Hartnett had ik ook nog wel kunnen noemen, dacht dat je de vraag niet goed gelezen had en ook wel met drie namen had kunnen komen.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:26 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ach, ik zat ook niet op te letten en te werken (zoals het hoort)
Runaway Jury?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:23 schreef Patch het volgende:
Dan weer verder met mijn vraag van vanmorgen.
Welke?quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:23 schreef Patch het volgende:
Dat klopt ook, want drie namen had ik ook wel op kunnen lepelen. Maar bedankt voor je terughoudendheid. Volgende keer mag je wat mij betreft best gewoon het punt scoren, hoor, da's óók het spelquote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:28 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Hartnett had ik ook nog wel kunnen noemen, dacht dat je de vraag niet goed gelezen had en ook wel met drie namen had kunnen komen.
Dan hoop ik dat je wel met een extra hintje komtquote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:23 schreef Patch het volgende:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:28 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Runaway Jury?
Misschien handig om de plaatjes even opnieuw te posten, zodat niet iedereen steeds op zoek moet?
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:31 schreef picodealion het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je wel met een extra hintje komt.
Ja, ik snap dat je die randen er omheen doet, maar iets grotere plaatjes zou niet vervelend zijn.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:43 schreef DragonFodder het volgende:
The hole?
Dat laatste plaatje komt me bekend voor, maar het is allemaal maar lastig te zien. Erg klein ook.
allemaal dezelfde damequote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:45 schreef wyccie het volgende:
Voor zover ik kan zien is dame in plaatje 3 niet dezelfde als uit de eerste 2?
Ze zijn wat vaag, en daardoor moeilijk goed te ontwaren. als zo'n plaatje een hogere resolutie heeft, kun je het plaatje nog aanklikken en zie je hem groter. Soms helpt dat, om clues te vinden. Nu zie ik een vrij vaag plaatje, waar dingen moeilijk op te zien zijn.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:47 schreef Patch het volgende:
klein?
zijn toch gewoon redelijk grote foto's??
Ze zijn inderdaad wat klein, maar vooral een beetje vaag. Lage resolutie vooral lijkt me.quote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:47 schreef Patch het volgende:
klein?
Van dat tweede plaatje wil ik wel een 1980x1200 full-HD screenshot hoorquote:Op donderdag 25 augustus 2011 14:47 schreef Patch het volgende:
klein?
Kloptquote:Op donderdag 25 augustus 2011 09:22 schreef Patch het volgende:
ja, dit is Everybody's Fine, ook met Drew Barrymore en Kate Beckinsdale
jep. toch te makkelijk weer?quote:
quote:
Als ik me de titel nog kon herinneren welquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:10 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
jep. toch te makkelijk weer?
Titel?quote:"'s peperdure opvolger van klapper [andere film] deed al veel stof opwaaien. De speciale [...]-effecten bleken weliswaar indrukwekkend, het bleek ook dat als je één digitale [...] van dichtbij hebt gezien, je ze allemaal hebt gezien."
quote:
Jawelquote:Op donderdag 25 augustus 2011 16:50 schreef Doff het volgende:
Is dat nou stiekem toch Streep? Nee toch?
Neequote:
Gemakkelijker dan ik dachtquote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 18:15 schreef hornage het volgende:
Een Lynch film wellicht?
Inland Empire?
quote:
Nee, allebei niet.quote:
quote:Country:
France | Liechtenstein | Switzerland | Germany
Language:
French | English | Spanish | Mandarin | Arabic
quote:
quote:
Neequote:
Stand augustus 2011:quote:
Titel?quote:"Alles is groot aan [titel]: de actiescènes, de spieren van [acteur] en de karikaturen die de personages zijn. Op dat laatste kreeg [regisseur] veel kritiek. Vrouwen en Arabieren werden volgens verschillende emancipatiebewegingen te eenzijdig negatief afgeschilderd. Op nuances kan men [titel] inderdaad niet betrappen. Maar men moet de film ook niet al te serieus nemen. [plot]"
Snel.quote:
Nope...quote:
Dat is wel goed.quote:
quote:
Wiequote:Trade Mark
Frequently plays tough, no-nonsense characters
Powerful deep voice
Thick, bushy eyebrows
quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 20:54 schreef wyccie het volgende:
Ze hebben nooit een quirky high voice.
Weer Charlton Heston?
Moest eventjes wegquote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:19 schreef Robby87 het volgende:
Is er een of andere musical op tv?
Sands, hallooooooo
quote:He has two small tattoos on his right arm. One says "Scotland forever", the other "Mum and Dad." He got them when he enlisted in the Royal Navy at the age of 16.
Took dancing lessons for 11 years. His teacher was the Swedish dancer Yat Malmgren.
quote:
quote:Op donderdag 25 augustus 2011 21:40 schreef Sands het volgende:
Goldfinger?
Random gok op Connery film
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |