Het is aandoenlijk en zo trouwquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nah, het is geen kutfoto ofzo hoor. Je ziet een hondje bij de kist van zijn baasje liggen. Met een klein stukje tekst eronder.
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:32 schreef Muis006 het volgende:
Even iets heel anders he:
Ik was bij de oogarts geweest en hij had van die kleurstof in mijn ogen gedaan. Zit ik in de auto naar huis, moet ik mijn neus snuiten, kijk ik daarna in het zakdoekje (want wie doet dat niet), is het neon geelik schrok me de pleuris.
Het leek net alsof ik zo'n stabilo marker had leeggesnoven.
Rrrrrrrrrrrrrrrrrrrradiant!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:32 schreef Muis006 het volgende:
Ik was bij de oogarts geweest en hij had van die kleurstof in mijn ogen gedaan. Zit ik in de auto naar huis, moet ik mijn neus snuiten, kijk ik daarna in het zakdoekje (want wie doet dat niet), is het neon geelik schrok me de pleuris.
Jaquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:32 schreef Muis006 het volgende:
Ik vond het echt heel zielig voor het beestjequote:
Dat had een van onze leasepoesjes ook maandag: hatsjoe.... en heel de DA onder de kleurstofquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:32 schreef Muis006 het volgende:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:42 schreef Maes het volgende:
Oh ken ik niet, ik dacht dat het een man was
Ik vond 71 graden Noord echt zo saaiquote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:43 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik vind haar heel leuk, ze was echt een stoer wijf in 71 graden Noord en Expeditie Robinson!
Ik ook, maar toch vond ik haar wel stoer!quote:Op donderdag 25 augustus 2011 19:44 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik vond 71 graden Noord echt zo saai![]()
Ik ben meer een WIDM meisje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |