. Ik neem aan dat zij wat beter op de hoogte zin van het reilen en zeilen op Fok! dan ik
Op maandag 01 juli 2002 20:39 schreef ikke_ook het volgende:
Is het nu zeker dat het er komt ja?
Hoest met leren?
quote:Net gegeten en afgewassen, ga nu maar weer beginnen, ik heb nog 3 oefententamens. Die ga ik nog doen, dan nog een keer wat formules doorlezen zodat ik die goed weet, en dan moet ik het maar kennen.
Op maandag 01 juli 2002 20:40 schreef Barb het volgende:[..]
Hoest met leren?
quote:Moet je morgen weer tentamen maken?
Op maandag 01 juli 2002 20:43 schreef ikke_ook het volgende:[..]
Net gegeten en afgewassen, ga nu maar weer beginnen, ik heb nog 3 oefententamens. Die ga ik nog doen, dan nog een keer wat formules doorlezen zodat ik die goed weet, en dan moet ik het maar kennen.
En hoop ik dat het niet al te laat is
quote:niemand die ik ken vind kleine poesjes lief.....
Op maandag 01 juli 2002 20:31 schreef Barb het volgende:[..]
Waarom wil niemand die hebben
quote:Jah, ik mag weer, ben er ook wel aan toe, helemaal moegestreden van al dat leren, morgenmiddag lekker niks doen
Op maandag 01 juli 2002 20:45 schreef SunQueen het volgende:[..]
Moet je morgen weer tentamen maken?
quote:beter!
Op maandag 01 juli 2002 20:53 schreef ikke_ook het volgende:[..]
Jah, ik mag weer, ben er ook wel aan toe, helemaal moegestreden van al dat leren, morgenmiddag lekker niks doen
Heerlijk
quote:Wat betekent dat nou?
Op maandag 01 juli 2002 20:37 schreef Barb het volgende:
[Dienstmededeling]* Barb leest in een ander topic dat vanaf morgen er een speciaal SlowChat-forum komt en dat alle SC-topics dus gaan verhuizen (en het Eindhoven Topic wrs ook neem ik aan).
[/Dienstmededeling]
quote:Volgende week dinsdag en vrijdag nog, en dat zijn nog 2 best pittige, zeker die van dinsdag, dus dat word nog even lekker doorleren
Op maandag 01 juli 2002 20:56 schreef SunQueen het volgende:[..]
beter!
en wanneer moet je dan nog?
quote:Nou, een apart gedeelte voor de slowchats. Dit is een slow chat, gewoon chatten eigenlijk dus, terwijl de andere topics, als het goed, is een discussie over een bepaald onderwerp zijn
Op maandag 01 juli 2002 20:56 schreef SunQueen het volgende:[..]
Wat betekent dat nou?
SlowChat forum?
quote:Heb met je te doen, zal zeker aan je denken volgende week
Op maandag 01 juli 2002 20:57 schreef ikke_ook het volgende:[..]
Volgende week dinsdag en vrijdag nog, en dat zijn nog 2 best pittige, zeker die van dinsdag, dus dat word nog even lekker doorleren
quote:Dankjewel
Op maandag 01 juli 2002 21:00 schreef SunQueen het volgende:[..]
Heb met je te doen, zal zeker aan je denken volgende week
quote:Voor jou altijd hé!
Op maandag 01 juli 2002 21:01 schreef ikke_ook het volgende:[..]
Dankjewel
quote:hihi
Op maandag 01 juli 2002 21:03 schreef ikke_ook het volgende:[..]
quote:
Op maandag 01 juli 2002 20:52 schreef AArt het volgende:
niemand die ik ken vind kleine poesjes lief.....
quote:Inderdaad!
Op maandag 01 juli 2002 21:14 schreef Barb het volgende:[..]
Nou ja zeg, hoe kan dat nou!!
quote:Een SlowChat-forum is gewoon weer een debiel iets van Fok! om te zorgen dat de mensen die zeuren over dat er steeds dezelfde topics bovenaan in de active topics-list staan, niks meer om te zeuren hebben.
Op maandag 01 juli 2002 20:56 schreef SunQueen het volgende:
Wat betekent dat nou?
SlowChat forum?
Ze weten van gekkigheid niet meer wat ze moeten verzinnen
quote:Tsja, als Fok de hele tijd hetzelfde blijft is het ook saai
Op maandag 01 juli 2002 21:17 schreef Barb het volgende:[..]
Een SlowChat-forum is gewoon weer een debiel iets van Fok! om te zorgen dat de mensen die zeuren over dat er steeds dezelfde topics bovenaan in de active topics-list staan, niks meer om te zeuren hebben.
Ze weten van gekkigheid niet meer wat ze moeten verzinnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |